Hartstikke bedankt. Ik ga er van uit dat eea door taalbarrière anders liep dan bedoeld eerst.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 05:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat is niet zo netjes! Ik ben er even achteraan gegaan en de waarde van je bestelling staat binnen 24 uur in Banggoodpunten op je account
De taalbarrière maakt het er inderdaad niet makkelijker op, maar gelukkig hebben we het op deze manier snel kunnen oplossen Geen dank!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:36 schreef maartend het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt. Ik ga er van uit dat eea door taalbarrière anders liep dan bedoeld eerst.
Ik moet zeggen, dit werkt geweldig.
Hoi, dit model verkopen wij helaas niet, maar we hebben wel een 7 watt-model van het merk Zastone. Hierbij de link: http://goo.gl/mLyj1zquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:35 schreef SanAnt het volgende:
Hebben jullie de BaoFeng BF-F8HP of gaat banggood ze verkopen ??
Ik zie alleen de 4 watt versie .
Hoi, dat duurt inderdaad wel erg lang. Ik wil je vriendelijk verzoeken even twee dingen te doen: het verzendadres van je Banggood-account checken op correctheid, en even het plaatselijke postkantoor contacten. Het kan namelijk zijn dat je pakketje daar ligt. Mocht dit laatste niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan aub even weten, dan gaan we het anders oplossen. Ik hoor het graag van je!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef charsom het volgende:
Op 06-09-2015 heb ik een Eachine H8 Quadcopter bij jullie besteld. Op 08-09-2015 is deze verzonden, maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Normaal duurt het nooit zo lang.
Ordernummer: 8408907
Track Number: Untracked
Hoi, ook jouw bestellingen zijn wel erg lang onderweg. Daarom voor jou hetzelfde verzoek als voor de persoon hierboven: check even of het verzendadres van je Banggoodaccount klopt, en contact aub even je postkantoor met de vraag of je bestellingen daar liggen. Mocht dit niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan weten, want dan lossen we het anders op. Ik wacht je antwoord af!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef pancharlie het volgende:
Ordernummer: 8485183 / 8526098
Besteldatum: 9 september
Ik heb 2 blitzwolf multi usb opladers besteld.
Alleen heb ik nog steeds niks ontvangen, ik vroeg me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik ze binenn heb. vrienden van mij die dezelfde dag ze ook hebben besteld hebben ze al lang binnen.
Hoi! Zou je iets specifieker kunnen zijn? Ik heb namelijk geen model 4 van Weide kunnen vinden, en de link in je bericht is op voorraad, dus ik neem aan dat je die niet bedoeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wanneer komt "Model 4" weer terug in stock?
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-89371.html
Het is het horloge met de zwarte dial, witte cijfers, en zwarte kast/band.quote:Op maandag 12 oktober 2015 05:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Zou je iets specifieker kunnen zijn? Ik heb namelijk geen model 4 van Weide kunnen vinden, en de link in je bericht is op voorraad, dus ik neem aan dat je die niet bedoelt
Als je een typenummer, link of wat dan ook hebt, ga ik het voor je uitzoeken!
Ik snap em Ik ga het voor je uitzoeken en laat het je z.s.m. weten!quote:Op maandag 12 oktober 2015 06:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is het horloge met de zwarte dial, witte cijfers, en zwarte kast/band.
De enige die "out of stock" is.
Zelfde link, 4e in het rijtje dus.
De een na laatste.
Ik kreeg een bestelling van 29aug pas op 6okt binnen, terwijl ik ook een bestelling al binnen 5 dagen binnen had... dus het kan nog komen. Volgens mij was die trage bestelling via Malaysia post.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef charsom het volgende:
Op 06-09-2015 heb ik een Eachine H8 Quadcopter bij jullie besteld. Op 08-09-2015 is deze verzonden, maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Normaal duurt het nooit zo lang.
Ordernummer: 8408907
Track Number: Untracked
Ik krijg net te horen dat dit horloge vanaf uiterlijk a.s. vrijdag weer leverbaar isquote:Op maandag 12 oktober 2015 06:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is het horloge met de zwarte dial, witte cijfers, en zwarte kast/band.
De enige die "out of stock" is.
Zelfde link, 4e in het rijtje dus.
De een na laatste.
Ik heb mijn Banggood account even bekeken, maar die is ook gewon correct. Ben ook even naar de postkantoor naast ons geweest en daar hebben ze ook niks ontvangen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 05:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ook jouw bestellingen zijn wel erg lang onderweg. Daarom voor jou hetzelfde verzoek als voor de persoon hierboven: check even of het verzendadres van je Banggoodaccount klopt, en contact aub even je postkantoor met de vraag of je bestellingen daar liggen. Mocht dit niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan weten, want dan lossen we het anders op. Ik wacht je antwoord af!
Het verzendadres is correct en ook het PostNL punt in mijn woonplaats had geen pakketje liggen met mijn naam erop. Kan jij nu iets voor mij betekenen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 05:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat duurt inderdaad wel erg lang. Ik wil je vriendelijk verzoeken even twee dingen te doen: het verzendadres van je Banggood-account checken op correctheid, en even het plaatselijke postkantoor contacten. Het kan namelijk zijn dat je pakketje daar ligt. Mocht dit laatste niet het geval zijn en je adres klopt ook gewoon, laat het me dan aub even weten, dan gaan we het anders oplossen. Ik hoor het graag van je!
Thanks!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat dit horloge vanaf uiterlijk a.s. vrijdag weer leverbaar is
Ik heb je een PM gestuurd over hoe we het gaan oplossenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:31 schreef pancharlie het volgende:
[..]
Ik heb mijn Banggood account even bekeken, maar die is ook gewon correct. Ben ook even naar de postkantoor naast ons geweest en daar hebben ze ook niks ontvangen.
Ik heb je hier een PM over gestuurdquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:16 schreef charsom het volgende:
[..]
Het verzendadres is correct en ook het PostNL punt in mijn woonplaats had geen pakketje liggen met mijn naam erop. Kan jij nu iets voor mij betekenen?
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van je probleem en voor de foto's.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:51 schreef Tiger_blood het volgende:
Beste Banggood,
Ik heb laatst een paar in-ears gekocht bij jullie (ordernr. 8457214) en toen ik de verpakking open maakte merkte ik tot mijn verbazing dat een setje van de standaard meegeleverde tips ontbrak.
Hier is een productfoto van de desbetreffende KZ ED10
[ afbeelding ]
En dit is de verpakking waarin duidelijk te zien is dat de transparant/blauwe tips ontbreken. Je ziet ook dat twee pinnetjes in het midden waarop normaal de tips op zitten gestoken leeg zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me nu af of ik een gebruikt product (oftewel een exemplaar dat retour is gestuurd door een ander klant) heb opgestuurd gekregen? Hoe kunnen anders die tips in de verpakking ontbreken? Ik vind het nogal een onhygiënische gedachte dat ik een paar gebruikte in-ear headphones opgestuurd krijg.
Ik hoor graag jullie uitleg van hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe jullie dit willen oplossen.
Bedankt voor je reactie. Ik ben in ieder geval blij dat het uitgesloten is dat ik een gebruikt product heb toegestuurd gekregen. Als jullie die losse dopjes opsturen ben ik helemaal tevreden. Prima oplossing.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 05:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van je probleem en voor de foto's.
Ik kan niet achterhalen waarom de blauwe tips niet in de verpakking aanwezig zijn, maar ik denk zelf dat ze nooit in de verpakking hebben gezeten, of er tijdens de quality control in de fabriek zijn uitgehaald en niet zijn vervangen.
Ik kan je in ieder geval met zekerheid melden dat je earphones niet eerder gebruikt zijn, omdat we dit soort geretourneerde producten in verband met hygiëne óf direct weggooien, of een enkele keer terugsturen naar de fabriek, maar ik heb begrepen dat ook daar gebruikte producten vrijwel altijd worden weggegooid. Ze komen dus in ieder geval zeker niet terug in ons warehouse. Dit is ook niet mogelijk, omdat geretourneerde producten niet in onze warehouses worden gecheckt, en dus ook niet per ongeluk kunnen worden teruggelegd in de stellingen.
Ik heb een paar oplossingen die ik je kan aanbieden. Wij verkopen de blauwe dopjes ook in losse setjes met 3 maten: http://www.banggood.com/K(...)rphone-p-992786.html
We kunnen je óf dit setje opsturen, óf (in het geval je genoeg hebt aan de dopjes die je al hebt ontvangen) je $2 overmaken als compensatie, óf 200 punten (t.w.v. $2) bijschrijven op je BG account.
Ik hoor graag van je!
Prima! Dan ga ik er voor zorgen dat je het setje dopjes toegestuurd krijgt. Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vindenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:56 schreef Tiger_blood het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik ben in ieder geval blij dat het uitgesloten is dat ik een gebruikt product heb toegestuurd gekregen. Als jullie die losse dopjes opsturen ben ik helemaal tevreden. Prima oplossing.
Hoi, dat is vervelend.. Ik ga proberen of ik iets voor je kan betekenen, maar daar heb ik wel je ordernummer voor nodig. Als je me die even doorgeeft dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:10 schreef Kicx het volgende:
Hallo Banggood,
Nu heb ik ook een vraagje, in mei heb ik een xiaomi powerbank besteld en deze heeft altijd goed gewerkt.
Echter nu laadt deze niet meer op, wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |