Net toegevoegd, en nog ruim $10 goedkoper ookquote:Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268
Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
Ik heb de mail binnen, zal mijn PayPal even in de gaten houden. Hartelijk dank voor je hulp hierbij! Een nieuwe gaat er zeker komen, ben er alleen nog niet uit of ik meteen een maatje groter bestel of weer dezelfde. Het is in ieder geval te leuk om niet in huis te hebben, ik begin m al te missen namelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 04:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, de mail die je van de customer service hebt ontvangen is natuurlijk geen oplossing. Je krijgt gewoon je geld terug, waarna je er eventueel voor kunt kiezen het product opnieuw te bestellen. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe mail van de customer service.
Laat me aub even weten hoe het is afgelopen
Laatste reactie die ik had gekregen is dat ik nog een keer een foto moest sturen. Nadat ik een foto had gestuurd heb ik eigenlijk niks meer gehoord. Wat is de status eigenlijk? Ik weet namelijk niet of het al verzonden is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:19 schreef xileS het volgende:
Mijn zusje heeft ook 2x de roze/rode ontvangen ipv de gouden die ze besteld had. Ik had gisteravond al een mailtje gestuurd, maar heb nog geen reactie hierop gehad. Ik weet niet hoe lang het normaal duurt voordat ik een reactie krijg. De ordernummers zijn 8532789 en 8533066.
Geen dank!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:56 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Ik heb de mail binnen, zal mijn PayPal even in de gaten houden. Hartelijk dank voor je hulp hierbij! Een nieuwe gaat er zeker komen, ben er alleen nog niet uit of ik meteen een maatje groter bestel of weer dezelfde. Het is in ieder geval te leuk om niet in huis te hebben, ik begin m al te missen namelijk
Nogmaals bedankt! Super service van Banggood!
Hoi, Ik heb even gekeken, en op 25 september heeft de customer service een mail gestuurd met daarin de vraag of je een resend of refund (herzending of geld terug) wilt. Ik stuur je deze mail even als PM. Als je de mail niet hebt gezien en deze ook niet in je spamfilter is blijven hangen, dan is ie niet aangekomen, en dat gebeurt helaas af en toe. In dat geval moet je even een nieuwe mail sturen met je order nummers en je keuze (resend of refund). Een foto is deze keer uiteraard niet nodig. Mocht je de mail nou alsnog vinden als spam o.i.d. dan kun je 'em natuurlijk gewoon beantwoorden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:35 schreef xileS het volgende:
[..]
Laatste reactie die ik had gekregen is dat ik nog een keer een foto moest sturen. Nadat ik een foto had gestuurd heb ik eigenlijk niks meer gehoord. Wat is de status eigenlijk? Ik weet namelijk niet of het al verzonden is.
Bedankt!!quote:Op dinsdag 29 september 2015 07:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Net toegevoegd, en nog ruim $10 goedkoper ook
Je vindt em hier: http://goo.gl/AHGgak
Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel )quote:Op woensdag 30 september 2015 03:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, Ik heb even gekeken, en op 25 september heeft de customer service een mail gestuurd met daarin de vraag of je een resend of refund (herzending of geld terug) wilt. Ik stuur je deze mail even als PM. Als je de mail niet hebt gezien en deze ook niet in je spamfilter is blijven hangen, dan is ie niet aangekomen, en dat gebeurt helaas af en toe. In dat geval moet je even een nieuwe mail sturen met je order nummers en je keuze (resend of refund). Een foto is deze keer uiteraard niet nodig. Mocht je de mail nou alsnog vinden als spam o.i.d. dan kun je 'em natuurlijk gewoon beantwoorden.
Nog een laatste dingetje: we zijn vanaf a.s. donderdag t/m zondag gesloten i.v.m. nationale feestdagen hier in China, dus als je in de gelegenheid bent raad ik je aan vanochtend nog even het mailtje te sturen.
Banggood is even op vakantie. Maar heb je een 3S code (kan je via de twitter van postnl opvragen). Dan zie je misschien wat er fout is gegaan. Blijkbaar was er niemand thuis en hebben ze al ergens rond 19 september geprobeerd het af te leveren. Nooit briefjes ofzo gehad?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:24 schreef Runx het volgende:
Beste Banggood,
Kunnen jullie naar mijn order kijken Order No. 8344185 met track and trace nummer RE559012594SE .
Ik heb het pakketje niet ontvangen, dus ging ik kijken op internationale track and trace sites zoals http://www.trackitonline.ru . Daar zag ik dat postnl geprobeerd heeft het pakketje af te leveren maar dat is mislukt en nu wordt het pakket terug verzonden naar china., Ik heb postnl gebeld en zij bevestigen dit ook, alleen kunnen zij mij niet vertellen wat er met het pakketje is gebeurd. Ze kunnen mij niet vertellen waarom het mislukt is en waar het fout gegaan is. Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen omdat ik graag wil weten wat er is gebeurd met mijn pakketje maar ze vertellen dood leuk dat de verzender dit moet doen in eigen land. Ik heb voor de 2 x keer gebeld en met iemand anders gesproken en toch ene klacht ingediend. Niet dat het veel meer uit maakt want het pakketje is terug verzonden naar China.
Hoe kunnen wij dit oplossen? Kunnen jullie zodra het pakketje binnen is bij jullie het terug sturen ? Is het dan ook mogelijk om hem op een andere adres te laten bezorgen?
Ja ik zag dat ze op vakantie zijn. Nee heb geen nederlandse track and trace toen ze die wou geven zei de mevrouw van de helpdesk dat er dus iets mis was met mijn pakketje. Ze zei dat het mislukt was bij het bezorgen en dat die terug is verzonden naar china. Ik heb helemaal niks ontvangen, ook geen briefjes. Normaliter als je niet thuis bent dan lever ze het bij een ah of iets dergelijks af. Blijkbaar is hier niet het geval geweest. Vandaar dat ik het zo raar vind. OOk heb ik gevraagd of postnl mij kon uitleggen wat er mee gebeurd is en hoe dit kan. Dat kon ze ook niet. Ook heb ik bij de eerste keer geen klacht of watten ook kunnen doorgeven. Ze zei dat de verzender in eigen land dit moest doen. Wat ik erg vreemd vind. Bij de tweede keer bellen kon ik wel een klacht indienen. Tevens staat gewoon op postnl ze website dat je telefonisch een klacht kan indienen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Banggood is even op vakantie. Maar heb je een 3S code (kan je via de twitter van postnl opvragen). Dan zie je misschien wat er fout is gegaan. Blijkbaar was er niemand thuis en hebben ze al ergens rond 19 september geprobeerd het af te leveren. Nooit briefjes ofzo gehad?
Dit is trouwens de officiële website van Sweden post waar je pakket dus mee verstuurd is: http://www.postnord.se/en(...)2594SE0RE559012594SE
Hoi, ik begrijp het probleem. Een aantal van mijn collega's (van wie ik wat info nodig heb) is i.v.m. de feestdagen vandaag nog niet aanwezig, maar vanaf morgen wel weer. Om die reden kom ik hier morgenochtend gelijk even op terug!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel )
Het is niet dat ik haast heb, maar vraag me af of er nog voortgang in zit. Tot na de vakantie wachten omdat de rode tijdelijk niet leverbaar is of zo, is dus geen probleem.
Hoi, allereerst: heel vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen! Ik heb je nummers gecheckt, maar de status van ordernummers gaat in ons systeem niet verder dan 'verzonden', wat in jouw situatie het geval is. Je t&t-nummer geeft inderdaad aan dat je pakketje in Nederland is aangekomen en bij je opgegeven adres is aangeboden, en daarna weer is meegenomen. Vanuit PostNL een raar verhaal dat ze je geen 3s-code kunnen geven, en dat je bestelling wordt teruggestuurd naar China. Op je vraag wat er mis is gegaan kan ik je geen antwoord geven, omdat het, zoals je zelf ook al aangeeft, ergens mis is gegaan bij het bezorgen (door PostNL), en ik niet de middelen heb om in hun systeem te kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef Runx het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze op vakantie zijn. Nee heb geen nederlandse track and trace toen ze die wou geven zei de mevrouw van de helpdesk dat er dus iets mis was met mijn pakketje. Ze zei dat het mislukt was bij het bezorgen en dat die terug is verzonden naar china. Ik heb helemaal niks ontvangen, ook geen briefjes. Normaliter als je niet thuis bent dan lever ze het bij een ah of iets dergelijks af. Blijkbaar is hier niet het geval geweest. Vandaar dat ik het zo raar vind. OOk heb ik gevraagd of postnl mij kon uitleggen wat er mee gebeurd is en hoe dit kan. Dat kon ze ook niet. Ook heb ik bij de eerste keer geen klacht of watten ook kunnen doorgeven. Ze zei dat de verzender in eigen land dit moest doen. Wat ik erg vreemd vind. Bij de tweede keer bellen kon ik wel een klacht indienen. Tevens staat gewoon op postnl ze website dat je telefonisch een klacht kan indienen.
Ik snap dat er niet veel aan meer kan gebeuren het pakketje is terug afzender gestuurd, maar ik zou graag willen weten wat er mis is gegaan.
Ik hoop dat banggood mijn pakketje weer terug kan sturen zodra ze het hebben ontvangen, misschien naar een ander adres.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef SmashingJummy het volgende:
Hey Banggood, mijn order met nummer 8794049(21 september) staat nog steeds op Payment Preparing, terwijl ik wel al betaald heb.
Je product is op 28 september verstuurd. Ik stuur je de tracking code even als PM.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel )
Het is niet dat ik haast heb, maar vraag me af of er nog voortgang in zit. Tot na de vakantie wachten omdat de rode tijdelijk niet leverbaar is of zo, is dus geen probleem.
Hoi, ik weet niet naar welke post je refereert, omdat ik je gebruikersnaam hierboven niet terugzie. Kun je me dat laten weten? Dank je!quote:
Hoi, ik stuur je hier even een PM over.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef SmashingJummy het volgende:
Hey Banggood, mijn order met nummer 8794049(21 september) staat nog steeds op Payment Preparing, terwijl ik wel al betaald heb.
Thanks! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Je product is op 28 september verstuurd. Ik stuur je de tracking code even als PM.
Hoi, ik heb zelf even in ons systeem gekeken, en er staat daadwerkelijk dat de bestelling op 30 september door jouzelf is gecanceled. Misschien is dit dan per ongeluk/onbedoeld gegaan, of heeft er zich op de site iets geks voorgedaan op dat moment.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik wil ook graag iets voorleggen.
Op 29 september werd mijn order [die ik met 9% kortingscode had besteld] ineens gencancelled door BG:
New Arrival Flash Deals Drop-Shipping Wholesale
Hi ,
Thank you very much for your custom with Banggood.com. Please accept our apology for we have cancelled your order(#8965925). We are so sorry for the inconvenience it has caused you and hope for your kind understanding.
Bij navraag bleven ze volhouden dat ik het zelf heb gecancelled, wat dus niet waar is. Maar ze boden me wel 300punten aan zodat ik opnieuw met korting kan bestellen.
Netjes opgelost dus.....
Echter, tot op heden heb ik die punten niet gekregen omdat de betreffende medewerker op vakantie schijnt te zijn.
Nu is het niet zo erg om even te wachten, ware het niet dat het produkt inmiddels een prijsverhoging heeft gehad van 29 euro naar 36,36 euro.
Helaas krijg ik het bij de klantenservice niet aan het verstand dat ik nu dus aan 300 punten niet genoeg heb.[kan je zoveel punten wel inzetten voor 1 bestelling].
Ik hoop dat het u lukt om mijn oorspronkelijke bestelling weer te activeren?
Dat is niet zo netjes! Ik ben er even achteraan gegaan en de waarde van je bestelling staat binnen 24 uur in Banggoodpunten op je accountquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef maartend het volgende:
Order nr. ; 7623352
Item ; http://www.banggood.com/M(...)tphone-p-964815.html
Ordered ; 29-07-215
Arrived ; 25-08-2015
Volledig kapot na nog geen maand
Klantenservice stuurt het volgende terug na vraag compensatie ;
So sorry about that troubles have brought to you!
You have received the other 9 parts, so we can not refund the point of this set.
Ik weet bij god niet over welke 9 andere onderdelen ze het hebben, maar blijkbaar willen ze niet terug betalen. Mag van mij volledig in punten, maar wel ter waarde van het item.
Graag oplossing, hier kan ik nl. nix mee.
Graag gedaan! En mocht je nou tijdens dat liggen wachten ineens heel erg last van je nek krijgen...http://www.banggood.com/U(...)Pillows-p-91644.htmlquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten.
Bedankt voor uw inzet. Ik heb het echt niet zelf gecancelled, waarom zou ik ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb zelf even in ons systeem gekeken, en er staat daadwerkelijk dat de bestelling op 30 september door jouzelf is gecanceled. Misschien is dit dan per ongeluk/onbedoeld gegaan, of heeft er zich op de site iets geks voorgedaan op dat moment.
In ieder geval: ik kan de bestelling niet opnieuw activeren, omdat deze al is afgehandeld (geld terug) en daarna automatisch wordt afgesloten. Hoewel ik erg m'n best heb gedaan gaat de desbetreffende manager om de reden van de cancel helaas niet akkoord met een eenmalige prijsverlaging om tot dezelfde prijs te komen, maar ik heb van de 300 punten uiteindelijk wel 500 punten (is 5 dollar) kunnen maken.
Ik hoop dat we er op deze manier uit kunnen komen en als je akkoord gaat met de 500 punten zorg ik dat deze zo snel mogelijk op je account worden bijgeschreven.
Ik wacht je antwoord af!
Hartstikke bedankt. Ik ga er van uit dat eea door taalbarrière anders liep dan bedoeld eerst.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 05:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat is niet zo netjes! Ik ben er even achteraan gegaan en de waarde van je bestelling staat binnen 24 uur in Banggoodpunten op je account
De taalbarrière maakt het er inderdaad niet makkelijker op, maar gelukkig hebben we het op deze manier snel kunnen oplossen Geen dank!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:36 schreef maartend het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt. Ik ga er van uit dat eea door taalbarrière anders liep dan bedoeld eerst.
Ik moet zeggen, dit werkt geweldig.
Hoi, dit model verkopen wij helaas niet, maar we hebben wel een 7 watt-model van het merk Zastone. Hierbij de link: http://goo.gl/mLyj1zquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:35 schreef SanAnt het volgende:
Hebben jullie de BaoFeng BF-F8HP of gaat banggood ze verkopen ??
Ik zie alleen de 4 watt versie .
Hoi, dat duurt inderdaad wel erg lang. Ik wil je vriendelijk verzoeken even twee dingen te doen: het verzendadres van je Banggood-account checken op correctheid, en even het plaatselijke postkantoor contacten. Het kan namelijk zijn dat je pakketje daar ligt. Mocht dit laatste niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan aub even weten, dan gaan we het anders oplossen. Ik hoor het graag van je!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef charsom het volgende:
Op 06-09-2015 heb ik een Eachine H8 Quadcopter bij jullie besteld. Op 08-09-2015 is deze verzonden, maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Normaal duurt het nooit zo lang.
Ordernummer: 8408907
Track Number: Untracked
Hoi, ook jouw bestellingen zijn wel erg lang onderweg. Daarom voor jou hetzelfde verzoek als voor de persoon hierboven: check even of het verzendadres van je Banggoodaccount klopt, en contact aub even je postkantoor met de vraag of je bestellingen daar liggen. Mocht dit niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan weten, want dan lossen we het anders op. Ik wacht je antwoord af!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef pancharlie het volgende:
Ordernummer: 8485183 / 8526098
Besteldatum: 9 september
Ik heb 2 blitzwolf multi usb opladers besteld.
Alleen heb ik nog steeds niks ontvangen, ik vroeg me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik ze binenn heb. vrienden van mij die dezelfde dag ze ook hebben besteld hebben ze al lang binnen.
Hoi! Zou je iets specifieker kunnen zijn? Ik heb namelijk geen model 4 van Weide kunnen vinden, en de link in je bericht is op voorraad, dus ik neem aan dat je die niet bedoeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wanneer komt "Model 4" weer terug in stock?
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-89371.html
Het is het horloge met de zwarte dial, witte cijfers, en zwarte kast/band.quote:Op maandag 12 oktober 2015 05:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Zou je iets specifieker kunnen zijn? Ik heb namelijk geen model 4 van Weide kunnen vinden, en de link in je bericht is op voorraad, dus ik neem aan dat je die niet bedoelt
Als je een typenummer, link of wat dan ook hebt, ga ik het voor je uitzoeken!
Ik snap em Ik ga het voor je uitzoeken en laat het je z.s.m. weten!quote:Op maandag 12 oktober 2015 06:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is het horloge met de zwarte dial, witte cijfers, en zwarte kast/band.
De enige die "out of stock" is.
Zelfde link, 4e in het rijtje dus.
De een na laatste.
Ik kreeg een bestelling van 29aug pas op 6okt binnen, terwijl ik ook een bestelling al binnen 5 dagen binnen had... dus het kan nog komen. Volgens mij was die trage bestelling via Malaysia post.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef charsom het volgende:
Op 06-09-2015 heb ik een Eachine H8 Quadcopter bij jullie besteld. Op 08-09-2015 is deze verzonden, maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Normaal duurt het nooit zo lang.
Ordernummer: 8408907
Track Number: Untracked
Ik krijg net te horen dat dit horloge vanaf uiterlijk a.s. vrijdag weer leverbaar isquote:Op maandag 12 oktober 2015 06:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is het horloge met de zwarte dial, witte cijfers, en zwarte kast/band.
De enige die "out of stock" is.
Zelfde link, 4e in het rijtje dus.
De een na laatste.
Ik heb mijn Banggood account even bekeken, maar die is ook gewon correct. Ben ook even naar de postkantoor naast ons geweest en daar hebben ze ook niks ontvangen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 05:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ook jouw bestellingen zijn wel erg lang onderweg. Daarom voor jou hetzelfde verzoek als voor de persoon hierboven: check even of het verzendadres van je Banggoodaccount klopt, en contact aub even je postkantoor met de vraag of je bestellingen daar liggen. Mocht dit niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan weten, want dan lossen we het anders op. Ik wacht je antwoord af!
Het verzendadres is correct en ook het PostNL punt in mijn woonplaats had geen pakketje liggen met mijn naam erop. Kan jij nu iets voor mij betekenen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 05:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat duurt inderdaad wel erg lang. Ik wil je vriendelijk verzoeken even twee dingen te doen: het verzendadres van je Banggood-account checken op correctheid, en even het plaatselijke postkantoor contacten. Het kan namelijk zijn dat je pakketje daar ligt. Mocht dit laatste niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan aub even weten, dan gaan we het anders oplossen. Ik hoor het graag van je!
Thanks!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat dit horloge vanaf uiterlijk a.s. vrijdag weer leverbaar is
Ik heb je een PM gestuurd over hoe we het gaan oplossenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:31 schreef pancharlie het volgende:
[..]
Ik heb mijn Banggood account even bekeken, maar die is ook gewon correct. Ben ook even naar de postkantoor naast ons geweest en daar hebben ze ook niks ontvangen.
Ik heb je hier een PM over gestuurdquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:16 schreef charsom het volgende:
[..]
Het verzendadres is correct en ook het PostNL punt in mijn woonplaats had geen pakketje liggen met mijn naam erop. Kan jij nu iets voor mij betekenen?
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van je probleem en voor de foto's.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:51 schreef Tiger_blood het volgende:
Beste Banggood,
Ik heb laatst een paar in-ears gekocht bij jullie (ordernr. 8457214) en toen ik de verpakking open maakte merkte ik tot mijn verbazing dat een setje van de standaard meegeleverde tips ontbrak.
Hier is een productfoto van de desbetreffende KZ ED10
[ afbeelding ]
En dit is de verpakking waarin duidelijk te zien is dat de transparant/blauwe tips ontbreken. Je ziet ook dat twee pinnetjes in het midden waarop normaal de tips op zitten gestoken leeg zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me nu af of ik een gebruikt product (oftewel een exemplaar dat retour is gestuurd door een ander klant) heb opgestuurd gekregen? Hoe kunnen anders die tips in de verpakking ontbreken? Ik vind het nogal een onhygiënische gedachte dat ik een paar gebruikte in-ear headphones opgestuurd krijg.
Ik hoor graag jullie uitleg van hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe jullie dit willen oplossen.
Bedankt voor je reactie. Ik ben in ieder geval blij dat het uitgesloten is dat ik een gebruikt product heb toegestuurd gekregen. Als jullie die losse dopjes opsturen ben ik helemaal tevreden. Prima oplossing.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 05:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van je probleem en voor de foto's.
Ik kan niet achterhalen waarom de blauwe tips niet in de verpakking aanwezig zijn, maar ik denk zelf dat ze nooit in de verpakking hebben gezeten, of er tijdens de quality control in de fabriek zijn uitgehaald en niet zijn vervangen.
Ik kan je in ieder geval met zekerheid melden dat je earphones niet eerder gebruikt zijn, omdat we dit soort geretourneerde producten in verband met hygiëne óf direct weggooien, of een enkele keer terugsturen naar de fabriek, maar ik heb begrepen dat ook daar gebruikte producten vrijwel altijd worden weggegooid. Ze komen dus in ieder geval zeker niet terug in ons warehouse. Dit is ook niet mogelijk, omdat geretourneerde producten niet in onze warehouses worden gecheckt, en dus ook niet per ongeluk kunnen worden teruggelegd in de stellingen.
Ik heb een paar oplossingen die ik je kan aanbieden. Wij verkopen de blauwe dopjes ook in losse setjes met 3 maten: http://www.banggood.com/K(...)rphone-p-992786.html
We kunnen je óf dit setje opsturen, óf (in het geval je genoeg hebt aan de dopjes die je al hebt ontvangen) je $2 overmaken als compensatie, óf 200 punten (t.w.v. $2) bijschrijven op je BG account.
Ik hoor graag van je!
Prima! Dan ga ik er voor zorgen dat je het setje dopjes toegestuurd krijgt. Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vindenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:56 schreef Tiger_blood het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik ben in ieder geval blij dat het uitgesloten is dat ik een gebruikt product heb toegestuurd gekregen. Als jullie die losse dopjes opsturen ben ik helemaal tevreden. Prima oplossing.
Hoi, dat is vervelend.. Ik ga proberen of ik iets voor je kan betekenen, maar daar heb ik wel je ordernummer voor nodig. Als je me die even doorgeeft dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:10 schreef Kicx het volgende:
Hallo Banggood,
Nu heb ik ook een vraagje, in mei heb ik een xiaomi powerbank besteld en deze heeft altijd goed gewerkt.
Echter nu laadt deze niet meer op, wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |