Vooral te traag in de pitstop, volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
Rosberg dankzij de pitstops voorbij de Williamsen. Die weer falen op strategie.
Als Kimi in de Merc van Rosberg hat gezeten was hij nu al gefinisht.quote:Op zondag 6 september 2015 14:39 schreef THEFXR het volgende:
als max in die merc van rosberg had gezeten, zou hij iedereen zoek rijden
Jammer dat er niet eens een fomule 1 race gehouden wordt met 20 identieke auto's.quote:Op zondag 6 september 2015 14:39 schreef THEFXR het volgende:
maar dan is er gelijk nix meer aan want dan hoeft hij niemand meer in te halen.quote:Op zondag 6 september 2015 14:39 schreef THEFXR het volgende:
preciesquote:Op zondag 6 september 2015 14:40 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Jammer dat er niet eens een fomule 1 race gehouden wordt met 20 identieke auto's.
Dan kun je zien wie echt de beste driver is.
Die gaat straks toch de pit in.quote:Op zondag 6 september 2015 14:40 schreef marcodej het volgende:
Max gaat Alonsootje nog ff pakken straks.
Dit is juist de charme van f1. Als identieke auto's vetter waren, was dat wel de meest prestigieuze autosport geweest.quote:Op zondag 6 september 2015 14:40 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Jammer dat er niet eens een fomule 1 race gehouden wordt met 20 identieke auto's.
A1GP vond ik dan ook erg leuk, jammer dat het niet meer bestaatquote:Op zondag 6 september 2015 14:40 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 6 september 2015 14:44 schreef marcodej het volgende:
Zit in die twee stops ook die drivethrough?
Ongelooflijk ja, zo'n Hamilton gaat niet eens voluit.quote:Op zondag 6 september 2015 14:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tering wat is die Mercedes belachelijk snel.
1,28,9 nuquote:Op zondag 6 september 2015 14:48 schreef Alleforums het volgende:
nog een 1:28:71 nu , goed bezig maxxx
Denk eerder verse banden en een vrije baan.quote:Op zondag 6 september 2015 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kwam er gewoon niet voorbij in z'n superieure auto. Had de trage pitstop van Massa nodig.
Laat er dan maar wat geks gebeuren.quote:Op zondag 6 september 2015 14:50 schreef merino het volgende:
Max haalt het niet bij tijden van Kvyat. Wordt dus gewoon 12de als er verder niets geks gebeurd.
Rosberg heeft een andere spec motor dan Hamilton. Die is wat tragerquote:Op zondag 6 september 2015 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kwam er gewoon niet voorbij in z'n superieure auto. Had de trage pitstop van Massa nodig.
Voor Sainz eindigen zou al een hele knappe prestatie zijn, gezien de omstandigheden (of slecht van Sainz, is maar hoe je het wil zien).quote:Op zondag 6 september 2015 14:50 schreef merino het volgende:
Max haalt het niet bij tijden van Kvyat. Wordt dus gewoon 12de als er verder niets geks gebeurd.
Sainz hebben ze op een gare kuttactiek gegooidquote:Op zondag 6 september 2015 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor Sainz eindigen zou al een hele knappe prestatie zijn, gezien de omstandigheden (of slecht van Sainz, is maar hoe je het wil zien).
Sainz had extra pit stop. Dus niets met zijn talent te makenquote:Op zondag 6 september 2015 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor Sainz eindigen zou al een hele knappe prestatie zijn, gezien de omstandigheden (of slecht van Sainz, is maar hoe je het wil zien).
Samenzwering!quote:Op zondag 6 september 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sainz hebben ze op een gare kuttactiek gegooid
Geen tactiek is gegarandeerd 12de wordenquote:
Dit, jammer dat maldonado er al uit isquote:Op zondag 6 september 2015 14:56 schreef King_Merc het volgende:
Nu hebben we toch even een sc nodig... Honda doe je ding
Liever een FI kapot. Die gaan zo Max voorbij in kampioenschapspuntenquote:Op zondag 6 september 2015 14:56 schreef King_Merc het volgende:
Nu hebben we toch even een sc nodig... Honda doe je ding
Ah ja, zit wat in.quote:Op zondag 6 september 2015 14:54 schreef merino het volgende:
Lijkt me goede strategie. Hopen dat de 1 stoppers het niet halen en dan met softs ervoorbij
beetje net als in Belgie, versere banden op het einde over hebben tov van de restquote:
Torro tieners zijn snel.quote:
Ja, zonde dat het toen net niet lukte met dat laatste groepje auto's. Dat was echt bizar geweest, en het had er nog in gezeten ookquote:Op zondag 6 september 2015 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
beetje net als in Belgie, versere banden op het einde over hebben tov van de rest
100quote:Op zondag 6 september 2015 15:00 schreef Stringer het volgende:
Stel Renault komt met een echte update later in het seizoen, hoeveel KM gaat dat opleveren op topsnelheid? (vanuitgaande dat ze kunnen leveren)
quote:
ik geloof niet in een update en indien wel, de andere motoren zijn al geupdate, dus win je nog niksquote:Op zondag 6 september 2015 15:00 schreef Stringer het volgende:
Stel Renault komt met een echte update later in het seizoen, hoeveel KM gaat dat opleveren op topsnelheid? (vanuitgaande dat ze kunnen leveren)
8πquote:
tyquote:
kijk vanavond naar de samenvatting op veronicaquote:Op zondag 6 september 2015 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga even pissen en mis meteen weer een inhaalactie die niet herhaald wordt...
Die hoeft niet meerquote:
Denk het niet.quote:
zijn wagen neem ik aan?quote:Op zondag 6 september 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe maar een terminaal probleempje voor Lewis
paar rondjes maarquote:Op zondag 6 september 2015 15:05 schreef opreis het volgende:
Sainz zn banden zijn toch ook flink ouder of niet?
Paar pk's = hogere topsnelheid icm superieure bodywork van de trs/rb lijkt me toch niet verkeerd. maargoed, eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 6 september 2015 15:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof niet in een update en indien wel, de andere motoren zijn al geupdate, dus win je nog niks
jaquote:
ach die update zou eerst in Spa komen, daarna in Italie, vervolgens Singapore en nu wordt ook al over Sochi gesprokenquote:Op zondag 6 september 2015 15:07 schreef Stringer het volgende:
[..]
Paar pk's = hogere topsnelheid icm superieure bodywork van de trs/rb lijkt me toch niet verkeerd. maargoed, eerst zien dan geloven.
Sainz ook.quote:Op zondag 6 september 2015 15:08 schreef Alleforums het volgende:
verstappen rijd gewoon al ik weet niet hoelang rondetijden onder de 28
het gros van het veld ookquote:Op zondag 6 september 2015 15:08 schreef Alleforums het volgende:
Austin hoorde ikquote:Op zondag 6 september 2015 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ach die update zou eerst in Spa komen, daarna in Italie, vervolgens Singapore en nu wordt ook al over Sochi gesproken
Austin.quote:Op zondag 6 september 2015 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
ach die update zou eerst in Spa komen, daarna in Italie, vervolgens Singapore en nu wordt ook al over Sochi gesproken
Dat is niet snel genoeg. Hij moet 27 erg laag rijden om Vettel voor te blijvenquote:Op zondag 6 september 2015 15:08 schreef Alleforums het volgende:
dat bedoel ik, eerst zien, dan gelovenquote:
Toptijden dankzij de vele pitstops.quote:Op zondag 6 september 2015 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan rijd je de hele race tijden vergelijkbaar met de top teams, beland je alsnog nergens
Tsja was het ook niet echt de race naar he om veel inhaalacties te doen.quote:Op zondag 6 september 2015 15:12 schreef Jigzoz het volgende:
Hmja... Eigenlijk is Verstappen alleen Nasr voorbij.
Ja was even kwijt dat Rosberg er ook nog langs moest. Well jammer dat ie bijna 4 seconden verloren is door Vettel en Rosberg voorbij te laten gaan.quote:Op zondag 6 september 2015 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kwam doordat hij aan de kant ging
logisch, gister moest ros ook al zijn motor wisselenquote:Op zondag 6 september 2015 15:17 schreef F1gamer het volgende:
Ham in paniek. Hoop dat auto stuk gaat
Je kon er op wachten.quote:Op zondag 6 september 2015 15:18 schreef franklop het volgende:
En ja hoor, Ros out, en Ham die zal het wel redden![]()
en als het eens bi HAM misgaat, dan wordt Ros weer aangereden (Hongarije)quote:Op zondag 6 september 2015 15:18 schreef Zorro het volgende:
Tuurlijk, het zal ook eens bij Hamdslkjg gebeuren
Ik dacht het ookquote:
Dat was het alquote:Op zondag 6 september 2015 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de strijd om het kampioenschap nu beslist is
Dan moet je er een spec serie van maken. Elke race spannend.quote:
een kleine drive-trough voorsprong iddquote:
Verschil tussen een 5 sec S&G en een DT.quote:
Strijd om plek 2 wordt wat spannender nu. Hamilton is toch veel te goed voor Rosberg.quote:Op zondag 6 september 2015 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de strijd om het kampioenschap nu beslist is
Mja, je weet nog niet wat er met de wagen aan de hand was. Wellicht technisch mankement.quote:Op zondag 6 september 2015 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kimi vergooit wel een dubbel podium voor Ferrari.
Zou goed kunnen inderdaad, maar iig wel zonde.quote:Op zondag 6 september 2015 15:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, je weet nog niet wat er met de wagen aan de hand was. Wellicht technisch mankement.
Maakt even een gat van 1.5 seconde goed in de laatste ronde op Ericsson.quote:Op zondag 6 september 2015 15:24 schreef merino het volgende:
Respect ook voor Ricciardo van 19 naar 8. Bijna Hulkenberg nog gepakt zelfs
mwah, was Hamilton hier geploft had het gewoon weer spannend kunnen worden. Dan was het nog waarschijnlijk geweest dat Lewis zou winnen, maar was het in ieder geval spannend.quote:
Als je de tijd van de DP van verstappen afhaalt zou Verstappen ruim voor Sainz hebben gestaan.quote:
AD. Als hij brandstof moet sparen moet hij toch juist niet harder rijden?quote:Nog 6 ronden
Er komt af en toe wat rook vrij bij de banden van Hamilton. Hij lijkt wat problemen te hebben. Hij krijgt orders om sneller te rijden. Mogelijk omdat er (te) weinig brandstof in zijn bolide zit? Hamilton rijdt meteen de snelste raceronde.
Ik vind 't wel geil.quote:Op zondag 6 september 2015 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
Dat kapsel van Hammie blijft te erg voor woorden
Tuurlijk wel. Ben je immers aan de finish voordat de brandstof op isquote:Op zondag 6 september 2015 15:28 schreef franklop het volgende:
[..]
AD. Als hij brandstof moet sparen moet hij toch juist niet harder rijden?
Jawel, want dan is hij natuurlijk sneller klaar!quote:Op zondag 6 september 2015 15:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat denk jij danquote:Op zondag 6 september 2015 15:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee joh. Als je harder rijdt, ben je er eerder.quote:Op zondag 6 september 2015 15:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Zullen ze wel van Mol hebben. Die riep dat ook.quote:Op zondag 6 september 2015 15:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Het leek mij ook al wat overdreven, misschien niet goed gescoord, maar om dan meteen te doen alsof zijn F1 carriere alweer voorbij is....quote:Op zondag 6 september 2015 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht dat er F1 stond. Maar das Force India natuurlijk
Jupquote:Op zondag 6 september 2015 15:30 schreef marcodej het volgende:
Over twee jaar staat Max waar Hamilton nu staat.![]()
In een rode overalquote:Op zondag 6 september 2015 15:30 schreef marcodej het volgende:
Hopen dat ze het Wilhelmus kunnen vinden.quote:Op zondag 6 september 2015 15:30 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |