Was het wel jouw pasje?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iig wel netjes gepind, zeg niet hoe ik aan het geld kom.
Dan ben ik tijdje met jou crew geweest denk ik 2007-2010quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, Ik ben actief poster sinds 2006 .. daarvoor deed ik lurken.
Hoewel Jobs een half Syriër is, ben ik geen van fan zijn producten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je Apple had ging ik niet meer praten vriend!
Je praat toch ook nog tegen mij? Allemaal grootspraak dit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je Apple had ging ik niet meer praten vriend!
Ik zou de druppel zijn enzo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je praat toch ook nog tegen mij? Allemaal grootspraak dit.
Ik heb nooit forumbreed gezeten, ik ken je alleen van hier en de FPquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben ik tijdje met jou crew geweest denk ik 2007-2010
Ik ben in die periode (ook) FP crew geweest, daarna tot '13 alleen forum, SF en Janetje dwongen mij bij de FP te komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nooit forumbreed gezeten, ik ken je alleen van hier en de FP
Zeg, jij als op en top gütmensch, zo'n zin kan toch welquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou de druppel zijn enzo.
Titel is iets met 'domme racisten'quote:Soms zit de haat jegens andersdenkenden bij de wat minder heldere lichten zo diep, dat ze zelf niet eens meer weten wat ze nou eigenlijk haten.
Jij bent een uitzondering, dat is omdat ik net doe alsof ik collegiaal ben en zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je praat toch ook nog tegen mij? Allemaal grootspraak dit.
Ik volg je totaal niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
Soms zit de haat jegens andersdenkenden bij de wat minder heldere lichten zo diep, dat ze zelf niet eens meer weten wat ze nou eigenlijk haten.
quote:
Ben met een nieuwsbericht bezig, dat was gewoon de eerste zinquote:
Context verheldert het flink inderdaad, niets mis met de zin.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben met een nieuwsbericht bezig, dat was gewoon de eerste zin
Eerste alinea voor de duidelijkheid dan:
Soms zit de haat jegens andersdenkenden bij de wat minder heldere lichten zo diep, dat ze zelf niet eens meer weten wat ze nou eigenlijk haten. In het Britse Thornaby werd een sikhtempel beklad met anti-moslim spreuken als "sterf, moslims, sterf" en "dood aan Allah".
voel me juist de hele dag bleeeh.quote:
SSDD.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
voel me juist de hele dag bleeeh.
niet echt, heb een bijzonder geslaagd en productief dag gehad met veel succes, alleen ging ten koste van aandacht voor geliefden, voel me daar schuldig overquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet echt, heb een bijzonder geslaagd en productief dag gehad met veel succes, alleen ging ten koste van aandacht voor geliefden, voel me daar schuldig over
tdlr: emo + postzomer depressie.
Knuffel voor jou a sahbi.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet echt, heb een bijzonder geslaagd en productief dag gehad met veel succes, alleen ging ten koste van aandacht voor geliefden, voel me daar schuldig over
tdlr: emo + postzomer depressie.
je weets, gewoon morgen hosselen!quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Knuffel voor jou a sahbi.
Het doet pijn, dat is niet fijn maar soms moet het zo zijn
De leven draait door! Wat er ook gebeurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |