Zo hey, jij bent scherp van geest!quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Deze man lijkt sprekend op Zanger Rinus.
Laat het een waarschuwing zijn voor mensen die geen magere kwark eten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef GGMM het volgende:
Tering, wat Jan een verschrikkelijk dikke buik.
7/10quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De camera voegt tien kilo toe.
Kan je nagaan hoeveel camera's er op hem gericht staan xd
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef GGMM het volgende:
Tering, wat Jan een verschrikkelijk dikke buik.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap komt uit Friends.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zo grappig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De andere helft van mijn grappen komt uit Arrested Development.
Ja dat wisten we al.quote:
Dat komt ie standaard. Hij komt straks nog even aan het woord.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef Evertjan het volgende:
Is Rinus voor die 2 zinnetjes naar de studio gekomen
kquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef Jivis het volgende:
Hazard is overrated.
De Bruyne is overrated.
België is overrated.
Hij wil er ook een beetje bij horen denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom post die jongen altijd dingen die we al wisten?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:23 schreef tong80 het volgende:
Daar heb je de pis en poep humor.
Gaat nergens meer over
Ga je nu wegzappen tong?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:23 schreef tong80 het volgende:
Gaat nergens meer over
Ik zou nu een opmerking kunnen maken over jouw topics.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:23 schreef tong80 het volgende:
Gaat nergens meer over
Ik hou wel van smakeloosheid. Tenzij Kraaij het acteertquote:
Eerst uit je reet halen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nu een opmerking kunnen maken over jouw topics.
Maar dat doe ik niet.
Trek eens aan mijn vinger?
Voorspelbare sneer.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nu een opmerking kunnen maken over jouw topics.
Maar dat doe ik niet.
Trek eens aan mijn vinger?
Waar is je smiley?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorspelbare sneer.
Onverwachte wending.
Mooi einde.
Derhalve 6/10
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:23 schreef tong80 het volgende:
Gaat nergens meer over
quote:
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ouwe muggestifter!quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word moe van dag gemuggenstift van Genee.
Ouwe dagquote:
Ik plas zittendquote:
Zo dan. Daar heeft ie niet van terugquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
In deze tijd! In deze tijd!
Want vroeger was het daar niet zo erg.
Hypocriete debiel.
We laten 'm even gaan, maar ik zag je kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word moe van dag gemuggenstift van Genee.
Tissues als ik het staand probeer, qua wc-bril.quote:
Als je zo door blijft gaan met je kritiek dan gaat Johannes je royeren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat VI deze mafketel een podium geeft.
Maar dat zou betekenen dat we de kritiek van GGMM serieus zouden nemen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan met je kritiek dan gaat Johannes je royeren.
Dat is dan ook zo idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat we de kritiek van GGMM serieus zouden nemen?
Had een grapje kunnen zijn uit de Lama's.quote:
Ik vond hem ook leuk.quote:
In de tuin of hebben ze riolering daar?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:34 schreef tong80 het volgende:
Ga je verdomme pissen. Gaat zitte is er reclame.
Dat zijn de culthelden van tegenwoordig. Gek doen maakt niet uit als je niet kunt voetballen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze Beugelsdijk als een tomaat in een discotheek fotoshoppen xd
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had een grapje kunnen zijn uit de Lama's.
GGMM is bereid om een gifje voor me te maken. De kwaliteit blijft helaas niet gewaarborgdquote:
Hoe staat het ermee, slome?quote:
Ik woon twee hoog. Heb een trapje bij het raam.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
In de tuin of hebben ze riolering daar?
We zouden toch wachten tot hij terug zodat hij zich kan verdedigen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welk van deze mannen zal Caland zijn?
Ik zag vanavond nog een foto van Callie voorbij komen. Die is op vakantie en heeft weer een 1 of ander lekker wijf aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM mag er zelf ook een verzinnen als het maar een hartje met ajax is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is bereid om een gifje voor me te maken. De kwaliteit blijft helaas niet gewaarborgd
[..]
Hoe staat het ermee, slome?
Op een schaal van 1 tot de vriendin van HMF is het een...?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag vanavond nog een foto van Callie voorbij komen. Die is op vakantie en heeft weer een 1 of ander lekker wijf aan de haak geslagen
Caland lijkt op Immers geloof ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer die knakker van oh oh cherso.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Caland lijkt op Immers geloof ik.
Visvakantie ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag vanavond nog een foto van Callie voorbij komen. Die is op vakantie en heeft weer een 1 of ander lekker wijf aan de haak geslagen
Moeilijk omdat je de vriendin van HMF als absoluut hoogtepunt ziet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot de vriendin van HMF is het een...?
ojah matsoe matsoequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer die knakker van oh oh cherso.
Heb je mijn post gelezen en het antwoord van Doublepain?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geprobeerd het filmpje wat ik zojuist postte helemaal af te kijken, maar dat is gewoon onmogelijk door de plaatsvervangende schaamte.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geprobeerd het filmpje wat ik zojuist postte helemaal af te kijken, maar dat is gewoon onmogelijk door de plaatsvervangende schaamte.
Ja dat snap ik. Toch leuk dat jij je tv-debuut hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen en het antwoord van Doublepain?
Wat vind jij van de user Doublepain.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen en het antwoord van Doublepain?
Caland lijkt me een paella liefhebber.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Weekje Spanje geloof ik.
Kun je ook een meisje al vissend aan de haak slaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Weekje Spanje geloof ik.
Een meer dan uitstekende userquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de user Doublepain.
bij mij willen ze nooit bijtenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je ook een meisje al vissend aan de haak slaan.
Ik ben persoonlijk geen fan van de user Doublepain. Al kan hij soms verrassend uit de hoek komen.quote:
twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 21:41:54De mannen van @VoetbalInside klaar voor actie http://t.co/h9DOfSUzUu reageer retweet
Nou alsjeblieft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij mag de gif zelf invullen als het maar iets met joden te maken heeft.
Wat een debielenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dirk Jan als een bang schooljongetje.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 21:41:54De mannen van @VoetbalInside klaar voor actie http://t.co/h9DOfSUzUu reageer retweet
Je moet ook niet te duidelijk hengelen.quote:
Neuken ?quote:
Heel m'n dag naar de klote.quote:
Wat hebben ze wel ?quote:
Dan ben je echt topclub afquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Van Geel maakte zichzelf helemaal belachelijk in dat interview.
Daarom is Stijn ook feyenoord-fan.quote:
Oboema in de spits....'Dit is m'n club.....mijn ideaal.'quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoord is een parodie op een topclub
xDquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oboema in de spits....'Dit is m'n club.....mijn ideaal.'
Somalia was een succesquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oboema in de spits....'Dit is m'n club.....mijn ideaal.'
Ken je Clyde Best. Betere hebben ze nooit meer gehad.quote:
Ik vergat 'definitief'quote:
Een ajax ui. En het moet een gifje zijn i.c.m. mijn huidige UI. Die moet ik nog 5 maanden dragenquote:
Wtf bedoel jij nou weerquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Faka Onlogisch. Slijmen bij de joden betekent dat je mod wilt worden.
Kwam toch van een tropisch eiland ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Clyde Best. Betere hebben ze nooit meer gehad.
Uh okay.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam toch van een tropisch eiland ?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Een ajax ui. En het moet een gifje zijn i.c.m. mijn huidige UI. Die moet ik nog 5 maanden dragen
Zelfs bij de VI en z'n eertste 2 vrouwenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Johan is overal met problemen weggegaan.
Ik weet niet precies wat je nu insinueert nu je weet dat zijn eerste vrouw van de trap is gevallen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs bij de VI en z'n eertste 2 vrouwen
Opvallend dat je dat weet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hans bij Uri Geller als travestiet
Volgens mij is daar nog een SigaarSnor video vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat weet.
Bedankt vriendquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij hem niet echt leuk vindt.
Gemaakte cult. Folkert Velten en Kiprich waren cult omdat ze apart waren maar goed konden voetballen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij hem niet echt leuk vindt.
Bla bla bla... vroeger was alles beter bla bla bla.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gemaakte cult. Folkert Velten en Kiprich waren cult omdat ze apart waren maar goed konden voetballen.
Chandler Bingquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Michael Jordan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bla bla bla... vroeger was alles beter bla bla bla.
De beste die ooit gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Michael Jordan?
Even een sportfact er tussen door, we zijn hier op RTL7.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De beste die ooit gespeeld heeft.
Vanwaar deze vraag?
Nee hoor. Balotelli is ook cult. Speelt wel in de top.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bla bla bla... vroeger was alles beter bla bla bla.
Dan is René Ross.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de Chandler van dit subforum.
Nou ja, eigenlijk van deze hele website.
Dzelfe klasse of iets beter dan Lebron James.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Michael Jordan?
Voorspelbaar ditquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax UI en joden als vriend, het is overduidelijk dat je een jood bent.
de juiste link voor de mensen die te dom zijn om door te klikkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
gevonden http://sigaarsnor.blogspo(...)de-kraay-jr-bij.html
Welke zender ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu zap aar Duitsland - Polen
Wel haperend beeld
*Jabbarquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dzelfe klasse of iets beter dan Lebron James.
Wat vind jij van Kareem Abdul Jabar ?
Lew Alcindor was beter.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Jabbar
Uitstekende speler
Zwakjes uitgedrukt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Jabbar
Uitstekende speler
''iets beter''quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dzelfe klasse of iets beter dan Lebron James.
Wat vind jij van Kareem Abdul Jabar ?
Dan zoeken we nog een Joey, en drie users die de vrouwelijke rollen op zich willen nemen.quote:
Nee hoorquote:
quote:
Vond jij Friends wel leuk? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel vermakelijk vind.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
WE WHERE ON A BREAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geweldige imitatie
Ik bestempel je zojuist nog in een woordenwisseling met Stijn tot een meer dan uitstekende user.quote:
Cavaliers snapt niks van satire.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Je snapt het verschil tussen ironie en serieus echt niet he ?
Where?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldige imitatie
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Where?
Heeft Rosetta ook cursussen Engels?
Jezus wat maak je er een potje van zegquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldige imitatie
twitter:JeroentjeOtten twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 21:48:17Haha. Hey @jochemvang je bent volgens Johan Derksen een 'eng nek' en niet echt. Dat je het ff weet ;-) #voetbalinside reageer retweet
twitter:jochemvang twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 21:52:29@JeroentjeOtten Mooi, hij kan het weten. 😳 reageer retweet
I could agree on thatquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maybe we could speak English from now on, GGMM will not know what we're talking about!
Johannes, what do you think of GGMM? Is it a nice or very silly person?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maybe we could speak English from now on, GGMM will not know what we're talking about!
He's a great friend and a very tender lover.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes, what do you think of GGMM? Is it a nice or very silly person?
This is stating the obviousquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes, what do you think of GGMM? Is it a nice or very silly person?
Mad?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is very silent. Is he mad because of his recent terrible mistake?
ik denk iets van de lama's.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat hij dit filmpje aan het kijken is:
Je moet niet proberen mijn humor te imiteren, want dat lukt je nooit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Louis from Gaal is a very sad user on Twitter. Only a person like you will love his tweets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |