De OP is weggegoocheldquote:
O, dat had ik gemist.quote:Op zondag 6 september 2015 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij moet het in de eerste 3 rondes doen,
Thanks!quote:dus dan mag ronde 1 ook.
En wat als die cover op een achterliggende coureur was gekomen?quote:Op zondag 6 september 2015 13:42 schreef Izzy73 het volgende:
Wat een belachelijke straf voor Max, die verplichte DT in de 1e 3 ronden.
tja niemand snapt de FIA nogquote:Op zondag 6 september 2015 13:42 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vind het een vrij milde straf eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 13:42 schreef Izzy73 het volgende:
Is Hulkenberg ook nog gestraft na aanleiding van zijn voorvleugel in Hongarije??quote:Op zondag 6 september 2015 13:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En wat als die cover op een achterliggende coureur was gekomen?
Het is een complot.quote:Op zondag 6 september 2015 13:42 schreef Izzy73 het volgende:
Dat mag natuurlijk niet gebeuren, maar deze straf verneukt de hele race voor hem.quote:Op zondag 6 september 2015 13:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En wat als die cover op een achterliggende coureur was gekomen?
Volgens mij naam FI geen bewust risico met de auto van Hulkenberg, TR stuurt de auto weg met de helft van het aantal schroeven.quote:Op zondag 6 september 2015 13:45 schreef WEST het volgende:
[..]
Is Hulkenberg ook nog gestraft na aanleiding van zijn voorvleugel in Hongarije??
Dan moet het team gestraft worden en niet maxquote:Op zondag 6 september 2015 13:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij naam FI geen bewust risico met de auto van Hulkenberg, TR stuurt de auto weg met de helft van het aantal schroeven.
Juist.quote:Op zondag 6 september 2015 13:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij naam FI geen bewust risico met de auto van Hulkenberg, TR stuurt de auto weg met de helft van het aantal schroeven.
Max is toch onderdeel van het team? In Silverstone wordt het team ook gestraft voor de persoonlijke fout van Max, immers lopen ze daardoor punten mis. Hoort bij een teamsport.quote:Op zondag 6 september 2015 13:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan moet het team gestraft worden en niet max
Jawel, want hij had er voordeel van, namelijk dat hij een rondje kon rijden.quote:Op zondag 6 september 2015 13:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
quote:
Daar lijkt het soms wel op ja.quote:
naja voordeel..quote:Op zondag 6 september 2015 13:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawel, want hij had er voordeel van, namelijk dat hij een rondje kon rijden.
Bij een unsafe release krijgt de coureur ook een drive-trough.quote:Op zondag 6 september 2015 13:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heb jullie ook bij acestream ook last van stilstaand beeld en het geluid wel weer doorgaat?
Ja ik ook maar ik heb acestream even 10 sec. op pauze gezet en nu is het niet meer.quote:Op zondag 6 september 2015 13:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heb jullie ook bij acestream ook last van stilstaand beeld en het geluid wel weer doorgaat?
Wat doe ik verkeerd?quote:Your input can't be opened:
VLC is unable to open the MRL
media > open ace stream content id ?quote:Op zondag 6 september 2015 13:51 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd?![]()
Mijn eerste keer met Ace..
Ik ookquote:Op zondag 6 september 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kon ik niet Nattekat, want mobiel.
Ja, het voordeel was dat hij nog kon rijden in Q1. Als ze alles hadden vastgezet kon dat niet.quote:
bc1a8c8a63fe687720a8d7e97cae15f69dd6301fquote:Op zondag 6 september 2015 13:52 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ja, dan is hij bezig en dan krijg ik die error..
Ik heb ook nog wel eens een lotus engine covers in de lucht zien vliegen en daar is ook geen straf uitgedeeld...., en dat is zeker ook geen bewust risico nemen....quote:Op zondag 6 september 2015 13:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Bah. Vies mannetje.quote:Op zondag 6 september 2015 13:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Flavio Briatoregod.
[ afbeelding ]
Ik zie maldonado bijna elke race voorbij vliegen, die krijgt ook weinig straf.quote:Op zondag 6 september 2015 13:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel eens een lotus engine covers in de lucht zien vliegen en daar is ook geen straf uitgedeeld...., en dat is zeker ook geen bewust risico nemen....
Er is ooit wiel afgevlogen bij aloson, die was niet goed vastgeschroefd na de pit. ik weet nietn meer of die daar een straf voor heeft gekregenquote:Op zondag 6 september 2015 13:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel eens een lotus engine covers in de lucht zien vliegen en daar is ook geen straf uitgedeeld...., en dat is zeker ook geen bewust risico nemen....
quote:Op zondag 6 september 2015 13:54 schreef zoem het volgende:
Hoe tof zou het zijn wanneer Kimi hier weet te winnen.
heel tof.quote:Op zondag 6 september 2015 13:54 schreef zoem het volgende:
Hoe tof zou het zijn wanneer Kimi hier weet te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |