SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 6 september 2015 19:33 schreef just me het volgende:
Het 40+ subforum
Komt daar nog een nieuwer plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Te kleine tetten denk ik, die zien de piloten niet als ze vliegen en ze denken waarschijnlijk, wat staat die kerel daar nou te zwaaienquote:
oh moet dat ook nog, mijn schuldquote:Op zondag 6 september 2015 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Komt daar nog een nieuwer plaatje?
iets met fruit a.u.b.quote:
juist jaquote:Op zondag 6 september 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te kleine tetten denk ik, die zien de piloten niet als ze vliegen en ze denken waarschijnlijk, wat staat die kerel daar nou te zwaaien
Hoop je dat nog steeds?quote:Op zondag 6 september 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
ik heb een topic in CUL geopend![]()
misschien komt het ooit nog goed met mij
effe kijkenquote:Op zondag 6 september 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
ik heb een topic in CUL geopend![]()
misschien komt het ooit nog goed met mij
In sambal heb je ook pitjes dus dood zul je er niet aan gaanquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
Ah...gaat over paprika's daar weet ik niks van
ik heb er in elk geval nooit van gehoord dat die pitjes giftig zijnquote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
In sambal heb je ook pitjes dus dood zul je er niet aan gaan
van paprika pitjes?quote:Op zondag 6 september 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
We laten het haar gewoon doen blijven geloven... Ik ben wel eens ziek geworden...
ouwehoerquote:Op zondag 6 september 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer... Ik eet zeker wekelijks wel paprikas, dus ik denk het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |