abonnement Unibet Coolblue
pi_156358970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:13 schreef Moppert het volgende:
De emeibaby of de storchenwiege carrier
Ik vind de storch nog niet lekker zitten bij mijn uk, maar misschien is die nog te klein (nu 3,5 kg en 5 weken oud). Hoptye lukt al wel goed *O*

Emeibaby ga ik ook eens checken, ik zoek nog een drager die iksnel ff aanklik. Hoptye is mooi en tof, maar niet handig voor snel ff de auto uit en winkel/ PSZin.
pi_156359657
Iemand iets op te merken over de Kodaki magic dots ringsling?

Ik vinnum O+
pi_156360520
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:21 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik vind de storch nog niet lekker zitten bij mijn uk, maar misschien is die nog te klein (nu 3,5 kg en 5 weken oud). Hoptye lukt al wel goed *O*

Emeibaby ga ik ook eens checken, ik zoek nog een drager die iksnel ff aanklik. Hoptye is mooi en tof, maar niet handig voor snel ff de auto uit en winkel/ PSZin.
Ik heb onze Emei te koop! Fijn en handig en lang verstelbaar. Man raakte alleen steeds in de war met de aanpas-ringen :N Nu dus een Tula gekocht. Het is deze: http://www.babyslingsandc(...)ckpack_baby_carriers
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156370894


_O-
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:19:03 #205
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156375379
Vraagje: Ik draag L eigenlijk al 8 weken lang elke dag een paar uur (4-5 uur). Ik denk dat het al vier weken geleden was dat ik 'm een dag niet heb gedragen. Ik begin nu alleen de laatste tijd een beetje last van m'n rug te krijgen. Niet meer dan normaal of kwestie van niet goed knopen?
Reden zoveel in de draagdoek is dat hij overdag nauwelijks slaapt in bed en de kinderwagen ook niet tof vindt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156381664
Ik zou het niet weten Mari! Hier alleen pijn waar de ruggenprik heeft gezeten. Maar dat doet al pijn als ik een pak drinken optil.

Vandaag voor het eerst mijn zoon in de draagdoek gehad. We hebben genoten O+
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:07:45 #207
409579 LuDann
All the way
pi_156382638
quote:
Ze lijken me qua draagfeatures helemaal top, maar het is niet helemaal mijn smaak qua jas. Ik denk dat ik toch iets met kleurtjes wil en een beetje getailleerd voor als ik niet draag. Maar bedankt voor het meezoeken!
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:21 schreef faptist het volgende:
Over draagvesten gesproken..
Zag toevallig een hele mooie zelfgemaakte trui voorbij komen op fb. Eentje die mooi getailleerd zit en vooral geen hobbezak.
Maar dan moet je hem
Dus wel zelf maken ;)

Moppert,
Zie toch van de kokadi af. Dat gele wordt voor mij erg lastig om te Combineren.
Zelf maken lukt mij ook niet nee. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Damn you :') die wollen jassen.....! O+

Het enige wat me heel vaak opvalt bij foto's van draagjassen is dat die kindjes vrijwel zonder uitzondering zo laag hangen :? Die moeders moeten flink hun best doen om een kusje op t koppie te geven volgens mij! En op de rugdraagfoto kan t kindje zeker weten niks zien :N
Ja, dat viel mij ook al op. Bij sommige jassen zit er ook echt zo'n gat voor de plaats van het hoofdje in plaats van dat je gewoon omhoog kunt ritsen tot waar je het wil. En dat gat zit standaard op navelhoogte zo ongeveer *overdrijf*. :')
pi_156383315
LuDann, deze?
http://www.draagkrachtigshop.nl/LennyLamb_draagjas


Verder weet ik het ook niet zo :+ Zijn niet heel veel merken draagjassen geloof ik, en de echt mooie zijn al direct schreeuwend duur :P. Al kan je ze wel lang gebruiken.

Misschien een wat goedkoper draagvest kopen? Al kan je deze winter makkelijk mini kwijt onder een gewoon fleecevest :)
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:33:15 #209
409579 LuDann
All the way
pi_156383799
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:22 schreef GotC het volgende:
LuDann, deze?
http://www.draagkrachtigshop.nl/LennyLamb_draagjas

Verder weet ik het ook niet zo :+ Zijn niet heel veel merken draagjassen geloof ik, en de echt mooie zijn al direct schreeuwend duur :P. Al kan je ze wel lang gebruiken.

Misschien een wat goedkoper draagvest kopen? Al kan je deze winter makkelijk mini kwijt onder een gewoon fleecevest :)
Een gewoon fleecevest is wat ik inderdaad ook in gedachte had, maar mijn man wil dan niet meer met me over straat. Ik had er een paar gepast in de Zeeman en dat ging prima met Wolk in de doek, maar hij vond het geen pan. :P

Van hem mag ik die Liliputti wel aanschaffen waar ik naar linkte in mijn eerder post, maar ik twijfel nog een beetje want het is wel heel erg duur. Mja, wat je zegt, je doet er wel lang mee. En die 50 euro extra is het het wel waard als ik hem dan niet links laat liggen als ik niet (meer) draag.
pi_156384544
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

Een gewoon fleecevest is wat ik inderdaad ook in gedachte had, maar mijn man wil dan niet meer met me over straat. Ik had er een paar gepast in de Zeeman en dat ging prima met Wolk in de doek, maar hij vond het geen pan. :P

Van hem mag ik die Liliputti wel aanschaffen waar ik naar linkte in mijn eerder post, maar ik twijfel nog een beetje want het is wel heel erg duur. Mja, wat je zegt, je doet er wel lang mee. En die 50 euro extra is het het wel waard als ik hem dan niet links laat liggen als ik niet (meer) draag.
Mannen O+ :D

Ennnn je kan draagjassen redelijk doorverkopen :) Staan ook altijd een aantal draagjassen te koop op de tweedehands draagdoekenmarkt op FB! ^O^
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:38:05 #211
409579 LuDann
All the way
pi_156386580
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Mannen O+ :D

Ennnn je kan draagjassen redelijk doorverkopen :) Staan ook altijd een aantal draagjassen te koop op de tweedehands draagdoekenmarkt op FB! ^O^
Ja, echt he. :P O+

Oh dat is fijn om te weten. Ik heb even gekeken, maar er staat op het moment bijna niks. Ik ga toch voor een nieuwe. Het dragen bevalt goed en als we voor nog een tweede kindje gaan dan doe je toch flink lang met zo'n jas.

*O*

Als 'ie binnen is (duurt wel 3 weken -O- ) maak ik wel even een foto.
pi_156386729
Ik heb uiteraard nog niet gedragen maar er schijnt met die van bonprix en trucje te zijn waardoor je kindje iets hoger komt. Ik vond t evengoed een mooie jas, en op dit moment ligt de draag inzet in de kast en gebruik ik m als positie jas. Andere draagjassen vind ik te duur om t erop te wagen met mijn schommelende gewicht. Heb er best de 200,- voor over maar dan wil ik wel passen. Alle winkels zijn me op dit moment te ver, ik red t amper naar de supermarkt zonder twee keer naar t toilet te moeten :')
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:48:31 #213
409579 LuDann
All the way
pi_156386968
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb uiteraard nog niet gedragen maar er schijnt met die van bonprix en trucje te zijn waardoor je kindje iets hoger komt. Ik vond t evengoed een mooie jas, en op dit moment ligt de draag inzet in de kast en gebruik ik m als positie jas. Andere draagjassen vind ik te duur om t erop te wagen met mijn schommelende gewicht. Heb er best de 200,- voor over maar dan wil ik wel passen. Alle winkels zijn me op dit moment te ver, ik red t amper naar de supermarkt zonder twee keer naar t toilet te moeten :')
Ja ik had het gelezen van dat trucje, als dat werkt is het prima toch. :Y En kan me het me goed voorstellen dat je er niet op gokt met een wisselend gewicht. Ben je er tevreden mee, past 'ie mooi?

Volgens mij zijn dit soort jassen eigenlijk alleen maar online te bestellen. Ik ben nog geen stenen winkel ervoor tegengekomen iig.
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:50:54 #214
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156387065
Bij hip & groen kan je naar de winkel en ook dragen & zo kan je langs.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:53:40 #215
409579 LuDann
All the way
pi_156387168
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:50 schreef Moppert het volgende:
Bij hip & groen kan je naar de winkel en ook dragen & zo kan je langs.
Ah oke, das fijn voor als ik wil kijken waar ik mee wil dragen als Wolk wat groter is. Wat verschillende dingen uitproberen enzo.
pi_156387187
Bevalt prima :Y na de bevalling wil ik bij hip en groen langs, als mini wat ouder Is. Maken we er een dagje met t gezin van O+
pi_156387741
Hebben ze zoveel bij hip en groen dan in de winkel? Ik zie online wb dragen wat LF doeken, jassen, paar dragers en dat was het wel :?

Voor passen heb je denk ik meer aan een pasconsult met een consulente die veel verschillende dingen heeft, toch?
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:18:14 #218
409579 LuDann
All the way
pi_156388118
Ik heb geen idee natuurlijk. :P Maar een pasconsult is een idee natuurlijk, de consulente die ons de rekbare doek heeft leren knopen die heeft ons al wel wat laten zien maar niet heel uitgebreid. Zo'n consult is alleen best prijzig natuurlijk.

Ik twijfel erg over de aanschaf tussen niet-rekbare doek of een drager. Het knopen met een rekbare doek gaat me goed af (beter dan ik verwacht had en ik draag ook een stuk meer dan ik van tevoren gedacht had) maar ik weet niet hoeveel 'gedoe' knopen met een niet-rekbare doek is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Bevalt prima :Y na de bevalling wil ik bij hip en groen langs, als mini wat ouder Is. Maken we er een dagje met t gezin van O+
Blij dat je tevreden bent. :Y
pi_156388120
Geen idee of ze daar veel hebben, voor (pas) consults ga ik liever naar ooiebeest, ook dichterbij. Eindhoven Is leuk O+ en ik heb heel vroeger heel intensief contact gehad met de eigenaresse van hip en groen via het welbekende paarden forum dus wel eens leuk om langs te gaan
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:46:59 #220
409579 LuDann
All the way
pi_156389168
Rrrrrrrr... Heb ik een Liliputi draagjas besteld in grijs/turquoise, zit ik nu heel hard te twijfelen of de kleur Peony niet leuker is. Dat soort dingen moet ik toch echt iets eerder bedenken. :')
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:47:08 #221
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156389169
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:09 schreef GotC het volgende:
Hebben ze zoveel bij hip en groen dan in de winkel? Ik zie online wb dragen wat LF doeken, jassen, paar dragers en dat was het wel :?

Voor passen heb je denk ik meer aan een pasconsult met een consulente die veel verschillende dingen heeft, toch?
Ze hadden echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel. Maar soms dan hebben ze nieuwe dingen binnen, post ze het op fb en is er al heel veel weg, :o op dit moment is er idd niet zo heel erg veel.

Maar ze zijn beide echt heel fijn om mee te communiceren en bestellen vaak bij :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:48:46 #222
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156389226
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:46 schreef LuDann het volgende:
Peony
Ik vind de grijze veel volwassener ogen :Y maar anders even mailen om je bestelling te laten aanpassen? of cancellen als dat kan?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156389438
LuDann, geweven doeken zijn ook erg fijn om mee te knopen O+ Voorlopig kun je uit de voeten met FWCC knoop, dus kan je er goed aan wennen :)
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:56:41 #224
409579 LuDann
All the way
pi_156389466
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:48 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik vind de grijze veel volwassener ogen :Y maar anders even mailen om je bestelling te laten aanpassen? of cancellen als dat kan?
Ja? Ik vond de Peony juist wat volwassener ogen. Ik twijfel nog even verder en als ik van gedachten verander mail ik even ja. Kan vast nog wel veranderd worden.

Even naast elkaar:


Peony

Grijs/turquoise

*Twijfelt nog even verder*
pi_156389737
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:55 schreef GotC het volgende:
LuDann, geweven doeken zijn ook erg fijn om mee te knopen O+ Voorlopig kun je uit de voeten met FWCC knoop, dus kan je er goed aan wennen :)
Ja, dat geloof ik graag. Ik was vanochtend in een Mamacafe met veel dragende moeders en dat zag er heel comfortabel en gezellig uit allemaal. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')