Weet je dat ze allemaal typisch jouw ogen hebben, vooral die eerste.quote:
Mooi toch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bedankt nu komt hij dadelijk hierheen
ik vind hem engquote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt jamesdeen een dm gestuurd?
Heb ik anime ogen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet je dat ze allemaal typisch jouw ogen hebben, vooral die eerste.
Oh. Dat kan vervelend zijn ja. Dan is het om de haverklap raak met sirenes.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik woon naast een ziekenhuis
hij is leider van jidfquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Wtf die battie mist de ballen om dit aan te pakken![]()
Nu net Frank aan het eten isquote:
Ik vind van wel.quote:
nee wel zaadvragende ogenquote:
Hij roept alleen maar kanker dit kanker dat en gelooft vervolgens dat iemand met een dusdanig lage hersencapaciteit de precisie heeft een rake klap uit te delen. Kom op manquote:
vervelendquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik woon naast een ziekenhuis
Dat was het moment, waarop je in real tanden kon rapen... zijn we toch even blij dat we achter ons schermpje veilig thuis zitten is het niet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij roept alleen maar kanker dit kanker dat en gelooft vervolgens dat iemand met een dusdanig lage hersencapaciteit de precisie heeft een rake klap uit te delen. Kom op man
Hij ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:17 schreef Neverknown het volgende:
Dat was het moment, waarop je in real tanden kon rapen...
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:17 schreef Neverknown het volgende:
Was echt goeie uitbarsting 10/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |