doe ik laterquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je hem zelf ondertussen al ingevuld
weenie zelfde als vorig deelquote:
johquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
Libertariėr in dat je kritisch staat tegenover gezag.
Eigen partijtje beginnen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik word zo uit de NSDAP gegooid he
dat soort testen is nooit echt goed, is natuurlijk ook nogal lastig om zoiets in zo'n test samen te vattenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind verder deze test op dat vlak niet zo sterk.
Wat zou er bij hem uit de test komen?quote:
Juistemquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat soort testen is nooit echt goed, is natuurlijk ook nogal lastig om zoiets in zo'n test samen te vatten
Tiger tiger.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik word zo uit de NSDAP gegooid he
Links authoritair.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat zou er bij hem uit de test komen?
oké doeiquote:
burning bright.quote:
Beetje thee drinken beetje geld uitdelen aan zieligerds met een kleurtje en dik geld vangen stelletje prutsersquote:
dat laatste wil mij niet echt lukkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje thee drinken beetje geld uitdelen aan zieligerds met een kleurtje en dik geld vangen stelletje prutsers
het is gvd septemberquote:
Nou en?quote:
ja, das waarquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou en?
Zwarte Piet word nu ook weer besproken
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Toto69 het volgende:
DP houdt meer van
biertje
peukje
en dan je anus stampen
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Toto69 het volgende:
DP houdt meer van
biertje
peukje
en dan je anus stampen
SPEKKIEquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
net gezellig met oma en mams RTL 4 zitten kijken, een of ander kutprogramma over mensen die gehypnotiseerd worden. 4 deelnemers en jawel jawel, eentje heette er Herman
gewoon heel dat tyfusfeest afschaffenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Die hele zwartepietendiscussie hangt me de keel uit, ik vind dat alle hulpjes van de sint dit jaar als Quinsy moeten worden uitgedost, lekker het clowntje uithangen
'discussie'quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Die hele zwartepietendiscussie hangt me de keel uit, ik vind dat alle hulpjes van de sint dit jaar als Quinsy moeten worden uitgedost, lekker het clowntje uithangen
Hermannquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
net gezellig met oma en mams RTL 4 zitten kijken, een of ander kutprogramma over mensen die gehypnotiseerd worden. 4 deelnemers en jawel jawel, eentje heette er Herman
Nee... het is echt leuk... je moet die aap zien springen bij zijn schoen als er wat in zitquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon heel dat tyfusfeest afschaffen
dp haat kinderen confirmedquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik krijg nog cadeaus omdat ik er in geloofquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook helemaal klaar meequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
johquote:
Hier stond: ik ben bitches zat ik wil een lieve vriendin.quote:
ahaha notquote:
boeler... dat was niet voor hier bedoeld...quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier stond: ik ben bitches zat ik wil een lieve vriendin.
Je mag de mijne wel kopen voor een miljoen.
wat is dit voor raar ietsquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Ok je eet dus dit [ afbeelding ]
niet zo bijdehand hčquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Ok je eet dus dit [ afbeelding ]
En nu staat het er wel, vertel ons meer.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
boeler... dat was niet voor hier bedoeld...
neequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nu staat het er wel, vertel ons meer.
mijn ballen zijn de echte pepernoten, klein en je moet ervan niezenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Dat zijn de echte pepernoten
Je kan ook een topic openen in R&P.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn ballen zijn de echte pepernoten, klein en je moet ervan niezen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik geloof dit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvdquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Extremist.quote:
netjesquote:
Helaas.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
jimmy valt wel een beetje uit de toon hier met zijn resultaat
De mijne hangt ook links nomsayyin'quote:
jimmy is dan ook een mongooltjequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
jimmy valt wel een beetje uit de toon hier met zijn resultaat
Met je verkeerde arm de muis moeten bedienen.quote:
https://www.politicalcompass.org/test/quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
ok is goed Crip je mag me ook negeren
ik ben links en gebruik muis gewoon met rechtsquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met je verkeerde arm de muis moeten bedienen.![]()
quote:
bedankt lieve mensenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://www.politicalcompass.org/test/
linkshandigen die de muis ook met links gebruikenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met je verkeerde arm de muis moeten bedienen.![]()
rtquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben links en gebruik muis gewoon met rechts
Jij bent echt mismaakt ook hequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben links en gebruik muis gewoon met rechts
doe rustig met je pepernootballetjesquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
ok is goed Crip je mag me ook negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |