zit je op een houten po?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Pino0 het volgende:
Ben nu in Belgie. Heeft iemand download link?
Nee, mijn vriendin is net klaar met mij te pijpen en moet nu nog wat opruimen. Heb al een linkje gevondenquote:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)74f-f898d26d5c5e.mp4quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Pino0 het volgende:
Ben nu in Belgie. Heeft iemand download link?
Lekker man, niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin is net klaar met mij te pijpen en moet nu nog wat opruimen. Heb al een linkje gevonden
Is het altijd wel. Maar het ging van plat naar platvloers. 6 en halfquote:
DJ Hidden-Intrensigent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik draai nog een plaatje van Dr. John the Night Tripper.
thanksquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)74f-f898d26d5c5e.mp4
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik draai nog een plaatje van Dr. John the Night Tripper.
guns guns guns guns fire fire firequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
guns guns guns guns fire fire fire
ik vroeg me al af waar ik de naam Nitzer Ebb van kende, maar dat was dus onder andere door de techno remix van dat guns fire stukje.quote:
Die kwamen later. Dit is zo'n beetje de eerste industrial. Begon meer dan 30 jaar geleden. Je had bij de nationale omroep op Radio3 gewoon urenlang programma's waar dit werd gedraaid 's avonds.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:40 schreef Rabieluh het volgende:
Is dat nou eckte Industrial? Nine Inch Nails lijkt er wel op.
Algemeen dagblad geloof ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iemand een link naar dat filmpje van Erwin en Ronald?
Ik weet niet meer waar ik hem tegenkwam. Zou het AD kunnen zijn.quote:
Oke, bedankt voor de informatie dat je het niet weet. Ik weet het ook niet. Wellicht iemand die het wel weet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik hem tegenkwam. Zou het AD kunnen zijn.
Geen dank. Pak er nog één.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de informatie dat je het niet weet. Ik weet het ook niet. Wellicht iemand die het wel weet?
Ging je uit je dak ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee ik lig nu in bed een documentaire over vleermuizen te kijken op Discovery.
Deze?quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iemand een link naar dat filmpje van Erwin en Ronald?
koegodquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze?
http://lmgtfy.com/?q=erwin+ronald+algemeen+dagblad
Ah joh ga niet lopen zeiken hè maat, het was gewoon een topuitzending. Een van de betere dit seizoen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Mwah matige uitzending. Teveel gezeik op Jan dat het niet leuk meer is etc.
Negeren, gewoon negeren ! Hij doet niks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ah joh ga niet lopen zeiken hè maat, het was gewoon een topuitzending. Een van de betere dit seizoen.
Henkie toch, laat nou gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Mwah matige uitzending. Teveel gezeik op Jan dat het niet leuk meer is etc.
Je bedoelt het schaamrood?quote:Op zondag 6 september 2015 19:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
FOLLOOOOOOOOOOOOOOOW THE ORANGE GLOW
Laten we Blind in godsnaam even deze cyclus afmaken zeg.quote:Op maandag 7 september 2015 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
René van de Kerkhof: Zoutzak Blind eruit, Koemannetjes erin
Als het aan voormalig international René van de Kerkhof ligt, is het gedaan met Danny Blind als bondscoach. Bij Omroep Brabant noemt hij het optreden van Oranje en de bondscoach 'een drama'. Wat de oud-PSV'er betreft neemt de KNVB snel contact op met Ronald en Erwin Koeman.
,,Als je Danny Blind op de bank ziet zitten als een zoutzak, dan denk ik: ga er eens voor! We hebben talent, we hebben goede spelers, maar als je deze wedstrijden verliest moet je als grote speler toch gaan nadenken over wat je verkeerd doet'', aldus Van de Kerkhof.
,,Eerst werd Hiddink aangetrokken die er een beetje een puinhoop van maakte, nu maakt Blind er een puinhoop van. De KNVB moet zich nu heel snel achter de oren gaan krabben en de twee Koemannetjes aantrekken.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mannetjes-erin.dhtml
![]()
![]()
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 07-09-2015 om 14:40:19Had #Blind met zijn jasje moeten gooien? Vanavond met Hans Kraay jr over o.a. #turned 20.30 uur @RTL7 #voetbalinside http://t.co/FOnZglGBef reageer retweet
Godverdommequote:Op maandag 7 september 2015 14:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 07-09-2015 om 14:40:19Had #Blind met zijn jasje moeten gooien? Vanavond met Hans Kraay jr over o.a. #turned 20.30 uur @RTL7 #voetbalinside http://t.co/FOnZglGBef reageer retweet
goeie
Minachting van de kijker.quote:Voetbal Inside moet op vrijdag 18 september uitwijken voor een uitzending van het WK Rugby. Normaal gesproken is het programma met Wilfred, Johan en René om 20.30 uur te zien, maar vanwege de start van het WK Rugby met een LIVE MATCH Engeland – Fiji begint Voetbal Inside eenmalig om 19.00 uur.
Ik heb liever een coach die zelf de spelersbus maakt.quote:Op maandag 7 september 2015 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan ook de spelersbus besturen als we te laat dreigen te komen.
Tommie van der Leegte dus.quote:Op maandag 7 september 2015 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb liever een coach die zelf de spelersbus maakt.
quote:
SPOILER: Ik doelde meer hier op.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 7 september 2015 15:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]Louis kan dan ook alles.SPOILER: Ik doelde meer hier op.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop op Ben de Graaf als tafelheer.quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vanavond trouwens Jack in DWDD.
Ik ga kijken.quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vanavond trouwens Jack in DWDD.
20.30 en 18 sept wat eerderquote:Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we ook al weer af???
Reken daar maar niet op. Matthijs gaat op z'n Ivo Nieves lekker slijmen.quote:Op maandag 7 september 2015 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoop op Ben de Graaf als tafelheer.
Dan beginnen ze al om 19.00 uur. Nare tijd hoorquote:
wat gayquote:Op maandag 7 september 2015 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan beginnen ze al om 19.00 uur. Nare tijd hoor![]()
Voetbal Inside moet op vrijdag 18 september uitwijken voor een uitzending van het WK Rugby. Normaal gesproken is het programma met Wilfred, Johan en René om 20.30 uur te zien, maar vanwege de start van het WK Rugby met een LIVE MATCH Engeland – Fiji begint Voetbal Inside eenmalig om 19.00 uur
WK rugbyquote:Op maandag 7 september 2015 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan beginnen ze al om 19.00 uur. Nare tijd hoor![]()
Voetbal Inside moet op vrijdag 18 september uitwijken voor een uitzending van het WK Rugby. Normaal gesproken is het programma met Wilfred, Johan en René om 20.30 uur te zien, maar vanwege de start van het WK Rugby met een LIVE MATCH Engeland – Fiji begint Voetbal Inside eenmalig om 19.00 uur
Ik hoop op Bart de Graaf.quote:Op maandag 7 september 2015 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoop op Ben de Graaf als tafelheer.
Foutje? Het was een grote fout, op een cruciaal moment.quote:Op maandag 7 september 2015 17:03 schreef Seam het volgende:
Wow Jasper maakt 1 foutje in tig wedstrijden en iedereen struikelt erover
Zo werkt dat toch met VI, alles en iedereen afbranden, of je nou fouten maakt of niet.quote:Op maandag 7 september 2015 17:03 schreef Seam het volgende:
Wow Jasper maakt 1 foutje in tig wedstrijden en iedereen struikelt erover
Tsja als je pingels meerekent heeft ie al heel wat fouten gemaakt..quote:Op maandag 7 september 2015 17:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Foutje? Het was een grote fout, op een cruciaal moment.. En bovendien niet zijn eerste in Oranje. Ook dat hele gedrag (ook van meerdere spelers) slaat nergens op.
Cillessen is een leuke clubkeeper in de Eredivisie, maar totaal niet het beste wat Nederland te bieden heeft op het gebied van doelmannen.
Je kunt nu al zeker zijn dat Engeland deze pot wint.quote:Op maandag 7 september 2015 17:41 schreef Grifte het volgende:
Engeland - Fiji is dan ook wel een affiche waar het broekje voor uit gaat, terechte verplaatsing van VI.
twitter:betweters twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:00:24Ineens is duidelijk waar het allemaal fout is gegaan voor Oranje. http://t.co/oyWnFEv7uf reageer retweet
twitter:NUsport twitterde op maandag 07-09-2015 om 13:34:04NAC-speler Stam mogelijk geschorst voor beledigen publiek Helmond Sport http://t.co/mHMZQIR6P1 reageer retweet
Ik had een Ajax brandblusser verwacht.quote:Op maandag 7 september 2015 19:40 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat klaar voor als het uit de hand loopt.
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:50:42Strax @VoetbalInside met een speciale uitvoering van #it'sallovernow #stones reageer retweet
Straxquote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:50:42Strax @VoetbalInside met een speciale uitvoering van #it'sallovernow #stones reageer retweet
Ik doe meequote:Op maandag 7 september 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook naar Stop! Politie
Ik kijk het NOS Journaal.quote:Op maandag 7 september 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Standaard!quote:Op maandag 7 september 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |