quote:Op maandag 7 september 2015 15:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als een ekte Tokkie denk je slechts in twee tinten; zwart/wit. Niet verrassend natuurlijk.
Ik denk dat een trauma makkelijker te verwerken is als de schuldvraag duidelijk is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Een 11-jarige Amerikaanse jongen die alleen thuis was met zijn zusje van vier heeft een jongen doodgeschoten die probeerde in te breken.
Volgens de politie was het al de derde keer dat de 16-jarige inbreker donderdag probeerde binnen te dringen in het huis in St Louis.
Hij werd geraakt in zijn hoofd en stierf ter plaatse, meldt CNN.
Het is niet duidelijk waarom de twee kinderen alleen thuis waren of hoe de jongen bij het vuurwapen kon komen. De moeder zou het pistool hebben gekocht na eerdere inbraakpogingen in de woning.
[..]
Bron
![]()
Goed gedaan jochie, knap dat je hem gelijk goed hebt geraakt.
Nu maar wel hopen dat je er geen trauma's aan overhoud.
Goed plan.quote:
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen, met je gejuich over doodgeschoten 16-jarigen.quote:Als legaal geweld illegaal geweld kan voorkomen dan vind ik het prima.
Alleen was die persoon volgens de verhalen juist door de dader opgebeld om naar dit huis te komen.quote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ik denk dat een trauma makkelijker te verwerken is als de schuldvraag duidelijk is.
In dit geval was er een inbreker op de plek waar jij je het veiligst zou moeten voelen, in je eigen huis.
Ik zou daar denk ik vrij gemakkelijk vrede mee kunnen sluiten, de persoon in kwestie had hier namelijk niets te zoeken.
quote:DETROIT, Mich. – An 11-year-old boy is facing a charge of manslaughter after the shooting death of a 3-year-old boy.
Authorities say the 11-year-old was visiting his father’s house on Monday when he allegedly took a handgun from the bedroom closet.
The Wayne County Prosecutor’s Office told CNN that the boy threw the handgun out a window and into his father’s backyard.
He then allegedly grabbed the gun and jumped into a vehicle that was parked in the backyard.
A short time later, the 3-year-old entered the same car.
Officials have not released what happened at the point, only saying the 3-year-old was shot once in the face and died as a result of his injuries.
The 11-year-old is now facing a charge of manslaughter.
“I cannot remember a time where we have charged someone so young with taking a life. Very unfortunately and very tragically, the alleged facts in this case demanded it,” Kym Worthy, the prosecutor, said.
Nee ga zelf lopen klootviolen in je eigen topic omdat je je eigen OP nog niet begrijpend kunt lezen, jij bent absoluut het toonbeeld van de vleesgeworden intelligentie haarzelf in je eigen egocentrische beleving.quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee ga zelf lopen klootviolen in je eigen topic omdat je je eigen OP nog niet begrijpend kunt lezen, jij bent absoluut het toonbeeld van de vleesgeworden intelligentie haarzelf in je eigen egocentrische beleving.
De politie heeft de verklaring ingetrokken tot nader onderzoek, maar jij blijft volharden zonder dat hier andere gronden dan vooringenomenheid, wensdenken en het niet toe kunnen geven van een fout voor te bedenken zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 22:57 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Ad homi-dinges, lol.
En,.. ow wacht, ik zal het simpel voor je houden.
Nietus.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:05 schreef hottentot het volgende:
De politie heeft de verklaring ingetrokken tot nader onderzoek,
quote:When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
Ik twijfel meer aan jouw kennis van het Engels.quote:Op maandag 7 september 2015 23:26 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Of je leest wat de politie zelf zegt.
[..]![]()
Als je moeite hebt met de vertaling hoef je het maar te vragen hoor, ik ben je natuurlijk graag van dienst.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:36 schreef hottentot het volgende:
Waar beweert de beste man dat de 11 jarige wel of geen schuld heeft.
quote:St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday.
Nee uit je eerdere quote welke een uitspraak op een later tijdstip weergaf welke de eerdere uitspraak dus tot een niet langer onderbouwde uitspraak maakt.quote:
Maar ik gok dat je echt zo dom bent.quote:When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
quote:Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef hottentot het volgende:
Nee uit je eerdere quote welke een uitspraak op een later tijdstip weergaf welke de eerdere uitspraak dus tot een niet langer onderbouwde uitspraak maakt.
Lezen kun je dus ook al niet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Drugs, is het eerste dat er in me opkomt.
En goeie ook als ik je zin lees.
Als het allemaal te moeilijk voor je is ga dan gewoon op het Donald Duck forum posten ipv hier. Of probeer eens een opleiding te volgen.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als het allemaal te moeilijk voor je is ga dan gewoon op het Donald Duck forum posten ipv hier. Of probeer eens een opleiding te volgen.
quote:St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday.
quote:When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
quote:This story will be updated when more information becomes available.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:57 schreef Leandra het volgende:
Als hij die donderdag al 2 keer eerder had geprobeerd in te breken, dan zijn er naar ik aanneem nog wel 911-calls die de 11-jarige iig bij de twee eerdere pogingen maakte?
En niet om het een of ander, maar als er op een dag 2 keer wordt geprobeerd in te breken terwijl mijn kind alleen thuis is, dan blijf ik vrolijk nog wat langer weg? Right.....
Nou nee.... daar ga ik niet vanuit, als het vertaald was dan was het nog een optie, maar ik heb meer stukken gelezen waarin het om een derde poging die dag zou zijn gegaan....quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:02 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Ik hou de optie open dat het stuk slecht geschreven is, en dat de reporter iets bedoelde als:
"De politie verklaarde donderdag ,dat de verdachte al twee inbraakpogingen eerder dan donderdag had gedaan."
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... daar ga ik niet vanuit, als het vertaald was dan was het nog een optie, maar ik heb meer stukken gelezen waarin het om een derde poging die dag zou zijn gegaan....
Dus daar wringt de schoen behoorlijk imho.
Eerste maatregel zou het opbergen van het wapen zijn zodat je kinderen er niet meer bij kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Helemaal mee eens in dat geval.
Je zou als ouder na de eerste poging gelijk naar huis rijden, ongeacht de reden dat je uberhaubt afwezig was, en je kinderen te pletter knuffelen, ze geruststellen, en maatregelen nemen.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:21 schreef nopenterNL het volgende:
[..]
Eerste maatregel zou het opbergen van het wapen zijn zodat je kinderen er niet meer bij kunnen.
Krijgt hij vast niet. Western mentaliteit wordt nog steeds aanbeden in de Verenigde Staten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef Dven het volgende:
Meh. Vind niet dat een inbraak van een minderjarige een doodstraf zonder proces goedspreekt.
Ventje van 11 dus geen vervolging. Maar koel iemand executeren moet normaliter wat mij betreft wel berecht worden. Want de handeling komt totaal niet overeen met het delict.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |