Ik hoop op Bart de Graaf.quote:Op maandag 7 september 2015 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoop op Ben de Graaf als tafelheer.
Foutje? Het was een grote fout, op een cruciaal moment.quote:Op maandag 7 september 2015 17:03 schreef Seam het volgende:
Wow Jasper maakt 1 foutje in tig wedstrijden en iedereen struikelt erover
Zo werkt dat toch met VI, alles en iedereen afbranden, of je nou fouten maakt of niet.quote:Op maandag 7 september 2015 17:03 schreef Seam het volgende:
Wow Jasper maakt 1 foutje in tig wedstrijden en iedereen struikelt erover
Tsja als je pingels meerekent heeft ie al heel wat fouten gemaakt..quote:Op maandag 7 september 2015 17:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Foutje? Het was een grote fout, op een cruciaal moment.. En bovendien niet zijn eerste in Oranje. Ook dat hele gedrag (ook van meerdere spelers) slaat nergens op.
Cillessen is een leuke clubkeeper in de Eredivisie, maar totaal niet het beste wat Nederland te bieden heeft op het gebied van doelmannen.
Je kunt nu al zeker zijn dat Engeland deze pot wint.quote:Op maandag 7 september 2015 17:41 schreef Grifte het volgende:
Engeland - Fiji is dan ook wel een affiche waar het broekje voor uit gaat, terechte verplaatsing van VI.
twitter:betweters twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:00:24Ineens is duidelijk waar het allemaal fout is gegaan voor Oranje. http://t.co/oyWnFEv7uf reageer retweet
twitter:NUsport twitterde op maandag 07-09-2015 om 13:34:04NAC-speler Stam mogelijk geschorst voor beledigen publiek Helmond Sport http://t.co/mHMZQIR6P1 reageer retweet
Ik had een Ajax brandblusser verwacht.quote:Op maandag 7 september 2015 19:40 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat klaar voor als het uit de hand loopt.
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:50:42Strax @VoetbalInside met een speciale uitvoering van #it'sallovernow #stones reageer retweet
Straxquote:Op maandag 7 september 2015 20:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:50:42Strax @VoetbalInside met een speciale uitvoering van #it'sallovernow #stones reageer retweet
Ik doe meequote:Op maandag 7 september 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook naar Stop! Politie
Ik kijk het NOS Journaal.quote:Op maandag 7 september 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Standaard!quote:Op maandag 7 september 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |