1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
Nee in de verdediging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 september 2015 18:00 schreef Merkie het volgende:
Bruma op het middenveld?????????????????????????
quote:Op zondag 6 september 2015 18:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig was bang dat er iets gebeurd was
Ja, op Radio 1 nu.quote:Op zondag 6 september 2015 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
Iemand een officiele stream met jack van gelder commentaar?
Het is een kakkerlak, wat verwacht je? Die zijn niet kapot te krijgen man..quote:
Niemand vindt het erg dat je post nu verloren isquote:Op zondag 6 september 2015 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEVES FOK...WAAROM ZIJN DIE TOPICS ZO SNEL VOL ZEG
ZAt ik net te tiepen is die vol
kAN DAT NIET ANDERS GEREGELD WORDEN, IK ERGER ME DAAR DOOD AAN
Even afkoelen Klaas.quote:Op zondag 6 september 2015 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEVES FOK...WAAROM ZIJN DIE TOPICS ZO SNEL VOL ZEG
ZAt ik net te tiepen is die vol
kAN DAT NIET ANDERS GEREGELD WORDEN, IK ERGER ME DAAR DOOD AAN
http://www.radio1.nl/popup/luisterlivequote:Op zondag 6 september 2015 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
Iemand een officiele stream met jack van gelder commentaar?
loop je wel achter met de tv beeldenquote:Op zondag 6 september 2015 18:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/popup/luisterlive
Wie is Jojoorjte?quote:Op zondag 6 september 2015 18:03 schreef GGMM het volgende:
Nederland speelt in het wit vanavond. (dit bericht is bedoeld voor Jojoorjte, dan kan ze het ook volgen)
Heb hem ook aan staan.quote:Op zondag 6 september 2015 18:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.radio1.nl/popup/luisterlive
Spelen ze ook 4-5-1 schieten van afstand drukzetten 80%?quote:Op zondag 6 september 2015 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Turken hebben volgens OSM tactieken de buitenspelval aanstaan
HASquote:Op zondag 6 september 2015 18:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Vanavond Kapsalon bestellen als Turkiyem wint.
Ja en zonaalquote:Op zondag 6 september 2015 18:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spelen ze ook 4-5-1 schieten van afstand drukzetten 80%?
turkenquote:
Heeft Danny een trainingskamp ingezet?quote:Op zondag 6 september 2015 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Turken hebben volgens OSM tactieken de buitenspelval aanstaan
Zou wel typisch zijn ja, stopt hij er eens een, maakt het geen bal uit.quote:Op zondag 6 september 2015 18:04 schreef FritzWepper het volgende:
Cillessen stopt hier een strafschop vandaag, waardoor het 3-0 ipv 4-0 wordt
Helaas waren de bewoordingen niet goed.quote:Op zondag 6 september 2015 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer van mijn posts zeg.
Zeker omdat de vraag opzich terecht was.
niet liefquote:Op zondag 6 september 2015 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou dat je hier was dan kon ik je vasthouden.![]()
Ik zal er op letten voortaan!quote:Op zondag 6 september 2015 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas waren de bewoordingen niet goed.
Juistem.quote:Op zondag 6 september 2015 18:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jij weetKapsalon super zonder groente
Ik tel twee hoofdlettersquote:Op zondag 6 september 2015 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
OK ik zal zonder hoofdletters tiepen
OSMquote:Op zondag 6 september 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verwijs je even door naar het OSM topic op FOK.
Het is strategie van onze fantastische bondscoach om te verliezen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef Arcee het volgende:
Dus zelfs als ze verliezen is er nog niks aan de hand?
Dan wordt het vrij penibel maar niet uitgeschakeldquote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef Arcee het volgende:
Dan zijn we in onze kont geneukt alsdus turkjes gisteren in de trein naar het stappen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef Arcee het volgende:
Dat is er een kans van 5% ofzo dat ze het nog redden ja.... maar hebben ze het niet meer in eigen hand.quote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef Arcee het volgende:
Nee dan stijgt de druk de turken weer naar de hersenpan en gaan ze tegen ijsland of Tsjechie onderuitquote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef Arcee het volgende:
Klopt. Turkije gaat nooit 6 op 6 halen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef Arcee het volgende:
Kut mentaliteit is dat. Gewoon alles of niets.quote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef Arcee het volgende:
Had niet verwacht dat ze zo van het kontneuken van andere mannen waren.quote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dan zijn we in onze kont geneukt alsdus turkjes gisteren in de trein naar het stappen.
Gaat Nederland dan nog wel punten halen dan?quote:Op zondag 6 september 2015 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt. Turkije gaat nooit 6 op 6 halen.
quote:Op zondag 6 september 2015 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Door die kut Narsingh met zijn grafvoorzet
Koeman lacht meequote:Op zondag 6 september 2015 18:08 schreef fotostarter het volgende:
Kansloos Nederland. Terechte verliezers.
WK 3de, en nu met alles volledig de plank misslaan. Van Gaal lacht nu hardop.
nee die mongole keeper zag er goed uit...quote:Op zondag 6 september 2015 18:08 schreef GGMM het volgende:
"De Vrij speelt gewoon goed in Oranje!!11"
- Veel Feyenoorders 2 dagen geleden
quote:Op zondag 6 september 2015 18:08 schreef GGMM het volgende:
"De Vrij speelt gewoon goed in Oranje!!11"
- Veel Feyenoorders 2 dagen geleden
die kan er echt geen klote vanquote:
Die is echt slecht.quote:Op zondag 6 september 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Briljant gedaan door narsingh
Ja want 1 op 1 moet de keeper elke bal hebben.quote:Op zondag 6 september 2015 18:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee die mongole keeper zag er goed uit...
Jongens, wel aardig zijn tegen elkaar.quote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want 1 op 1 moet de keeper elke bal hebben.![]()
Cillessen deed niets verkeerd.
Debiel.
quote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De Turken in de straat maken al herrie. En hun schotelverbinding lijkt sneller te zijn dan de NOS want ze begonnen al een paar seconden voor de goal
Peesvee kliekjequote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Godverdomme zeg, de 2e topscorer van Rusland vorig seizoen bankt ten koste van Narsingh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Gaal is de beste coach ter wereld en is terecht trots op zijn roots, hij zal dit als spijtig ervaren.quote:Op zondag 6 september 2015 18:08 schreef fotostarter het volgende:
Kansloos Nederland. Terechte verliezers.
WK 3de, en nu met alles volledig de plank misslaan. Van Gaal lacht nu hardop.
hun kijken analoog en jij digitaal. Verschil in geldquote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De Turken in de straat maken al herrie. En hun schotelverbinding lijkt sneller te zijn dan de NOS want ze begonnen al een paar seconden voor de goal
nuh, vd wiel of Bruma stond er nog stuk achterquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef opperkleurder het volgende:
Niks aan de hand, nu zijn ze wakker.
Als Feyenoord speelde en dit was in de Kuip dan was er waarschijnlijk voor buitenspel gevlagd inderdaad.quote:
Narsingh zal wel goed kunnen pijpen ofzoquote:
zijquote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hun kijken analoog en jij digitaal. Verschil in geld
De Vrij.quote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie maakte de fout bij de goal?
nee morgen om 12.00 uurquote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie al toeters gehoord?
Terechtquote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord speelde en dit was in de Kuip dan was er waarschijnlijk voor buitenspel gevlagd inderdaad.
neequote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie al toeters gehoord?
Iddquote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef Brammess het volgende:
hopen dat Narsignh ook is een keer betrokken is bij een liquidatie
Dat is eigenlijk nog treuriger dan het Nederlands elftal.quote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ga straks wel richting Turkije om te kijken hoeveel mensen er juichen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
nee
ik ga zo wel richting hofplein
Ik wilde net hetzelfde posten. Bloedirritant.quote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
van Persie gaat weer 100 keer buitenspel lopen
Die kut keeper.quote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie maakte de fout bij de goal?
Of ze luisteren naar Jack via de radio.quote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij borduurt voort op zijn niveau voor zijn wisselquote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef VXXLL het volgende:
Van Persie buitenspel
Je verwacht het niet
Nee hoor hij is heel capabel.quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Is Danny Blind wel de juiste coach voor dit Oranje?
Daar is die WEL goed in ja.quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef VXXLL het volgende:
Van Persie buitenspel
Je verwacht het niet
Fixedquote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik twijfel nog, geef hem tot nu toe voordeel van de twijfel.,quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Hij mist visie.quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
omdat onze linksback al blij is dat hij aap Noot mies kentquote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef TC03 het volgende:
Waarom draait onze hele aanval om Narsingh? Depay krijgt nooit de bal. Beetje raar.
Cilessen ging erg snel liggen. Net als Vermeer altijdquote:
Ik vind dat je hem minstens 4 duels de tijd moet geven voor je er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef N.icka het volgende:
Waarom vind iedereen het leuk dat turkije scoort... Tyf op zeg
quote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Feyenoord speelde en dit was in de Kuip dan was er waarschijnlijk voor buitenspel gevlagd inderdaad.
Blind ziet niksquote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Narsingh laat weer zien waarom hij niet in Oranje hoort. Helaas ziet Blind het niet.
Ik bump straks weer mijn Bert van Oostveentopic.quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zie deze wedstrijd als een goede reden om mijn KLB-topic te kicken.
Momentje.
Turkijequote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef N.icka het volgende:
Dit seizoen al 4 erin liggen. Staat ook 1e nu.quote:Op zondag 6 september 2015 18:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Godverdomme zeg, de 2e topscorer van Rusland vorig seizoen bankt ten koste van Narsingh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze het meer verdienen als Nederland?quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef N.icka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schakinho #Bless is wel heel goed hoorquote:Op zondag 6 september 2015 18:13 schreef RubenSosa het volgende:
oh hij heeft schakenuit de wedstrijd gespeeld, daarom speelt die puber linksback.
quote:Op zondag 6 september 2015 18:13 schreef RubenSosa het volgende:
oh hij heeft schakenuit de wedstrijd gespeeld, daarom speelt die puber linksback.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 6 september 2015 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie een eigen doelpunt nog wel gebeuren jaquote:Op zondag 6 september 2015 18:13 schreef VXXLL het volgende:
Als Nederland nu twee keer scoort en Turkije niet meer, is er niet zoveel aan de hand jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |