Aaawh dan maak ik hem; hersendodend programma... Moet je er wel heel erg veel van hebben gekeken als je zo eens naar jou kijkt. Hihahoquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met jou doe ik geen inkoppertjes, ben bang dat je hoofd indeukt
Cyberpest me eens niet, word ik onzeker vanquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Aaawh dan maak ik hem; hersendodend programma... Moet je er wel heel erg veel van hebben gekeken als je zo eens naar jou kijkt. Hihaho
Cyberpest me eens niet, word ik onzeker vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]man man, waarom denk je dat ik bang ben dat je hoofd indeukt
Dat is de enige functie die hersens bij jou nog hebben, voorkomen dat je hoofd indeukt
Had je All Stars 2 al gezien?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Cyberpest me eens niet, word ik onzeker van
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je All Stars 2 al gezien?
Bram is ineens geen homo meer.
Ik heb hem al eens eerder gezien, en vond hem heel erg leuk. Ga vanavond weer kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je All Stars 2 al gezien?
Bram is ineens geen homo meer.
Je wordt zo langzaam aan een parodie van jezelf.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens eerder gezien, en vond hem heel erg leuk. Ga vanavond weer kijken
?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:38 schreef niels0 het volgende:
Amai zeg. En dan zegt 'ie wat over mij.
Ik vind die zin nog best diepgaand..quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wordt zo langzaam aan een parodie van jezelf.
En eerst hoopte je nog dat hij wat zou zeggen tegen jequote:Op zaterdag 5 september 2015 19:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Cyberpest me eens niet, word ik onzeker van
Dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh sorry: Amai betekent jeetje in het belgisch.
Amai zeg, jeetje zeg.
Onee, wat bedoelde je?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh sorry: Amai betekent jeetje in het belgisch.
Amai zeg, jeetje zeg.
aiaiquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik niet meer, m'n was is klaar, yay!
Ik denk dat ik nu aan iets heel anders denk dan jij...quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
En eerst hoopte je nog dat hij wat zou zeggen tegen je
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu aan iets heel anders denk dan jij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |