dat laatste wil mij niet echt lukkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje thee drinken beetje geld uitdelen aan zieligerds met een kleurtje en dik geld vangen stelletje prutsers
het is gvd septemberquote:
Nou en?quote:
ja, das waarquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou en?
Zwarte Piet word nu ook weer besproken
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Toto69 het volgende:
DP houdt meer van
biertje
peukje
en dan je anus stampen
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Toto69 het volgende:
DP houdt meer van
biertje
peukje
en dan je anus stampen
SPEKKIEquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
net gezellig met oma en mams RTL 4 zitten kijken, een of ander kutprogramma over mensen die gehypnotiseerd worden. 4 deelnemers en jawel jawel, eentje heette er Herman
gewoon heel dat tyfusfeest afschaffenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Die hele zwartepietendiscussie hangt me de keel uit, ik vind dat alle hulpjes van de sint dit jaar als Quinsy moeten worden uitgedost, lekker het clowntje uithangen
'discussie'quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Die hele zwartepietendiscussie hangt me de keel uit, ik vind dat alle hulpjes van de sint dit jaar als Quinsy moeten worden uitgedost, lekker het clowntje uithangen
Hermannquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
net gezellig met oma en mams RTL 4 zitten kijken, een of ander kutprogramma over mensen die gehypnotiseerd worden. 4 deelnemers en jawel jawel, eentje heette er Herman
Nee... het is echt leuk... je moet die aap zien springen bij zijn schoen als er wat in zitquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon heel dat tyfusfeest afschaffen
dp haat kinderen confirmedquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik krijg nog cadeaus omdat ik er in geloofquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |