Hier de rest: Domme racisten bekladden verkeerde gebedshuisquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:51 schreef Triggershot het volgende:
Context verheldert het flink inderdaad, niets mis met de zin.
is een trend in de VS helaas, Sikhs en hindoes zijn daar al jaren slachtoffer van de haat tegen moslims.quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier de rest: Domme racisten bekladden verkeerde gebedshuis
POL / Anti-islam en links kan dat samen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
is een trend in de VS helaas, Sikhs en hindoes zijn daar al jaren slachtoffer van de haat tegen moslims.
Ik dacht dat dat een topic van onze geblondeerde PVDA'er Henk wasquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
POL / Anti-islam en links kan dat samen?
.
Heb je je grote voorbeeld nog gezien bij College Tour?quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is ook een snijtafel over een liedje van Bluf:
Triggerstengel kan wel met een splitsquote uitleggen waarom dat een raar topic is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat een topic van onze geblondeerde PVDA'er Henk was
Nee, is gewoon hokjesdenken door alleen links en rechts te zien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerstengel kan wel met een splitsquote uitleggen waarom dat een raar topic is.
Moet je verder nog iets doen vandaag?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:25 schreef Specularium het volgende:
Goed, zal ik vandaag of morgen voor de trein gaan liggen?
Dat topic gisteren nog opzettelijk links gelaten, nu volgt het mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
POL / Anti-islam en links kan dat samen?
.
Weten wij wel hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet Turks, hou jullie voor de gek.
Ik durf mezelf met gemak niet meer links te noemen. Ik ben nog steeds voor een rechtvaardiger inkomensverdeling, dus in dat opzicht ben ik zeker niet rechts, maar ik ben het met de dag meer eens met dingen die de VVD zegt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een topic van onze geblondeerde PVDA'er Henk was
Hoe weet jij dat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weten wij wel hoor.
Met je Scapino-trainingspak.
Even naar Scapino, zelfde trainingspak kopen als Triggerslipper.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je verder nog iets doen vandaag?
Dan zou ik gewoon op het spoor gaan liggen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even naar Scapino, zelfde trainingspak kopen als Triggerslipper.
Het was maar een grapje hoor, hoef je niet zo serieus op te reagerenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik durf mezelf met gemak niet meer links te noemen. Ik ben nog steeds voor een rechtvaardiger inkomensverdeling, dus in dat opzicht ben ik zeker niet rechts, maar ik ben het met de dag meer eens met dingen die de VVD zegt.
En als ik Samsom zich deze week in de Tweede Kamer emotioneel zie aanstellen over de foto van dat dode jochie, denk ik: die man is echt ongeschikt. Met de wat meer rechtse mensen binnen de PvdA ben ik het vaak eens; mensen als Dijsselbloem en Timmermans, bijvoorbeeld.
D66 is precies de foute mix tussen PvdA en VVD. D66 heeft het wereldvreemde van de PvdA en de inkomenspolitiek van de VVD. Je zou precies het omgekeerde nodig hebben: liberaal realisme en een rechtvaardige, sociale inkomenspolitiek. Helaas bestaat zo'n partij in Nederland niet.
Het wereldvreemde van de VVD lijkt jou wel iets?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
D66 is precies de foute mix tussen PvdA en VVD. D66 heeft het wereldvreemde van de PvdA en de inkomenspolitiek van de VVD. Je zou precies het omgekeerde nodig hebben: liberaal realisme en een rechtvaardige, sociale inkomenspolitiek. Helaas bestaat zo'n partij in Nederland niet.
Nee, wie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je grote voorbeeld nog gezien bij College Tour?
Soms is serieus ergens op reageren een vorm van ontspanning.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, hoef je niet zo serieus op te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |