hehequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niels is waarschijnlijk heel goed met Albanezen. Hij heeft immers gereisd.
Hè nog een belediging. Tsjongejonge.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chevy verwacht volwassen gedrag van me.
Ben je nu niet trots dat zelfs die debiel mij volwassen vindt, Frank?
Ja, maar dat leek me irrelevant omdat jij sowieso het intellect niet hebt om ergens op in te gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inhoudelijk zei ik. Wel scherp blijven maatje
die klikte ik net ook al aanquote:
Klik je dadelijk weer boos op het kruisje van je browser?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hè nog een belediging. Tsjongejonge.
jaquote:
Ik denk dat jullie samen eens wat koeien moeten gaan kopen, ze lekker laten grazen in de bergen en vervolgens samen gezellig kamperen. Denk dat jullie het bijzonder goed dan samen gaan vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chevy verwacht volwassen gedrag van me.
Ben je nu niet trots dat zelfs die debiel mij volwassen vindt, Frank?
Is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee, het is : Ad hominem!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar dat leek me irrelevant omdat jij sowieso het intellect niet hebt om ergens op in te gaan.
Sorry, wist niet dat je zelfkennis zó gebrekkig was.
moest niet lachenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee, het is : Ad hominem!
Nee ik heb daar een toetscombinatie voorquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klik je dadelijk weer boos op het kruisje van je browser?
Albanië niet geweest. Wel vlakbij: Ohrid en Skopje.quote:
oh okéquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Albanië niet geweest. Wel vlakbij: Ohrid en Skopje.
F.Y.R.O.M
Former Yugoslavia Republica Of Makedonija
siquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
gracias que puedo muy bien español
Niemand lacht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee, het is : Ad hominem!
je weet niet eens hoe je een plaatje moet postenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://10fastfingers.com/share-badge/30_N
Boh, ben goed
eres muy graciosoquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mensen die met hun tenen typen zijn vgm nog sneller
It never happenedquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
je weet niet eens hoe je een plaatje moet posten
Het is Albanees. En ik heb dikke vingers. En het is op m'n mobiel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mensen die met hun tenen typen zijn vgm nog sneller
Volgens mij is dat niet echt zo, zo dom is ze toch niet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, staat nog in mijn geschiedenis
[ afbeelding ]
Neeeeeeequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, staat nog in mijn geschiedenis
[ afbeelding ]
Hermannnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Réééééééééééééééééémqóóóóóóóóóó'¿¿¿¡¡¡¡¡¡¡
ik wil eigenlijk nu al slapen dus dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnn![]()
Helemaal voorbereid op je eerste werknacht?
Heb jij ook zo'n maglite hermann?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nu al slapen dus dat komt helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |