Nee, maar dat boeit me bij niemand.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha heb je zijn pohi al gezien?![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klasgenootje van mij in de derde verkocht dat
Je gaat ook op mij in.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je gaat er nu toch weer op in. Maar in het echte leven zul je vast WEL een ruggengraat hebben
Haha nee toch niet. Kneusje ben je ook
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hier mooie nerdgif, ging wel iets minder
netjesquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hier mooie nerdgif, ging wel iets minder
Ohquote:
Zou kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
wrm zijn er geen internationale typwedstrijden, zou miljoenen kijkers trekken op Twitch
wenfer plsquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn de keuning van de KLB SC en derhalve een meervoudsvormen.
Die een mag eraf hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je gaat ook op mij in.
Belediging nummer zoveel. Wat kan hij het toch volwassen af he.
Stelletje kutpubers, gaan we weer normaal doen tegen elkaar?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vraagt je retorisch af waarom je op mijn 'wartaal' in zou gaan en vervolgens doe je het nog. Lijkt me vrij duidelijk dat dat debiel is. Al snap ik dat het je zelf niet opvalt, gezien het feit je je eigen debiliteit ook nog altijd ontkentquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je gaat ook op mij in.
Belediging nummer zoveel. Wat kan hij het toch volwassen af he.
Lekker Frankquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Stelletje kutpubers, gaan we weer normaal doen tegen elkaar?
ja ben niet zo goed in albaneesquote:
Chevy verwacht volwassen gedrag van me.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Stelletje kutpubers, gaan we weer normaal doen tegen elkaar?
Inhoudelijk zei ik. Wel scherp blijven maatjequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vraagt je retorisch af waarom je op mijn 'wartaal' in zou gaan en vervolgens doe je het nog. Lijkt me vrij duidelijk dat dat debiel is. Al snap ik dat het je zelf niet opvalt, gezien het feit je je eigen debiliteit ook nog altijd ontkent
Niels is waarschijnlijk heel goed met Albanezen. Hij heeft immers gereisd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ben niet zo goed in albanees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |