Bronquote:(CNN)An 11-year-old St. Louis-area boy left alone at home with his 4-year-old sister staved off several home invasion attempts before finally shooting and killing a 16-year-old intruder, according to police.
At least one neighbor, however, offered a different account of the shooting, telling CNN affiliate KMOV that the boys were arguing on the front porch before the younger child pulled out a gun and shot the teenager.
The incident occurred Thursday afternoon in north St. Louis County. Police called to the home discovered the teenager's body lying in the front foyer.
The teenager -- whose name has not been released -- had been shot in the head by the 11-year-old while breaking into the home, according to police.
St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday. Neither sibling was hurt.
One woman described by KMOV as a neighbor questioned the account. The woman, whose name was not given by the station, said the 16-year-old didn't enter the house.
"They were just arguing loud, you know, back and forth," the woman said.
"He was always was just sitting right there on the porch," she said. "He never did once go inside the house."
It wasn't immediately known Thursday why the two were left alone in the first place or why the 11-year-old had access to the firearm.
Police said the mother, whose name has not been released, was cooperating with the investigation.
CNN affiliate KTVI/KPLR reported that the mother purchased the handgun because of prior break-in attempts.
Thursday's shooting was the third deadly incident involving children and guns in that part of the St. Louis area in recent weeks.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef Dven het volgende:
Trouwens wel fijn dat het weer een OP is waar aandacht aan is besteed en waar de TS zijn mening goed uiteenzet.
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Ik vind standrechtelijk executeren een prima straf voor inbrekers.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef Dven het volgende:
Meh. Vind niet dat een inbraak van een minderjarige een doodstraf zonder proces goedspreekt.
Ventje van 11 dus geen vervolging. Maar koel iemand executeren moet normaliter wat mij betreft wel berecht worden. Want de handeling komt totaal niet overeen met het delict.
Hallo, je wilt toch niet in een of ander achterlijk land wonen waar oerinstincten de overhand hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Ik vind standrechtelijk executeren een prima straf voor inbrekers.
Ja een paar materiële zaken twv hooguit een paar duizend euro of dollar opnieuw moeten aanschaffen staat echt in verhouding met een mensenleven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Ik vind standrechtelijk executeren een prima straf voor inbrekers.
Ik vind de Nederlandse aanpak waar inbrekers vrijwel direct weer op straat staan een stuk achterlijker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Hallo, je wilt toch niet in een of ander achterlijk land wonen waar oerinstincten de overhand hebben
Hoe weten ze dat en waarom is die vent na de eerste en tweede keer niet aangepakt?quote:Volgens de politie was het al de derde keer dat de 16-jarige inbreker donderdag probeerde binnen te dringen in het huis in St Louis.
Dat is een heel ander verhaal inderdaad.quote:At least one neighbor, however, offered a different account of the shooting, telling CNN affiliate KMOV that the boys were arguing on the front porch before the younger child pulled out a gun and shot the teenager.
Iedereen heeft de keuze om van andermans zaken af te blijven. Doe je dat niet dan is de samenleving beter af als je er niet bent.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja een paar materiële zaken twv hooguit een paar duizend euro of dollar opnieuw moeten aanschaffen staat echt in verhouding met een mensenleven.
Inbrekers aanpakken is niet beschaafd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:38 schreef Wespensteek het volgende:
Vreemd verhaal.
[..]
Hoe weten ze dat en waarom is die vent na de eerste en tweede keer niet aangepakt?
[..]
Mocht dat waar zijn dan is een tijdje jeugdgevangenis voor de 11 jarige op zijn plaats.quote:Dat is een heel ander verhaal inderdaad.
Heb je cijfers over wat voor straffen gegeven worden aan diefstal? Het wordt als een zwaar delict gezien met een maximum van 4 jaar gevangenisstraf.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:38 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse aanpak waar inbrekers vrijwel direct weer op straat staan een stuk achterlijker.
Ken jij de pakkans? En het percentage dat daadwerkelijk (al is het maar 1 dag) in de bak beland? Het zou mij ernstig verbazen als dat laatste cijfer meer dan 5% is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je cijfers over wat voor straffen gegeven worden aan diefstal? Het wordt als een zwaar delict gezien met een maximum van 4 jaar gevangenisstraf.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je cijfers over wat voor straffen gegeven worden aan diefstal? Het wordt als een zwaar delict gezien met een maximum van 4 jaar gevangenisstraf.
Geef maar een voorbeeld van een geval waar een Nederlandse rechter ooit de maximumstraf heeft gegeven. Hij zou zich niet meer met goed fatsoen op de golfclub kunnen vertonen. Wat ik uit mijn eigen omgeving weet is dat een bekende kruimelcrimineel zo'n 60 inbraken bekende, en ik hem twee weken later weer vrolijk op straat zag lopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:45 schreef Falco het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Goed gedaan jochie, knap dat je hem gelijk goed hebt geraakt.
Als je je 11 jarige even alleen laat met je vier jarige, en er is een fles ranja, en een fles chloor in huis, maak je je dan ook zorgen dat hij zijn zusje vergiftigd?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Falco het volgende:
Ouders op zijn minst aanklagen voor verwaarlozing kinderen. Sowieso zijn wapens geschift, maar die laat je toch niet achter bij een kind van 11? Voor hetzelfde geld had ie zijn vierjarige zusje omver geknald.
Er was vast ook een keukenmes in huis, en wellicht ook een piano, die kunnen allebei dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:06 schreef hb64 het volgende:
Een kind van 11 alleen met een zusje van 4 thuis laten met toegang tot een vuurwapen is een andere zaak.
Oftewel, je belt Obama even op de hotline en vraagt of hij de achterstanden in de wijken even opschoond.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alleen in de USA.
Waar begin ik? Laat ik het voor de hand liggende maar passeren, ofwel stond het pistool niet op veilig ofwel had het kind al schietles gekregen.
Of je mist slechts een I-pod en iedereen leefde nog lang en gelukkig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
.. en redt leven van vierjarige.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Viajero het volgende:
Geef maar een voorbeeld van een geval waar een Nederlandse rechter ooit de maximumstraf heeft gegeven. Hij zou zich niet meer met goed fatsoen op de golfclub kunnen vertonen. Wat ik uit mijn eigen omgeving weet is dat een bekende kruimelcrimineel zo'n 60 inbraken bekende, en ik hem twee weken later weer vrolijk op straat zag lopen.
Kijk eens een wat kindertelevisie.. En je hebt je antwoord.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
Ik weet niet wat mij meer verbijstert:
* een 16-jarige die (herhaaldelijk!) inbreekt
* een 11-jarige die het neerschieten bedenkt én uitvoert
En omdat er vaker verkrachting, moord en bloedbaden volgen dan een vermiste i-pod, mag je daar op je eigen terrein je eigendom beschermen, desnoods, en dat was het hier duidelijk, met grof geweld.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:34 schreef I-care het volgende:
Of je mist slechts een I-pod en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Ik heb geen tv.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:37 schreef I-care het volgende:
[..]
Kijk eens een wat kindertelevisie.. En je hebt je antwoord.
Helaas allemaal geen eer meer aan te behalen. Recht claimen is geen oplossing voor dit soort ellende. Dag in dag uit gaan er mensen dood omdat we er achterlijke denkbeelden en visies op na houden, dat is de realiteit nu eenmaal.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:37 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
En omdat er vaker verkrachting, moord en bloedbaden volgen dan een vermiste i-pod, mag je daar op je eigen terrein je eigendom beschermen, desnoods, en dat was het hier duidelijk, met grof geweld.
Nou vooruit, dan kon je het antwoord ook niet wetenquote:
Nee kom jij maar eerst met statistieken en bronnen waarbij diefstallen nauwelijks bestraft worden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Viajero het volgende:
[..]
[..]
Geef maar een voorbeeld van een geval waar een Nederlandse rechter ooit de maximumstraf heeft gegeven. Hij zou zich niet meer met goed fatsoen op de golfclub kunnen vertonen. Wat ik uit mijn eigen omgeving weet is dat een bekende kruimelcrimineel zo'n 60 inbraken bekende, en ik hem twee weken later weer vrolijk op straat zag lopen.
voor zover ik weet mag je in sommige staten in de VS een indringer neerschieten. Niks vonnis dus. Gewoon verdediging.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef Dven het volgende:
Meh. Vind niet dat een inbraak van een minderjarige een doodstraf zonder proces goedspreekt.
Ventje van 11 dus geen vervolging. Maar koel iemand executeren moet normaliter wat mij betreft wel berecht worden. Want de handeling komt totaal niet overeen met het delict.
Als die fles chloor even gemakkelijk voorhanden is als een pistool, ja dan zouden die zorgen ook terecht zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Als je je 11 jarige even alleen laat met je vier jarige, en er is een fles ranja, en een fles chloor in huis, maak je je dan ook zorgen dat hij zijn zusje vergiftigd?
Die fles chloor (bleek) staat in veel huishoudens gewoon in een kast waar een 11-jarige bij kan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Als die fles chloor even gemakkelijk voorhanden is als een pistool, ja dan zouden die zorgen ook terecht zijn.
En de vierjarige weet uitstekend dat die chloor-limonade alleen wordt gedronken door het toilet, nog nooit een probleem geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die fles chloor (bleek) staat in veel huishoudens gewoon in een kast waar een 11-jarige bij kan.
Mijn vijfjarige weet de fles waarschijnlijk niet te herkennen. En ik gok dat ie niet de enige is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
En de vierjarige weet uitstekend dat die chloor-limonade alleen wordt gedronken door het toilet, nog nooit een probleem geweest.
Eerste wat je ze leert, die fles kun je niet uit drinken, en als ie voor de toiletpot staat moet je eerst even doortrekken voordat je op de pot gaat zitten, heeft drie kinderen lang uitstekend gewerkt.
Ohhhh nagellakremover, schaam je diep, en heb je de piano wel aan de muur geketend ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn vijfjarige weet de fles waarschijnlijk niet te herkennen. En ik gok dat ie niet de enige is.
Maar het werkt ook prima met nagellakremover (aceton).Die staat bij mij ook zó dat een 11-jarige erbij kan.
Ach,de meeste flessen zijn "afblijven!!".quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ohhhh nagellakremover, schaam je diep, en heb je de piano wel aan de muur geketend ?
Dat herkennen is niet moeilijk aan te leren, de ranja staat in de keukenkast, de chloor naast de toiletpot.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach,de meeste flessen zijn "afblijven!!".
Met dit verschil dat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Het mag in Nederland gelukkig ook hoor.
Als je de wet goed leest mag je "evenredig" geweld gebruiken om jezelf of een weerloze andere persoon te verdedigen.
Onlangs werd een juwelier vrijgesproken die een overvaller had doodgeschoten.
De overvaller had een vuurwapen, de juwelier ook en schoot hem gelijk dood.
De juwelier was niet schuldig aan het gebruiken van het vuurwapen en wel schuldig aan verboden wapenbezit.
Ik geloof dat voor het verboden wapenbezit een voorwaardelijke taakstraf is opgelegd.
http://www.stltoday.com/n(...)b6-14c71622f03a.htmlquote:But that narrative doesn’t square with Donna Jackson, who lives across the street.
She said she saw the 11-year-old shoot the 16-year-old point-blank in the head as the two were talking on a half brick wall near the home’s front door. “It was not a break-in,” said Jackson, 45. “He shot him in the head.”
She said it was traumatic to see something like that. “There wasn’t a reason why it happened like it happened,” she said. “It was really sad.”
Another neighbor two doors down from the shooting offers a similar account.
Jazmyne Clark, 18, said the 11-year-old was on the front porch when he called to the 16-year-old to approach him. She said the teen might have been seeking to sell the younger child a cellphone. When the 16-year-old reached the front door, Clark said, the 11-year-old shot him, with the teen falling forward into the open front door.
“He was never in the house,” Clark said. “He wasn’t breaking in at all. He was just trying to sell him his phone.”
Clark said the 11-year-old had been in front of the house earlier in the day waving a gun around. She said that the boy had caused problems in the neighborhood before and that this kind of thing was bound to happen eventually.
Another neighbor, Anna Carvin, 25, said the 11-year-old had previously broke into her own home and stole cellphones.
Sharon Taylor, who lives next door to the shooting and says she is the cousin of the 11-year-old’s father, disputes the notion that the boy is a problem child. “He’s respectful,” Taylor said, “very respectful.”
Even so, she said, she doesn’t buy the home-invasion account.
“I don’t believe someone would come through the front door at this time of day,” Taylor said.
When told of the witness accounts from the neighborhood, Schellman, of the county police, stressed that the investigation was developing.
“Obviously the investigation is extremely early,” Schellman said. “Many, many interviews have to be conducted. We would urge more strongly than anything, that anyone up there who has pertinent information about the case, we have to hear from them.”
When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
Earlier, police said the person who accompanied the 16-year-old was in custody. Police said they were trying to determine why the young children had been left home alone with access to a gun.
Oke, bedankt voor het delen van je mening. Echt hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Er waren toch ook buren die wél inbraakpogingen hadden gezien? Of vergis ik mij nu?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Met dit verschil dat.
1. De jongen buiten het huis is doodgeschoten.
2. En de jongen volgens een buurvrouw niet wilde inbreken.
Bizar dat jij uit het verhaal pikt wat jou goed uitkomt, hier een definitieve versie van maakt terwijl het onderzoek nog afgerond moet worden, de politie nog geen conclusies heeft vrijgegeven.
Gaat helemaal nergens over dit.
instincten zijn goed en hebben een reden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Hallo, je wilt toch niet in een of ander achterlijk land wonen waar oerinstincten de overhand hebben
Ik vind alleen maar buren die het omschrijven als een executie door een 11 jarige die eerder op de dag al met een pistool liep te zwaaien en als kutkind in de buurt bekend staat inclusief dat hij zelf al een inbraak had gepleegd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er waren toch ook buren die wél inbraakpogingen hadden gezien? Of vergis ik mij nu?
Ja joh lekker elkaar afschieten zonder duidelijke reden. Denk even na wat dat inhoudtquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
instincten zijn goed en hebben een reden.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar buren die het omschrijven als een executie door een 11 jarige die eerder op de dag al met een pistool liep te zwaaien en als kutkind in de buurt bekend staat inclusief dat hij zelf al een inbraak had gepleegd.
Nu ken ik dit kind niet, maar er zijn genoeg 11 jarigen in achterbuurten die het predicaat kind eigenlijk niet meer verdienen.
om iemand neer te schieten heb je een wapen nodig, daardoor is dit geen instinct maar intuïtie...quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja joh lekker elkaar afschieten zonder duidelijke reden. Denk even na wat dat inhoudt
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:07 schreef hottentot het volgende:
Bizar dat jij uit het verhaal pikt wat jou goed uitkomt, hier een definitieve versie van maakt terwijl het onderzoek nog afgerond moet worden, de politie nog geen conclusies heeft vrijgegeven.
Wat stom is van jou dat ook in jouw OP al duidelijk staat dat er tegenstrijdige verhalen zijn en dat het daarom helemaal niet zeker was hoe het was gegaan, maar dat wilde jij allemaal niet horen. Jij was veel te druk met je mening spugen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Wat, een nieuwsbericht verschijnt, en later blijkt de inhoud van het oorspronkelijke bericht mogelijk niet helemaal volledig en naar waarheid te zijn?
![]()
En ik maar denken dat ik op CNN kon rekenen voor een compleet overzicht van de werkelijke feiten.
![]()
Stom van me natuurlijk.
Ik neem mijn vorige post terug, ik ging er even onterecht vanuit dat ik iets gemist had in de OP.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat stom is van jou dat ook in jouw OP al duidelijk staat dat er tegenstrijdige verhalen zijn en dat het daarom helemaal niet zeker was hoe het was gegaan, maar dat wilde jij allemaal niet horen. Jij was veel te druk met je mening spugen.
Een absolute held dit mannetje, hulde, medaille, parade op Times Square verdient!quote:An 11-year-old St. Louis-area boy left alone at home with his 4-year-old sister staved off several home invasion attempts before finally shooting and killing a 16-year-old intruder, according to police.
Eigen schuld dikke bult voor de dader, geen twijfel mogelijk.quote:St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was the third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday. Neither sibling was hurt.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:49 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik neem mijn vorige post terug, ik ging er even onterecht vanuit dat ik iets gemist had in de OP.
Er staat duidelijk wat de politie verklaard, en daarna pas wat een buurvrouw erover zegt.
Ik neem de verklaringen van de politie veel serieuzer dan de mening van een buurvrouw.
Ik sta dus volledig achter alles wat ik ondergespuugd heb.
Sterker nog, ik spuug er nog eens achteraan!
[ afbeelding ]
[..]
Een absolute held dit mannetje, hulde, medaille, parade op Times Square verdient!
[..]
Eigen schuld dikke bult voor de dader, geen twijfel mogelijk.
Nog een medaille erbij, en de parade 2 keer het blok rond wat mij betreft.
quote:When told of the witness accounts from the neighborhood, Schellman, of the county police, stressed that the investigation was developing.
“Obviously the investigation is extremely early,” Schellman said. “Many, many interviews have to be conducted. We would urge more strongly than anything, that anyone up there who has pertinent information about the case, we have to hear from them.”
When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
Je beseft dat de politie alleen maar de verklaring van de 11 jarige herkauwde terwijl meerdere volwassenen iets heel anders verklaren en de politie inmiddels aangeeft het ook niet meer te weten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Niks veranderd dus, mooi.
Yep vrolijk lopend in afwachting tot zijn zaak voorkomt waarna hij wel voor 2 of 3 jaar achter de muren verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Viajero het volgende:
als je die fles al open krijgt als kindquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
En de vierjarige weet uitstekend dat die chloor-limonade alleen wordt gedronken door het toilet, nog nooit een probleem geweest.
Eerste wat je ze leert, die fles kun je niet uit drinken, en als ie voor de toiletpot staat moet je eerst even doortrekken voordat je op de pot gaat zitten, heeft drie kinderen lang uitstekend gewerkt.
houd er rekening mee dan de moeder het wapen gekocht had omdat er veel werd ingebroken ...quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:58 schreef Twiitch het volgende:
De volgende keer schiet die z'n zusje dood. Of z'n pa die de sleutel vergeten is. Welke debiel laat twee kinderen alleen thuis met toegang tot een vuurwapen
Piet, het lijkt er steeds meer op dat de 16-jarige helemaal niet aan het inbreken was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitstekende actie van dit knaapje.
Vind je dat ook als blijkt dat er helemaal niet ingebroken is?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitstekende actie van dit knaapje.
en dat zal hij nu ook zeker niet meer doen , maar als de 11 jarig hem voor het huis heb zien staan en hij was als bekende inbreker herkent , dan heeft de 11 jarig geen moord op zijn geweten , want zo lang het maar op grond gebied van het huis is gebeurd en niet op de openbare grondquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Piet, het lijkt er steeds meer op dat de 16-jarige helemaal niet aan het inbreken was.
De 11-jarige is zelf een bekend inbreker.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
en dat zal hij nu ook zeker niet meer doen , maar als de 11 jarig hem voor het huis heb zien staan en hij was als bekende inbreker herkent , dan heeft de 11 jarig geen moord op zijn geweten , want zo lang het maar op grond gebied van het huis is gebeurd en niet op de openbare grond
nee die gast die wilde inbreken ( 16 jarige )quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De 11-jarige is zelf een bekend inbreker.
Het verhaal gaat dat die zijn telefoon kwam verkopen. Hij was blijkbaar niet aan het inbreken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee die gast die wilde inbreken ( 16 jarige )
ook een vreemd , telefoon verkopen doe je doorgaans niet huis aan huis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat die zijn telefoon kwam verkopen. Hij was blijkbaar niet aan het inbreken.
nu begrijpen we ineens wel waarom de krantenjongens in de VS de krant vanaf de weg richting de voordeur gooien. Het is levensgevaarlijk om je op het terrein van iemand te begeven, kan je zo maar het leven kosten en volgens sommigen nog terecht ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
ook een vreemd , telefoon verkopen doe je doorgaans niet huis aan huis.
en zeker niet in de VS als ej weet dat er gekken zijn met een geladen pistool in huis
en dan ook nog eens met toeval tijden het afwezigheid van de ouders .
.. niets is uit te sluiten maar we wachten wel op de veroordeling
dat heeft er wel mee te maken , je kan nooit weten welke gek er achter de deur staat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nu begrijpen we ineens wel waarom de krantenjongens in de VS de krant vanaf de weg richting de voordeur gooien. Het is levensgevaarlijk om je op het terrein van iemand te begeven, kan je zo maar het leven kosten en volgens sommigen nog terecht ook
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nu begrijpen we ineens wel waarom de krantenjongens in de VS de krant vanaf de weg richting de voordeur gooien. Het is levensgevaarlijk om je op het terrein van iemand te begeven, kan je zo maar het leven kosten en volgens sommigen nog terecht ook
http://fox2now.com/2015/0(...)ntrusion-speaks-out/quote:The father of a teen killed by an 11-year-old Thursday in North St. Louis County is questioning the police version that the teen was an intruder.
St. Louis County police continue to investigate the shooting in the 10700 block of Hallwood. Some neighbors told FOX 2 News the 11- year-old had showed off the gun and pointed it at residents.
Willie Streeter-el said Saturday he was told the child had called his son to the home to talk about buying a cell phone.
16-year old Lamonte Streeter and the unnamed 11-year-old had been friends. The child was home with his 4-year-old sister and no adults when the shooting occurred.
http://www.inquisitr.com/(...)#HkYKhfyG6IK2VCcJ.99quote:Multiple neighbors disagree with the home invasion account. Some claim the 11-year-old shot the other teen while discussing the sale of a cell phone. One neighbor even claimed the 11-year-old shooter had once robbed her own family home and the boy was pointing the gun “at kids in the neighborhood, he was pointing it at everybody who came up on our porch.”
Gelukkig heeft dit niks met executeren te maken. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef Dven het volgende:
Dat moet nog maar blijken.... als de 16-jarige idd niet in aan het inbreken was, maar op verzoek van de 11-jarige naar zijn huis was gekomen om z'n telefoon te verkopen, en die 11-jarige er sowieso al een gewoonte van maakte een vuurwapen op mensen te richten, dan is dit eerder een executie dan iets anders.quote:Op maandag 7 september 2015 09:21 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dit niks met executeren te maken. Dat scheelt.
In de opvoeding. Die 16 jarige jongen had niet moeten inbreken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef I-care het volgende:
11 jarige knalt 16 jarig kind af.
En nog praten we over regels, straffen en right and wrong.
Where did we go wrong?
Moet eerst maar eens blijken dat hij idd aan het inbreken was....quote:Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In de opvoeding. Die 16 jarige jongen had niet moeten inbreken.
Ben nu een docu aan het kijken, schijnt nogal een zooitje te zijn in sommige gebieden.. Vind het niet gek dat er het een en ander misgaat.quote:Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In de opvoeding. Die 16 jarige jongen had niet moeten inbreken.
Voor een slachtoffer is een inbraak doorgaans een stuk ingrijpender dan alleen een gestolen televisie en ipad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja een paar materiële zaken twv hooguit een paar duizend euro of dollar opnieuw moeten aanschaffen staat echt in verhouding met een mensenleven.
Je kan veel van me zeggen, maar tokkie is wel de laatste categorie waar je me zou kunnen plaatsen.quote:
En tokkie dus.. als je het toejuicht dat kinderen mensen doden met vuurwapens.quote:Op maandag 7 september 2015 14:51 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Je kan veel van me zeggen, maar tokkie is wel de laatste categorie waar je me zou kunnen plaatsen.
Eerder welopgevoed, stronteigenwijs, stomvervelend en hoogst irritant, .. kom je allemaal mee weg.
Als een ekte Tokkie denk je slechts in twee tinten; zwart/wit. Niet verrassend natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2015 15:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Als een 11 jarige kan voorkomen dat hem en zijn kleine zusje iets overkomt?
Door zichzelf en haar tegen een inbreker te verdedigen?
quote:Op maandag 7 september 2015 15:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als een ekte Tokkie denk je slechts in twee tinten; zwart/wit. Niet verrassend natuurlijk.
Ik denk dat een trauma makkelijker te verwerken is als de schuldvraag duidelijk is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Een 11-jarige Amerikaanse jongen die alleen thuis was met zijn zusje van vier heeft een jongen doodgeschoten die probeerde in te breken.
Volgens de politie was het al de derde keer dat de 16-jarige inbreker donderdag probeerde binnen te dringen in het huis in St Louis.
Hij werd geraakt in zijn hoofd en stierf ter plaatse, meldt CNN.
Het is niet duidelijk waarom de twee kinderen alleen thuis waren of hoe de jongen bij het vuurwapen kon komen. De moeder zou het pistool hebben gekocht na eerdere inbraakpogingen in de woning.
[..]
Bron
![]()
Goed gedaan jochie, knap dat je hem gelijk goed hebt geraakt.
Nu maar wel hopen dat je er geen trauma's aan overhoud.
Goed plan.quote:
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen, met je gejuich over doodgeschoten 16-jarigen.quote:Als legaal geweld illegaal geweld kan voorkomen dan vind ik het prima.
Alleen was die persoon volgens de verhalen juist door de dader opgebeld om naar dit huis te komen.quote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ik denk dat een trauma makkelijker te verwerken is als de schuldvraag duidelijk is.
In dit geval was er een inbreker op de plek waar jij je het veiligst zou moeten voelen, in je eigen huis.
Ik zou daar denk ik vrij gemakkelijk vrede mee kunnen sluiten, de persoon in kwestie had hier namelijk niets te zoeken.
quote:DETROIT, Mich. – An 11-year-old boy is facing a charge of manslaughter after the shooting death of a 3-year-old boy.
Authorities say the 11-year-old was visiting his father’s house on Monday when he allegedly took a handgun from the bedroom closet.
The Wayne County Prosecutor’s Office told CNN that the boy threw the handgun out a window and into his father’s backyard.
He then allegedly grabbed the gun and jumped into a vehicle that was parked in the backyard.
A short time later, the 3-year-old entered the same car.
Officials have not released what happened at the point, only saying the 3-year-old was shot once in the face and died as a result of his injuries.
The 11-year-old is now facing a charge of manslaughter.
“I cannot remember a time where we have charged someone so young with taking a life. Very unfortunately and very tragically, the alleged facts in this case demanded it,” Kym Worthy, the prosecutor, said.
Nee ga zelf lopen klootviolen in je eigen topic omdat je je eigen OP nog niet begrijpend kunt lezen, jij bent absoluut het toonbeeld van de vleesgeworden intelligentie haarzelf in je eigen egocentrische beleving.quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee ga zelf lopen klootviolen in je eigen topic omdat je je eigen OP nog niet begrijpend kunt lezen, jij bent absoluut het toonbeeld van de vleesgeworden intelligentie haarzelf in je eigen egocentrische beleving.
De politie heeft de verklaring ingetrokken tot nader onderzoek, maar jij blijft volharden zonder dat hier andere gronden dan vooringenomenheid, wensdenken en het niet toe kunnen geven van een fout voor te bedenken zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 22:57 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Ad homi-dinges, lol.
En,.. ow wacht, ik zal het simpel voor je houden.
Nietus.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:05 schreef hottentot het volgende:
De politie heeft de verklaring ingetrokken tot nader onderzoek,
quote:When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
Ik twijfel meer aan jouw kennis van het Engels.quote:Op maandag 7 september 2015 23:26 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Of je leest wat de politie zelf zegt.
[..]![]()
Als je moeite hebt met de vertaling hoef je het maar te vragen hoor, ik ben je natuurlijk graag van dienst.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:36 schreef hottentot het volgende:
Waar beweert de beste man dat de 11 jarige wel of geen schuld heeft.
quote:St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday.
Nee uit je eerdere quote welke een uitspraak op een later tijdstip weergaf welke de eerdere uitspraak dus tot een niet langer onderbouwde uitspraak maakt.quote:
Maar ik gok dat je echt zo dom bent.quote:When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
quote:Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef hottentot het volgende:
Nee uit je eerdere quote welke een uitspraak op een later tijdstip weergaf welke de eerdere uitspraak dus tot een niet langer onderbouwde uitspraak maakt.
Lezen kun je dus ook al niet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Drugs, is het eerste dat er in me opkomt.
En goeie ook als ik je zin lees.
Als het allemaal te moeilijk voor je is ga dan gewoon op het Donald Duck forum posten ipv hier. Of probeer eens een opleiding te volgen.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als het allemaal te moeilijk voor je is ga dan gewoon op het Donald Duck forum posten ipv hier. Of probeer eens een opleiding te volgen.
quote:St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday.
quote:When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
quote:This story will be updated when more information becomes available.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:57 schreef Leandra het volgende:
Als hij die donderdag al 2 keer eerder had geprobeerd in te breken, dan zijn er naar ik aanneem nog wel 911-calls die de 11-jarige iig bij de twee eerdere pogingen maakte?
En niet om het een of ander, maar als er op een dag 2 keer wordt geprobeerd in te breken terwijl mijn kind alleen thuis is, dan blijf ik vrolijk nog wat langer weg? Right.....
Nou nee.... daar ga ik niet vanuit, als het vertaald was dan was het nog een optie, maar ik heb meer stukken gelezen waarin het om een derde poging die dag zou zijn gegaan....quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:02 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Ik hou de optie open dat het stuk slecht geschreven is, en dat de reporter iets bedoelde als:
"De politie verklaarde donderdag ,dat de verdachte al twee inbraakpogingen eerder dan donderdag had gedaan."
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... daar ga ik niet vanuit, als het vertaald was dan was het nog een optie, maar ik heb meer stukken gelezen waarin het om een derde poging die dag zou zijn gegaan....
Dus daar wringt de schoen behoorlijk imho.
Eerste maatregel zou het opbergen van het wapen zijn zodat je kinderen er niet meer bij kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Helemaal mee eens in dat geval.
Je zou als ouder na de eerste poging gelijk naar huis rijden, ongeacht de reden dat je uberhaubt afwezig was, en je kinderen te pletter knuffelen, ze geruststellen, en maatregelen nemen.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:21 schreef nopenterNL het volgende:
[..]
Eerste maatregel zou het opbergen van het wapen zijn zodat je kinderen er niet meer bij kunnen.
Krijgt hij vast niet. Western mentaliteit wordt nog steeds aanbeden in de Verenigde Staten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef Dven het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |