abonnement Unibet Coolblue
pi_156318114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 04:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Vervelend om te horen dat dit jou(w zusje) ook overkomen is. De klantenservice moet binnen 48 nadat je je mail verstuurd hebt contact met je opnemen. Mocht dit niet gebeuren, laat het me dan aub even weten, dan ga ik er alsnog achteraan.
De fout in ons systeem is trouwens verholpen, dus als je kiest voor een herzending ontvang je wel gewoon de juiste kleur. :)
Ik heb vandaag bericht gekregen dat de rode 3$ duurder is nu en of ik deze gewoon zo wil accepteren in ruil voor 500 punten.
pi_156322020
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef xileS het volgende:

[..]

Ik heb vandaag bericht gekregen dat de rode 3$ duurder is nu en of ik deze gewoon zo wil accepteren in ruil voor 500 punten.
Ik ook, Slimme zet dat prijs verhogen zodat ze het niet meer vergoeden..
pi_156322519
Ben benieuwd of wij dezelfde oplossing kunnen krijgen als mikej2, want deze oplossing vind ik namelijk niks.
  woensdag 23 september 2015 @ 19:47:45 #79
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156330147
Rene90 raadde me aan dit even hier neer te gooien omdat het voor andere mensen opgelost schijn te zijn met een resend:

Onlangs heb ik een Xiaomi 10000 powerbank besteld in de kleur rood omdat die zo mooi bij m'n rode telefoon zou passen. Helaas ontving ik de gouden versie die ik niet bepaald mooi vind. (is een soort combi van goud met zalmrose)

Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice op banggood.com, maar ze willen me alleen maar tegemoet komen met 300 banggoodpunten, waar ik niet zo heel veel mee kan. (weinig korting op relatief grote aankoopbedragen)

Hebben jullie een betere oplossing? Ordernummer is 8412324 en al het bewijsmateriaal (foto van item en shipping label) heb ik al gestuurd.

En anders moeten we hier maar een powerbankruilactie proberen op te zetten. :{
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156332389
Apart dat jij 300 punten krijgt aangeboden voor 1 en ik 500 voor 2 stuks.
pi_156334963
Hi!

Inmiddels heb ik met blijdschap de quadcopter van Order No. 8373324 ontvangen, en na een vluchtje of 5 heb ik gemerkt dat 1 motortje niet altijd wil reageren. Hij reageert onvoorspelbaar.
Wanneer een van de uiteinde richting de propguards wijst blijft deze stilstaan, wanneer de prop 'haaks' staat aan de propguard draait deze wel meteen.

De quadcopter heeft geen zware crashes gehad die beschadigingen hebben veroorzaakt. Ook heb ik een visuele inspectie gedaan naar vuil tussen de prop, maar dit is niet te bekennen. Ik voel verder geen hapering/blokkering als ik de prop voorzichtig met een vinger draai.

Eenmaal draaiende vliegt de quadcopter prima, maar het opstijgen is dus vaak problematisch.

Kunnen jullie mij helpen? :Y

Alvast bedankt! :W
  CHI shopkeeper donderdag 24 september 2015 @ 03:44:30 #82
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156342039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:47 schreef Dromer het volgende:
Rene90 raadde me aan dit even hier neer te gooien omdat het voor andere mensen opgelost schijn te zijn met een resend:

Onlangs heb ik een Xiaomi 10000 powerbank besteld in de kleur rood omdat die zo mooi bij m'n rode telefoon zou passen. Helaas ontving ik de gouden versie die ik niet bepaald mooi vind. (is een soort combi van goud met zalmrose)

Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice op banggood.com, maar ze willen me alleen maar tegemoet komen met 300 banggoodpunten, waar ik niet zo heel veel mee kan. (weinig korting op relatief grote aankoopbedragen)

Hebben jullie een betere oplossing? Ordernummer is 8412324 en al het bewijsmateriaal (foto van item en shipping label) heb ik al gestuurd.

En anders moeten we hier maar een powerbankruilactie proberen op te zetten. :{
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund. Als er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
  CHI shopkeeper donderdag 24 september 2015 @ 03:50:28 #83
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156342063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:54 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Ik ook, Slimme zet dat prijs verhogen zodat ze het niet meer vergoeden..
Ten eerste wil ik je er graag op wijzen dat de prijs van de rode variant niet opeens is verhoogd zodat het product niet meer te vergoeden is. Daarnaast heeft de klantenservice geen mail van je ontvangen. Mocht je die al wel hebben verstuurd, dan is die om de één of andere reden niet aangekomen, dus hierbij nogmaals het verzoek om een korte mail in het Engels met je probleem, order nummer en foto van het product. We kunnen het probleem dan z.s.m. afhandelen.
  CHI shopkeeper donderdag 24 september 2015 @ 04:01:40 #84
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156342109
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:51 schreef xileS het volgende:
Apart dat jij 300 punten krijgt aangeboden voor 1 en ik 500 voor 2 stuks.
Je ontvangt z.s.m. een email waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund.
Daarnaast snap ik je frustratie heel goed, maar verzoek ik je vriendelijk het op deze pagina enigszins constructief te houden, zodat de klachten overzichtelijk blijven en ik zo sneller naar een oplossing kan zoeken ;)
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
  CHI shopkeeper donderdag 24 september 2015 @ 04:41:30 #85
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156342237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:50 schreef Steeldunes het volgende:
Hi!

Inmiddels heb ik met blijdschap de quadcopter van Order No. 8373324 ontvangen, en na een vluchtje of 5 heb ik gemerkt dat 1 motortje niet altijd wil reageren. Hij reageert onvoorspelbaar.
Wanneer een van de uiteinde richting de propguards wijst blijft deze stilstaan, wanneer de prop 'haaks' staat aan de propguard draait deze wel meteen.

De quadcopter heeft geen zware crashes gehad die beschadigingen hebben veroorzaakt. Ook heb ik een visuele inspectie gedaan naar vuil tussen de prop, maar dit is niet te bekennen. Ik voel verder geen hapering/blokkering als ik de prop voorzichtig met een vinger draai.

Eenmaal draaiende vliegt de quadcopter prima, maar het opstijgen is dus vaak problematisch.

Kunnen jullie mij helpen? :Y

Alvast bedankt! :W
Balen dat je quadcopter het niet goed doet! Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er iets niet helemaal lekker zit daarbinnen, maar ook dat het lastig is om dit aan te tonen omdat het probleem zich niet constant voordoet. Wat je nu even moet doen is het volgende:
Bij de klantenservice moeten ze jouw klacht officieel binnenkrijgen, dus om die reden verzoek ik je een mailtje (in het Engels) te sturen naar Cservice@banggood.com . Hierin dien je het probleem en je ordernummer te vermelden. Omdat het hier om een bewegend deel gaat, zullen ze ook bewegende beelden nodig hebben. Ik weet dat dit in jouw geval lastig is, maar probeer even een kort filmpje met je telefoon te maken op het moment dat ie kuren heeft en upload deze met behulp van Vidme , zodat je 'em met je mail kunt meesturen (als je je fimpje als bijlage verstuurt wordt je mail te groot en komt ie hier wellicht niet aan). De klantenservice neemt je klacht vervolgens in behandeling en moet met een oplossing komen.
Als dit niet naar wens gaat hoor ik het graag; ik ga in dat geval kijken wat ik voor je kan doen!
  donderdag 24 september 2015 @ 09:53:29 #86
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156343980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 03:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund. Als er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
_O_ Mail inderdaad gehad. Bedankt voor de snelle hulp!
I am just a dreamer, but you are just a dream
  CHI shopkeeper donderdag 24 september 2015 @ 10:00:50 #87
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156344125
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

_O_ Mail inderdaad gehad. Bedankt voor de snelle hulp!
Graag gedaan!
pi_156352911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 04:41 schreef Banggood het volgende:

[..]
verzoek ik je een mailtje (in het Engels) te sturen naar Cservice@banggood.com . Hierin dien je het probleem en je ordernummer te vermelden. Omdat het hier om een bewegend deel gaat, zullen ze ook bewegende beelden nodig hebben.
Heb het mailtje inmiddels verstuurd met daarin onderstaande video
https://vid.me/tusj

Denk dat dit mijn probleem aardig duidelijk laat zien. Ik wacht de reactie van hen af.

Edit: Wilde nog een vluchtje doen, maar helaas haperde het motortje dit keer tijdens een vlucht (mid-air) wat resulteerde in een crash, nu is het plastic van de propguard gebroken :'(

[ Bericht 13% gewijzigd door Steeldunes op 24-09-2015 19:41:37 (toevoeging) ]
pi_156354206
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 04:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Je ontvangt z.s.m. een email waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund.
Daarnaast snap ik je frustratie heel goed, maar verzoek ik je vriendelijk het op deze pagina enigszins constructief te houden, zodat de klachten overzichtelijk blijven en ik zo sneller naar een oplossing kan zoeken ;)
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
In het vervolg zal ik meer rekening houden om deze pagina overzichtelijk te houden. Bedankt voor de service, mijn zusje heeft idd een mail gehad :)
pi_156358502
Beste Fokkers,

Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.

De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.

Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.

Ik hoop dat u kunt helpen.

EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog

Mvg,

Dora
pi_156361951
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,

Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.

De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.

Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.

Ik hoop dat u kunt helpen.

EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog

Mvg,

Dora
vraag anders of ze een rode/roze hoes kunnen opsturen
:]
  CHI shopkeeper vrijdag 25 september 2015 @ 03:34:23 #92
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156365700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,

Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.

De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.

Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.

Ik hoop dat u kunt helpen.

EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog

Mvg,

Dora
Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank?? :P
Ik heb even m'n best gedaan en je ontvangt z.s.m. een mailtje van onze customer service waarin je de keuze krijgt tussen een herzending (in de juiste kleur ditmaal)of teruggave van het aankoopbedrag.
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
  CHI shopkeeper vrijdag 25 september 2015 @ 03:51:29 #93
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156365739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef xileS het volgende:

[..]

In het vervolg zal ik meer rekening houden om deze pagina overzichtelijk te houden. Bedankt voor de service, mijn zusje heeft idd een mail gehad :)
Top! En geen dank ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 25 september 2015 @ 04:11:56 #94
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156365754
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:30 schreef Steeldunes het volgende:

[..]

Heb het mailtje inmiddels verstuurd met daarin onderstaande video
https://vid.me/tusj

Denk dat dit mijn probleem aardig duidelijk laat zien. Ik wacht de reactie van hen af.

Edit: Wilde nog een vluchtje doen, maar helaas haperde het motortje dit keer tijdens een vlucht (mid-air) wat resulteerde in een crash, nu is het plastic van de propguard gebroken :'(
Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
pi_156375971
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 03:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank?? :P
Ik heb even m'n best gedaan en je ontvangt z.s.m. een mailtje van onze customer service waarin je de keuze krijgt tussen een herzending (in de juiste kleur ditmaal)of teruggave van het aankoopbedrag.
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
Bedankt voor de moeite :) Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.
Hoe gaat dit precies in zijn werk.? Moet ik het ontvangen product terug sturen.?

Mvg,
pi_156433072
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268

Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
pi_156448435
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 04:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:
quote:
Hi,

Thanks for your email.We have watch your video.There is nothing wrong with your drone.Just try more time it will be right.

Any question please feel free to contact us.

Best wishes,

Suzy
Wat vind jij hiervan?
  CHI shopkeeper dinsdag 29 september 2015 @ 04:10:35 #98
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156465932
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef Steeldunes het volgende:

[..]

Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:

[..]

Wat vind jij hiervan?
Hoi, de mail die je van de customer service hebt ontvangen is natuurlijk geen oplossing. Je krijgt gewoon je geld terug, waarna je er eventueel voor kunt kiezen het product opnieuw te bestellen. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe mail van de customer service.
Laat me aub even weten hoe het is afgelopen :)
  CHI shopkeeper dinsdag 29 september 2015 @ 04:12:46 #99
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156465935
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:47 schreef DoraTheExplorer het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite :) Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.
Hoe gaat dit precies in zijn werk.? Moet ik het ontvangen product terug sturen.?

Mvg,
Goede vraag! Ik ga even de status checken en dan stuur ik je een berichtje met verdere instructies :)
  CHI shopkeeper dinsdag 29 september 2015 @ 05:39:13 #100
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156466037
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268

Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
Hoi, ik ga er even naar informeren. Ik laat het je z.s.m. weten ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')