5 maanden terug bekend geworden dat de huidige K3 zou gaan stoppen, 2 maanden later. Dus 2,5 a 3 maanden geleden opgenomen. Wellicht tijdens de zomermaanden wat minder maar denk dat een aflevering of 4 er inmiddels op moet staan.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:40 schreef Maartel het volgende:
Wanneer (en waarom) is dit opgenomen?
http://www.sbs6.nl/progra(...)ura-karina-en-denise
Die linker heeft ineens een andere haarkleur dan bij haar auditie én is niet door, dus ik kan het binnen het programma totaal niet plaatsen.
Ik bedoel meer t.o.v. de uitzendingen. Hebben ze 2 afvallers na het na huis sturen later nog een keer opgetrommeld om met Laura een liedje te zingen?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
5 maanden terug bekend geworden dat de huidige K3 zou gaan stoppen, 2 maanden later. Dus 2,5 a 3 maanden geleden opgenomen. Wellicht tijdens de zomermaanden wat minder maar denk dat een aflevering of 4 er inmiddels op moet staan.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer t.o.v. de uitzendingen. Hebben ze 2 afvallers na het na huis sturen later nog een keer opgetrommeld om met Laura een liedje te zingen?
Hmmm ja, gek, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer t.o.v. de uitzendingen. Hebben ze 2 afvallers na het na huis sturen later nog een keer opgetrommeld om met Laura een liedje te zingen?
Zes zelfs.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:59 schreef W00fer het volgende:
Wellicht tijdens de zomermaanden wat minder maar denk dat een aflevering of 4 er inmiddels op moet staan.
Alleen the Voice is iets van 12 weken toch? Zo'n tv seizoen duurt ook weer niet té lang.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zes zelfs..
Vier afleveringen met audities, daarna twee bootcamp-achtige dingen. Daarna volgen de liveshows.
Wildcards wellicht? Of andere kandidaten die door waren die zich hebben teruggetrokken.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dit zijn alledrie dames uit de eerste aflevering. Ik zou denken dat het gewoon gezellig op de auditiedag was gedraaid, als die linker niet ineens van witblond naar brunette zou zijn veranderd..quote:Op donderdag 10 september 2015 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wildcards wellicht? Of andere kandidaten die door waren die zich hebben teruggetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar aanleiding van dit bericht ff dit topic aangemaakt: TAL / [K3 Zoekt K3] Wie gaan de nieuwe K3 vormen?
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 11-09-2015 13:57:01 ]
ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |