Ik woon in de stal waar Chai haar paarden houdt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom is dit het melden waard? woon je in vriezenveen?
Vaak in hoofdstraten gewoond. Ook nu weer. 2 keer per nacht een sirene voor m'n deur langs is de normaalste zaak van de wereld bij mij. Slaap er gewoon doorheen.quote:
Quote voor het nageslacht, levensles ! ! ! ! ! ! ! !quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef _Newman_ het volgende:
Mischien dat mensen het hier nog niet helemaal begrijpen. Maar ik word hier door bepaalde personen constant belachelijk gemaakt, gebashed en gebullied in ongeveer elk topic wat ik open en ze proberen op allerlei manieren het bloed onder mijn nagels vandaan te halen en ook nu weer. En hoe vaker het gebeurt hoe korter mijn lontje wordt.
Dit vind ik echt niet leuk en ik ben hier enorm boos om. Waarom moet dat toch dat gebash en getreiter. Ik begrijp dat niet.
Lees je nooit het nieuws dat er weer eens ergens iemand doorgeflipt is en met een geweer allemaal mensen neerknalde en dat hij tot zijn daad kwam na continue getreiter. Bij mij bleef het tot een verbale uiting waar ik geen woord van terug neem want dit zijn reacties die je gewoon uitlokt met jullie constante getreiter, echt waar ga nou niet achteraf schijnheilig lopen doen. Ik zeg niet dat ik iemand in elkaar slaan goed praat of iemand neerschieten maar als dit komt door constant getreiter dan kan ik het wel heel goed begrijpen.
Als je mensen constant blijft treiteren komt er een punt dat ze genoeg hebben ervan en gaan ze tot radicale stappen over. Dit is al keer op keer gebeurt.
Houd toch eens op met de (cyber)bully te zijn. Het doet mij ontzettend veel pijn en verdriet.
Waarom toch mensen.
Jullie hebben werkelijk geen idee hoeveel mensen er zelfmoord plegen of compleet doorflippen nadat ze constant getreiterd zijn door mensen. Als jij je schuldig maakt aan getreiter en gebash dan ben je daar ook medeschuldig aan.
Ok mensen nu weer graag ontopic en lief zijn voor elkaar oke.
ja bedankt nu komt hij dadelijk hierheenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht, levensles ! ! ! ! ! ! ! !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OEI
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Ik ben goed in mensen kalmeren. Je kan me altijd om hup vragen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bedankt nu komt hij dadelijk hierheen
iesh koeltoerquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:13 schreef SideEffect het volgende:
wrm draagt dat 12 jarig meisje in de OP een trouwring?
ish koeltuurquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:13 schreef SideEffect het volgende:
Uitgehuwelijktquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:13 schreef SideEffect het volgende:
ish koeltoerquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:13 schreef SideEffect het volgende:
boksquote:
inb4 profeet garpjequote:Op zaterdag 5 september 2015 18:13 schreef SideEffect het volgende:
je hebt jamesdeen een dm gestuurd?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Moslimpropaganda OP. Derhalve melding gemaakt bij het JIDF.
Bij mij ook, maar ik woon naast een ziekenhuisquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vaak in hoofdstraten gewoond. Ook nu weer. 2 keer per nacht een sirene voor m'n deur langs is de normaalste zaak van de wereld bij mij. Slaap er gewoon doorheen.
Weet je dat ze allemaal typisch jouw ogen hebben, vooral die eerste.quote:
Mooi toch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bedankt nu komt hij dadelijk hierheen
ik vind hem engquote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt jamesdeen een dm gestuurd?
Heb ik anime ogen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet je dat ze allemaal typisch jouw ogen hebben, vooral die eerste.
Oh. Dat kan vervelend zijn ja. Dan is het om de haverklap raak met sirenes.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik woon naast een ziekenhuis
hij is leider van jidfquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Wtf die battie mist de ballen om dit aan te pakken![]()
Nu net Frank aan het eten isquote:
Ik vind van wel.quote:
nee wel zaadvragende ogenquote:
Hij roept alleen maar kanker dit kanker dat en gelooft vervolgens dat iemand met een dusdanig lage hersencapaciteit de precisie heeft een rake klap uit te delen. Kom op manquote:
vervelendquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik woon naast een ziekenhuis
Dat was het moment, waarop je in real tanden kon rapen... zijn we toch even blij dat we achter ons schermpje veilig thuis zitten is het niet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij roept alleen maar kanker dit kanker dat en gelooft vervolgens dat iemand met een dusdanig lage hersencapaciteit de precisie heeft een rake klap uit te delen. Kom op man
Hij ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:17 schreef Neverknown het volgende:
Dat was het moment, waarop je in real tanden kon rapen...
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:17 schreef Neverknown het volgende:
Was echt goeie uitbarsting 10/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |