ow ja we zitten nu in TV he?quote:Op maandag 7 september 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, suffie.. We willen: Falen, ruzie, achterdocht, domme acties!! EN trollende jury, van de wijs brengen, laten twijfelen, een schreeuwende Marco-Pierre White, een Heston die mensen laat trillen, Shannon en stone die de meiden en homo's laten knikken op de knieen, Maggie Beer die heel lief is, maar als Jury-lid keihard iemand afmaakt... Dat willen we!
quote:Op maandag 7 september 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, suffie.. We willen: Falen, ruzie, achterdocht, domme acties!! EN trollende jury, van de wijs brengen, laten twijfelen, een schreeuwende Marco-Pierre White, een Heston die mensen laat trillen, Shannon en stone die de meiden en homo's laten knikken op de knieen, Maggie Beer die heel lief is, maar als Jury-lid keihard iemand afmaakt... Dat willen we!
Dat zit ik ook elke keer te denken, die zal er wel in blijven anders laten ze het filmpje niet zien.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Patroclus88 het volgende:
Zou iemand die er meteen uitvliegt ook zo'n filmpje krijgen?
Ik denk alleen degenen die 1 ja krijgen dus die 'morgen' nog een herkansing krijgenquote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Patroclus88 het volgende:
De camerabeelden wel, want je weet nooit wie eruit vliegt van te voren.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Patroclus88 het volgende:
blijkbaar niet, of hij had het gewoon al af.quote:
hij heeft alles aan de andere kant van de muur gemaaktquote:Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
blijkbaar niet, of hij had het gewoon al af.
jaah, ik heb aussie echt gemistquote:Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Kijk, die onderlinge humor, maakt AU tot een succes.
Dat is dus PRECIES waarom AU overal leuk is.quote:
jaaahquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is dus PRECIES waarom AU overal leuk is.![]()
heerlijk. Ik zou ook de hele dag willen proeven.quote:Op maandag 7 september 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
50 kandidaten toch? Die jury zit echt propvol aan het eind van de dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |