abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155820888
Een 11-jarige Amerikaanse jongen die alleen thuis was met zijn zusje van vier heeft een jongen doodgeschoten die probeerde in te breken.

Volgens de politie was het al de derde keer dat de 16-jarige inbreker donderdag probeerde binnen te dringen in het huis in St Louis.

Hij werd geraakt in zijn hoofd en stierf ter plaatse, meldt CNN.

Het is niet duidelijk waarom de twee kinderen alleen thuis waren of hoe de jongen bij het vuurwapen kon komen. De moeder zou het pistool hebben gekocht na eerdere inbraakpogingen in de woning.

quote:
(CNN)An 11-year-old St. Louis-area boy left alone at home with his 4-year-old sister staved off several home invasion attempts before finally shooting and killing a 16-year-old intruder, according to police.

At least one neighbor, however, offered a different account of the shooting, telling CNN affiliate KMOV that the boys were arguing on the front porch before the younger child pulled out a gun and shot the teenager.

The incident occurred Thursday afternoon in north St. Louis County. Police called to the home discovered the teenager's body lying in the front foyer.

The teenager -- whose name has not been released -- had been shot in the head by the 11-year-old while breaking into the home, according to police.

St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday. Neither sibling was hurt.

One woman described by KMOV as a neighbor questioned the account. The woman, whose name was not given by the station, said the 16-year-old didn't enter the house.

"They were just arguing loud, you know, back and forth," the woman said.

"He was always was just sitting right there on the porch," she said. "He never did once go inside the house."

It wasn't immediately known Thursday why the two were left alone in the first place or why the 11-year-old had access to the firearm.

Police said the mother, whose name has not been released, was cooperating with the investigation.

CNN affiliate KTVI/KPLR reported that the mother purchased the handgun because of prior break-in attempts.

Thursday's shooting was the third deadly incident involving children and guns in that part of the St. Louis area in recent weeks.
Bron

^O^

Goed gedaan jochie, knap dat je hem gelijk goed hebt geraakt.
Nu maar wel hopen dat je er geen trauma's aan overhoud.

[ Bericht 2% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 05-09-2015 00:39:01 ]
bivd kijkt met u mee.
pi_155820920
Wapens verbieden.
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:13:18 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155821087
Meh. Vind niet dat een inbraak van een minderjarige een doodstraf zonder proces goedspreekt.

Ventje van 11 dus geen vervolging. Maar koel iemand executeren moet normaliter wat mij betreft wel berecht worden. Want de handeling komt totaal niet overeen met het delict.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_155821094
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:05 schreef beeer het volgende:
Wapens verbieden.
Helpt niet. Inbreken is ook verboden en toch gebeurt het.
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:14:11 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155821111
Trouwens wel fijn dat het weer een OP is waar aandacht aan is besteed en waar de TS zijn mening goed uiteenzet.

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_155821145
Als het dus wel een inbraak was...
pi_155821153
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef Dven het volgende:
Trouwens wel fijn dat het weer een OP is waar aandacht aan is besteed en waar de TS zijn mening goed uiteenzet.

:{w
Het is NWS, niet W&T ofzo..
Mis je nog iets?
bivd kijkt met u mee.
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:33:43 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155821533
Ouders op zijn minst aanklagen voor verwaarlozing kinderen. Sowieso zijn wapens geschift, maar die laat je toch niet achter bij een kind van 11? Voor hetzelfde geld had ie zijn vierjarige zusje omver geknald.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_155822285
Het is Amerika, dus een dooie inbreker is een crimineel minder. Daar hoor je niemand over klagen. Bovendien zelfverdediging zoiets staat in de USA niet ter discussie.

Een kind van 11 alleen met een zusje van 4 thuis laten met toegang tot een vuurwapen is een andere zaak. Gezien de heldendaad van het jochie van 11 verwacht ik niet de Amerikaanse justitie de moeder gaat vervolgen voor verwaarlozing.
pi_155822779
Alleen in de USA.
Waar begin ik? Laat ik het voor de hand liggende maar passeren, ofwel stond het pistool niet op veilig ofwel had het kind al schietles gekregen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:31:27 #11
111528 Viajero
Who dares wins
pi_155822893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:13 schreef Dven het volgende:
Meh. Vind niet dat een inbraak van een minderjarige een doodstraf zonder proces goedspreekt.

Ventje van 11 dus geen vervolging. Maar koel iemand executeren moet normaliter wat mij betreft wel berecht worden. Want de handeling komt totaal niet overeen met het delict.
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Ik vind standrechtelijk executeren een prima straf voor inbrekers.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_155822976
Risico van het vak.
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:36:09 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155823015
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Ik vind standrechtelijk executeren een prima straf voor inbrekers.
Hallo, je wilt toch niet in een of ander achterlijk land wonen waar oerinstincten de overhand hebben :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_155823073
quote:

[..]

Ja een paar materiële zaken twv hooguit een paar duizend euro of dollar opnieuw moeten aanschaffen staat echt in verhouding met een mensenleven. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:38:19 #15
111528 Viajero
Who dares wins
pi_155823080
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Hallo, je wilt toch niet in een of ander achterlijk land wonen waar oerinstincten de overhand hebben :?
Ik vind de Nederlandse aanpak waar inbrekers vrijwel direct weer op straat staan een stuk achterlijker.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_155823088
En nu wordt die 11 jarige zeker aangeklaagd voor moord ?

Of komen er weer rellen ? :P
pi_155823096
Vreemd verhaal.

quote:
Volgens de politie was het al de derde keer dat de 16-jarige inbreker donderdag probeerde binnen te dringen in het huis in St Louis.
Hoe weten ze dat en waarom is die vent na de eerste en tweede keer niet aangepakt?

quote:
At least one neighbor, however, offered a different account of the shooting, telling CNN affiliate KMOV that the boys were arguing on the front porch before the younger child pulled out a gun and shot the teenager.
Dat is een heel ander verhaal inderdaad.
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:40:02 #18
111528 Viajero
Who dares wins
pi_155823123
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja een paar materiële zaken twv hooguit een paar duizend euro of dollar opnieuw moeten aanschaffen staat echt in verhouding met een mensenleven. :')
Iedereen heeft de keuze om van andermans zaken af te blijven. Doe je dat niet dan is de samenleving beter af als je er niet bent.
pi_155823131
Ik zie het probleem niet?
Je blijft met je poten van andermans spullen af, zo niet dan heb je een groot risico.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:41:37 #20
111528 Viajero
Who dares wins
pi_155823164
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:38 schreef Wespensteek het volgende:
Vreemd verhaal.

[..]

Hoe weten ze dat en waarom is die vent na de eerste en tweede keer niet aangepakt?

[..]
Inbrekers aanpakken is niet beschaafd.

quote:
Dat is een heel ander verhaal inderdaad.
Mocht dat waar zijn dan is een tijdje jeugdgevangenis voor de 11 jarige op zijn plaats.
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:44:11 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155823215
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Toeps het volgende:
Als het dus wel een inbraak was...
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:45:59 #22
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155823249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:38 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik vind de Nederlandse aanpak waar inbrekers vrijwel direct weer op straat staan een stuk achterlijker.
Heb je cijfers over wat voor straffen gegeven worden aan diefstal? Het wordt als een zwaar delict gezien met een maximum van 4 jaar gevangenisstraf.
pi_155823417
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Heb je cijfers over wat voor straffen gegeven worden aan diefstal? Het wordt als een zwaar delict gezien met een maximum van 4 jaar gevangenisstraf.
Ken jij de pakkans? En het percentage dat daadwerkelijk (al is het maar 1 dag) in de bak beland? Het zou mij ernstig verbazen als dat laatste cijfer meer dan 5% is.
Professioneel gifmenger.
pi_155823471
11 jarige knalt 16 jarig kind af..

En nog hebben we het over regels, straffen en right and wrong..

:N
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155823503
11 jarige knalt 16 jarig kind af.

En nog praten we over regels, straffen en right and wrong.

Where did we go wrong?
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:59:54 #26
111528 Viajero
Who dares wins
pi_155823607
quote:

[..]

quote:

[..]

Geef maar een voorbeeld van een geval waar een Nederlandse rechter ooit de maximumstraf heeft gegeven. Hij zou zich niet meer met goed fatsoen op de golfclub kunnen vertonen. Wat ik uit mijn eigen omgeving weet is dat een bekende kruimelcrimineel zo'n 60 inbraken bekende, en ik hem twee weken later weer vrolijk op straat zag lopen.
pi_155823626
Maybe, just maybe.. Something is wrong with the world at large.
pi_155823670
rekt
pi_155823943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
_O-
pi_155824375
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Falco het volgende:
Ouders op zijn minst aanklagen voor verwaarlozing kinderen. Sowieso zijn wapens geschift, maar die laat je toch niet achter bij een kind van 11? Voor hetzelfde geld had ie zijn vierjarige zusje omver geknald.
Als je je 11 jarige even alleen laat met je vier jarige, en er is een fles ranja, en een fles chloor in huis, maak je je dan ook zorgen dat hij zijn zusje vergiftigd?
bivd kijkt met u mee.
pi_155824400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:05 schreef beeer het volgende:
Wapens verbieden.
Auto's dan ook maar.
bivd kijkt met u mee.
pi_155824467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:06 schreef hb64 het volgende:
Een kind van 11 alleen met een zusje van 4 thuis laten met toegang tot een vuurwapen is een andere zaak.
Er was vast ook een keukenmes in huis, en wellicht ook een piano, die kunnen allebei dodelijk zijn.
bivd kijkt met u mee.
pi_155824509
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alleen in de USA.
Waar begin ik? Laat ik het voor de hand liggende maar passeren, ofwel stond het pistool niet op veilig ofwel had het kind al schietles gekregen.
Oftewel, je belt Obama even op de hotline en vraagt of hij de achterstanden in de wijken even opschoond.
pi_155824566
Ik weet niet wat mij meer verbijstert:
* een 16-jarige die (herhaaldelijk!) inbreekt
* een 11-jarige die het neerschieten bedenkt én uitvoert
Professioneel gifmenger.
pi_155824582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:54 schreef I-care het volgende:
11 jarige knalt 16 jarig kind af..
.. en redt leven van vierjarige. *O*

^O^
bivd kijkt met u mee.
pi_155824629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

.. en redt leven van vierjarige. *O*

^O^
Of je mist slechts een I-pod en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
pi_155824679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef Viajero het volgende:

Geef maar een voorbeeld van een geval waar een Nederlandse rechter ooit de maximumstraf heeft gegeven. Hij zou zich niet meer met goed fatsoen op de golfclub kunnen vertonen. Wat ik uit mijn eigen omgeving weet is dat een bekende kruimelcrimineel zo'n 60 inbraken bekende, en ik hem twee weken later weer vrolijk op straat zag lopen.
Eens.

Plu-hus... als je het in het groot doet ( oplichting met tonnen tegelijk) dan krijg je hooguit een week of vier, de rest is een "civiele" zaak en valt niet onder strafrecht.
bivd kijkt met u mee.
pi_155824761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
Ik weet niet wat mij meer verbijstert:
* een 16-jarige die (herhaaldelijk!) inbreekt
* een 11-jarige die het neerschieten bedenkt én uitvoert
Kijk eens een wat kindertelevisie.. En je hebt je antwoord.
pi_155824783
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:34 schreef I-care het volgende:

Of je mist slechts een I-pod en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
En omdat er vaker verkrachting, moord en bloedbaden volgen dan een vermiste i-pod, mag je daar op je eigen terrein je eigendom beschermen, desnoods, en dat was het hier duidelijk, met grof geweld.
bivd kijkt met u mee.
pi_155824798
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:37 schreef I-care het volgende:

[..]

Kijk eens een wat kindertelevisie.. En je hebt je antwoord.
Ik heb geen tv. :@
Professioneel gifmenger.
pi_155824869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:37 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

En omdat er vaker verkrachting, moord en bloedbaden volgen dan een vermiste i-pod, mag je daar op je eigen terrein je eigendom beschermen, desnoods, en dat was het hier duidelijk, met grof geweld.
Helaas allemaal geen eer meer aan te behalen. Recht claimen is geen oplossing voor dit soort ellende. Dag in dag uit gaan er mensen dood omdat we er achterlijke denkbeelden en visies op na houden, dat is de realiteit nu eenmaal.
pi_155824905
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:37 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb geen tv. :@
Nou vooruit, dan kon je het antwoord ook niet weten :P
pi_155825045
Het mag in Nederland gelukkig ook hoor.

Als je de wet goed leest mag je "evenredig" geweld gebruiken om jezelf of een weerloze andere persoon te verdedigen.
Onlangs werd een juwelier vrijgesproken die een overvaller had doodgeschoten.
De overvaller had een vuurwapen, de juwelier ook en schoot hem gelijk dood.

De juwelier was niet schuldig aan het gebruiken van het vuurwapen en wel schuldig aan verboden wapenbezit.

Ik geloof dat voor het verboden wapenbezit een voorwaardelijke taakstraf is opgelegd.

^O^
bivd kijkt met u mee.
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:46:26 #44
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155825164
quote:

[..]

[..]

Nee kom jij maar eerst met statistieken en bronnen waarbij diefstallen nauwelijks bestraft worden.
pi_155825173
quote:

voor zover ik weet mag je in sommige staten in de VS een indringer neerschieten. Niks vonnis dus. Gewoon verdediging.
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:47:43 #46
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155825224
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Als je je 11 jarige even alleen laat met je vier jarige, en er is een fles ranja, en een fles chloor in huis, maak je je dan ook zorgen dat hij zijn zusje vergiftigd?
Als die fles chloor even gemakkelijk voorhanden is als een pistool, ja dan zouden die zorgen ook terecht zijn.
pi_155825276
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Als die fles chloor even gemakkelijk voorhanden is als een pistool, ja dan zouden die zorgen ook terecht zijn.
Die fles chloor (bleek) staat in veel huishoudens gewoon in een kast waar een 11-jarige bij kan.
Professioneel gifmenger.
pi_155825529
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Die fles chloor (bleek) staat in veel huishoudens gewoon in een kast waar een 11-jarige bij kan.
En de vierjarige weet uitstekend dat die chloor-limonade alleen wordt gedronken door het toilet, nog nooit een probleem geweest.

Eerste wat je ze leert, die fles kun je niet uit drinken, en als ie voor de toiletpot staat moet je eerst even doortrekken voordat je op de pot gaat zitten, heeft drie kinderen lang uitstekend gewerkt.
bivd kijkt met u mee.
pi_155825696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

En de vierjarige weet uitstekend dat die chloor-limonade alleen wordt gedronken door het toilet, nog nooit een probleem geweest.

Eerste wat je ze leert, die fles kun je niet uit drinken, en als ie voor de toiletpot staat moet je eerst even doortrekken voordat je op de pot gaat zitten, heeft drie kinderen lang uitstekend gewerkt.
Mijn vijfjarige weet de fles waarschijnlijk niet te herkennen. En ik gok dat ie niet de enige is.

Maar het werkt ook prima met nagellakremover (aceton). :+ Die staat bij mij ook zó dat een 11-jarige erbij kan.
Professioneel gifmenger.
pi_155825786
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:00 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Mijn vijfjarige weet de fles waarschijnlijk niet te herkennen. En ik gok dat ie niet de enige is.

Maar het werkt ook prima met nagellakremover (aceton). :+ Die staat bij mij ook zó dat een 11-jarige erbij kan.
Ohhhh nagellakremover, schaam je diep, en heb je de piano wel aan de muur geketend ?

Dat herkennen is niet moeilijk aan te leren, de ranja staat in de keukenkast, de chloor naast de toiletpot.
bivd kijkt met u mee.
pi_155827195
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ohhhh nagellakremover, schaam je diep, en heb je de piano wel aan de muur geketend ?

Dat herkennen is niet moeilijk aan te leren, de ranja staat in de keukenkast, de chloor naast de toiletpot.
Ach,de meeste flessen zijn "afblijven!!".
Professioneel gifmenger.
pi_155827442
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ach,de meeste flessen zijn "afblijven!!".
:D

Goeie regel!
bivd kijkt met u mee.
pi_155827631
_O_
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155828017
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:43 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Het mag in Nederland gelukkig ook hoor.

Als je de wet goed leest mag je "evenredig" geweld gebruiken om jezelf of een weerloze andere persoon te verdedigen.
Onlangs werd een juwelier vrijgesproken die een overvaller had doodgeschoten.
De overvaller had een vuurwapen, de juwelier ook en schoot hem gelijk dood.

De juwelier was niet schuldig aan het gebruiken van het vuurwapen en wel schuldig aan verboden wapenbezit.

Ik geloof dat voor het verboden wapenbezit een voorwaardelijke taakstraf is opgelegd.

^O^
Met dit verschil dat.

1. De jongen buiten het huis is doodgeschoten.
2. En de jongen volgens een buurvrouw niet wilde inbreken.

Bizar dat jij uit het verhaal pikt wat jou goed uitkomt, hier een definitieve versie van maakt terwijl het onderzoek nog afgerond moet worden, de politie nog geen conclusies heeft vrijgegeven.

Gaat helemaal nergens over dit.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:32:12 #55
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_155828829
quote:
But that narrative doesn’t square with Donna Jackson, who lives across the street.

She said she saw the 11-year-old shoot the 16-year-old point-blank in the head as the two were talking on a half brick wall near the home’s front door. “It was not a break-in,” said Jackson, 45. “He shot him in the head.”

She said it was traumatic to see something like that. “There wasn’t a reason why it happened like it happened,” she said. “It was really sad.”

Another neighbor two doors down from the shooting offers a similar account.

Jazmyne Clark, 18, said the 11-year-old was on the front porch when he called to the 16-year-old to approach him. She said the teen might have been seeking to sell the younger child a cellphone. When the 16-year-old reached the front door, Clark said, the 11-year-old shot him, with the teen falling forward into the open front door.

“He was never in the house,” Clark said. “He wasn’t breaking in at all. He was just trying to sell him his phone.”

Clark said the 11-year-old had been in front of the house earlier in the day waving a gun around. She said that the boy had caused problems in the neighborhood before and that this kind of thing was bound to happen eventually.

Another neighbor, Anna Carvin, 25, said the 11-year-old had previously broke into her own home and stole cellphones.

Sharon Taylor, who lives next door to the shooting and says she is the cousin of the 11-year-old’s father, disputes the notion that the boy is a problem child. “He’s respectful,” Taylor said, “very respectful.”

Even so, she said, she doesn’t buy the home-invasion account.

“I don’t believe someone would come through the front door at this time of day,” Taylor said.

When told of the witness accounts from the neighborhood, Schellman, of the county police, stressed that the investigation was developing.

“Obviously the investigation is extremely early,” Schellman said. “Many, many interviews have to be conducted. We would urge more strongly than anything, that anyone up there who has pertinent information about the case, we have to hear from them.”

When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”

Earlier, police said the person who accompanied the 16-year-old was in custody. Police said they were trying to determine why the young children had been left home alone with access to a gun.
http://www.stltoday.com/n(...)b6-14c71622f03a.html
are we infinite or am I alone
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:33:34 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155828863
quote:

[..]

Oke, bedankt voor het delen van je mening. Echt hoor.
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:36:26 #57
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155828957
Inmiddels al vier zaken gevonden waarbij vier jaar gevangenisstraf werd uitgedeeld voor diefstal. Ik wacht nog even op de onderbuikcijfers van Viajero.
pi_155829312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:07 schreef hottentot het volgende:

[..]

Met dit verschil dat.

1. De jongen buiten het huis is doodgeschoten.
2. En de jongen volgens een buurvrouw niet wilde inbreken.

Bizar dat jij uit het verhaal pikt wat jou goed uitkomt, hier een definitieve versie van maakt terwijl het onderzoek nog afgerond moet worden, de politie nog geen conclusies heeft vrijgegeven.

Gaat helemaal nergens over dit.
Er waren toch ook buren die wél inbraakpogingen hadden gezien? Of vergis ik mij nu?

Overigens is wachten op de resultaten van t politieonderzoek altijd een goede tip. Speculeren leidt nergens toe.
Professioneel gifmenger.
pi_155829448
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:36 schreef Falco het volgende:

[..]

instincten zijn goed en hebben een reden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_155829489
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:47 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Er waren toch ook buren die wél inbraakpogingen hadden gezien? Of vergis ik mij nu?
Ik vind alleen maar buren die het omschrijven als een executie door een 11 jarige die eerder op de dag al met een pistool liep te zwaaien en als kutkind in de buurt bekend staat inclusief dat hij zelf al een inbraak had gepleegd.

Nu ken ik dit kind niet, maar er zijn genoeg 11 jarigen in achterbuurten die het predicaat kind eigenlijk niet meer verdienen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:54:47 #61
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155829514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:52 schreef spierbal het volgende:

[..]

instincten zijn goed en hebben een reden.
Ja joh lekker elkaar afschieten zonder duidelijke reden. Denk even na wat dat inhoudt :')
pi_155830563
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:54 schreef hottentot het volgende:

[..]

Ik vind alleen maar buren die het omschrijven als een executie door een 11 jarige die eerder op de dag al met een pistool liep te zwaaien en als kutkind in de buurt bekend staat inclusief dat hij zelf al een inbraak had gepleegd.

Nu ken ik dit kind niet, maar er zijn genoeg 11 jarigen in achterbuurten die het predicaat kind eigenlijk niet meer verdienen.
-O-
Professioneel gifmenger.
pi_155830873
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja joh lekker elkaar afschieten zonder duidelijke reden. Denk even na wat dat inhoudt :')
om iemand neer te schieten heb je een wapen nodig, daardoor is dit geen instinct maar intuïtie...
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_155831824
Dus dit was de lokale minderjarige-telefoondieven-maffia? Okeee.
pi_155831967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:07 schreef hottentot het volgende:

:o

Wat, een nieuwsbericht verschijnt, en later blijkt de inhoud van het oorspronkelijke bericht mogelijk niet helemaal volledig en naar waarheid te zijn?

:{

En ik maar denken dat ik op CNN kon rekenen voor een compleet overzicht van de werkelijke feiten.

:|W

Stom van me natuurlijk.
bivd kijkt met u mee.
pi_155832185
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

:o

Wat, een nieuwsbericht verschijnt, en later blijkt de inhoud van het oorspronkelijke bericht mogelijk niet helemaal volledig en naar waarheid te zijn?

:{

En ik maar denken dat ik op CNN kon rekenen voor een compleet overzicht van de werkelijke feiten.

Stom van me natuurlijk.
Wat stom is van jou dat ook in jouw OP al duidelijk staat dat er tegenstrijdige verhalen zijn en dat het daarom helemaal niet zeker was hoe het was gegaan, maar dat wilde jij allemaal niet horen. Jij was veel te druk met je mening spugen.
pi_155832449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef hottentot het volgende:

[..]

Wat stom is van jou dat ook in jouw OP al duidelijk staat dat er tegenstrijdige verhalen zijn en dat het daarom helemaal niet zeker was hoe het was gegaan, maar dat wilde jij allemaal niet horen. Jij was veel te druk met je mening spugen.
Ik neem mijn vorige post terug, ik ging er even onterecht vanuit dat ik iets gemist had in de OP.
Er staat duidelijk wat de politie verklaard, en daarna pas wat een buurvrouw erover zegt.

Ik neem de verklaringen van de politie veel serieuzer dan de mening van een buurvrouw.

Ik sta dus volledig achter alles wat ik ondergespuugd heb.
Sterker nog, ik spuug er nog eens achteraan!

quote:
An 11-year-old St. Louis-area boy left alone at home with his 4-year-old sister staved off several home invasion attempts before finally shooting and killing a 16-year-old intruder, according to police.
Een absolute held dit mannetje, hulde, medaille, parade op Times Square verdient!

*O*

quote:
St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was the third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday. Neither sibling was hurt.
Eigen schuld dikke bult voor de dader, geen twijfel mogelijk.
Nog een medaille erbij, en de parade 2 keer het blok rond wat mij betreft.

*O*
bivd kijkt met u mee.
  zaterdag 5 september 2015 @ 01:52:01 #68
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_155833314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:49 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ik neem mijn vorige post terug, ik ging er even onterecht vanuit dat ik iets gemist had in de OP.
Er staat duidelijk wat de politie verklaard, en daarna pas wat een buurvrouw erover zegt.

Ik neem de verklaringen van de politie veel serieuzer dan de mening van een buurvrouw.

Ik sta dus volledig achter alles wat ik ondergespuugd heb.
Sterker nog, ik spuug er nog eens achteraan!

[ afbeelding ]

[..]

Een absolute held dit mannetje, hulde, medaille, parade op Times Square verdient!

*O*

[..]

Eigen schuld dikke bult voor de dader, geen twijfel mogelijk.
Nog een medaille erbij, en de parade 2 keer het blok rond wat mij betreft.

*O*
quote:
When told of the witness accounts from the neighborhood, Schellman, of the county police, stressed that the investigation was developing.

“Obviously the investigation is extremely early,” Schellman said. “Many, many interviews have to be conducted. We would urge more strongly than anything, that anyone up there who has pertinent information about the case, we have to hear from them.”

When asked if the police still stood by the home-invasion account, Schellman said: “Until we’ve talked to everybody, I don’t know if we can contradict or back off of that right now.”
pi_155833653
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 01:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Niks veranderd dus, mooi.
bivd kijkt met u mee.
pi_155834038
Vuurwapens horen niet in handen te kunnen komen van zulke jonge kinderen. Ik lees dat er twijfel bestaat over wat er precies is gebeurd. Mogelijk was de 16-jarige dader niet eens aan het inbreken. In dat geval heeft het 11-jarige jochie dus gewoon een moord op z'n geweten.
pi_155836549
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 02:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Niks veranderd dus, mooi.
Je beseft dat de politie alleen maar de verklaring van de 11 jarige herkauwde terwijl meerdere volwassenen iets heel anders verklaren en de politie inmiddels aangeeft het ook niet meer te weten?

Nee waarschijnlijk besef je dat niet....

Oh en het kan in elk geval al geen inbraak zijn, want er zijn geen braaksporen :P
pi_155837013
quote:

Yep vrolijk lopend in afwachting tot zijn zaak voorkomt waarna hij wel voor 2 of 3 jaar achter de muren verdwijnt.

Als voorarrest niets meer aan het onderzoek toevoegt en er geen vluchtgevaar is mogen ze gewoon weer naar huis tot ze voor moeten komen.

Dus hoe is het met die jongen afgelopen?
  zaterdag 5 september 2015 @ 12:58:09 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155838360
De volgende keer schiet die z'n zusje dood. Of z'n pa die de sleutel vergeten is. Welke debiel laat twee kinderen alleen thuis met toegang tot een vuurwapen :')
pi_155854821
Inbrekers moeten sws neergeknald worden.
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:19:12 #75
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155855116
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

als je die fles al open krijgt als kind :) want dat is voor veel volwassenen al een ramp :)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:22:02 #76
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155855203
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:58 schreef Twiitch het volgende:
De volgende keer schiet die z'n zusje dood. Of z'n pa die de sleutel vergeten is. Welke debiel laat twee kinderen alleen thuis met toegang tot een vuurwapen :')
houd er rekening mee dan de moeder het wapen gekocht had omdat er veel werd ingebroken ...
ze zal dus ook wel haar oudste geleerd hebben hoe te handelen als hij iets opmerk

want een gericht schot is moeilijker dan je denk zeker als ej de terugslag niet verwacht
dus ik denk wel dat die 11 jarig al vaker met het wapen heeft geschoten dus ervaring genoeg om een inbreken te raken...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:22:37 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_155855218
Uitstekende actie van dit knaapje.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_155855266
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Piet, het lijkt er steeds meer op dat de 16-jarige helemaal niet aan het inbreken was.
Professioneel gifmenger.
pi_155855327
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind je dat ook als blijkt dat er helemaal niet ingebroken is?

En elke inbreker mag dood?
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:27:21 #80
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155855350
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Piet, het lijkt er steeds meer op dat de 16-jarige helemaal niet aan het inbreken was.
en dat zal hij nu ook zeker niet meer doen , maar als de 11 jarig hem voor het huis heb zien staan en hij was als bekende inbreker herkent , dan heeft de 11 jarig geen moord op zijn geweten , want zo lang het maar op grond gebied van het huis is gebeurd en niet op de openbare grond

in de vs mag je je eigen grond verdedigen en dit wordt vaak ook gezien op tv met realife tv dat mensen op andere mans grond lopen dat ze op moeten passen dat ze niet in een loop van een geweer kijken
pi_155855432
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:27 schreef RAVW het volgende:

[..]

en dat zal hij nu ook zeker niet meer doen , maar als de 11 jarig hem voor het huis heb zien staan en hij was als bekende inbreker herkent , dan heeft de 11 jarig geen moord op zijn geweten , want zo lang het maar op grond gebied van het huis is gebeurd en niet op de openbare grond
De 11-jarige is zelf een bekend inbreker.
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:30:29 #82
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155855462
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

De 11-jarige is zelf een bekend inbreker.
nee die gast die wilde inbreken ( 16 jarige )
pi_155855545
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:30 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee die gast die wilde inbreken ( 16 jarige )
Het verhaal gaat dat die zijn telefoon kwam verkopen. Hij was blijkbaar niet aan het inbreken.
Professioneel gifmenger.
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:36:33 #84
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155855619
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:33 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Het verhaal gaat dat die zijn telefoon kwam verkopen. Hij was blijkbaar niet aan het inbreken.
ook een vreemd , telefoon verkopen doe je doorgaans niet huis aan huis.
en zeker niet in de VS als ej weet dat er gekken zijn met een geladen pistool in huis
en dan ook nog eens met toeval tijden het afwezigheid van de ouders .
.. niets is uit te sluiten maar we wachten wel op de veroordeling
pi_155855703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:36 schreef RAVW het volgende:

[..]

ook een vreemd , telefoon verkopen doe je doorgaans niet huis aan huis.
en zeker niet in de VS als ej weet dat er gekken zijn met een geladen pistool in huis
en dan ook nog eens met toeval tijden het afwezigheid van de ouders .
.. niets is uit te sluiten maar we wachten wel op de veroordeling
nu begrijpen we ineens wel waarom de krantenjongens in de VS de krant vanaf de weg richting de voordeur gooien. Het is levensgevaarlijk om je op het terrein van iemand te begeven, kan je zo maar het leven kosten en volgens sommigen nog terecht ook
  zaterdag 5 september 2015 @ 23:42:03 #86
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155855759
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

nu begrijpen we ineens wel waarom de krantenjongens in de VS de krant vanaf de weg richting de voordeur gooien. Het is levensgevaarlijk om je op het terrein van iemand te begeven, kan je zo maar het leven kosten en volgens sommigen nog terecht ook
dat heeft er wel mee te maken , je kan nooit weten welke gek er achter de deur staat.
het is geen europa

wil ej echt eens lachen moet je hier eens kijken welke staten welke wetten hebben

http://www.moorsmagazine.com/onzinbak/wetten/
pi_155883583
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2015 23:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

:)
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
  zondag 6 september 2015 @ 23:02:02 #88
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_155884203
dader en slachtoffer zouden vrienden geweest zijn...
quote:
The father of a teen killed by an 11-year-old Thursday in North St. Louis County is questioning the police version that the teen was an intruder.

St. Louis County police continue to investigate the shooting in the 10700 block of Hallwood. Some neighbors told FOX 2 News the 11- year-old had showed off the gun and pointed it at residents.

Willie Streeter-el said Saturday he was told the child had called his son to the home to talk about buying a cell phone.

16-year old Lamonte Streeter and the unnamed 11-year-old had been friends. The child was home with his 4-year-old sister and no adults when the shooting occurred.
http://fox2now.com/2015/0(...)ntrusion-speaks-out/
Als de 11-jarige gebeld heeft is dat makkelijk te checken..
quote:
Multiple neighbors disagree with the home invasion account. Some claim the 11-year-old shot the other teen while discussing the sale of a cell phone. One neighbor even claimed the 11-year-old shooter had once robbed her own family home and the boy was pointing the gun “at kids in the neighborhood, he was pointing it at everybody who came up on our porch.”
http://www.inquisitr.com/(...)#HkYKhfyG6IK2VCcJ.99
pi_155889512
quote:

Gelukkig heeft dit niks met executeren te maken. Dat scheelt.
  maandag 7 september 2015 @ 09:53:34 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155890073
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 09:21 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Gelukkig heeft dit niks met executeren te maken. Dat scheelt.
Dat moet nog maar blijken.... als de 16-jarige idd niet in aan het inbreken was, maar op verzoek van de 11-jarige naar zijn huis was gekomen om z'n telefoon te verkopen, en die 11-jarige er sowieso al een gewoonte van maakte een vuurwapen op mensen te richten, dan is dit eerder een executie dan iets anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 september 2015 @ 10:08:19 #91
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_155890323
Prima. wie zaait zal oogsten.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  maandag 7 september 2015 @ 10:14:05 #92
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_155890443
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef I-care het volgende:
11 jarige knalt 16 jarig kind af.

En nog praten we over regels, straffen en right and wrong.

Where did we go wrong?
In de opvoeding. Die 16 jarige jongen had niet moeten inbreken.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  maandag 7 september 2015 @ 10:15:14 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155890469
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Moet eerst maar eens blijken dat hij idd aan het inbreken was....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_155891072
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ben nu een docu aan het kijken, schijnt nogal een zooitje te zijn in sommige gebieden.. Vind het niet gek dat er het een en ander misgaat.

En verbijsterend om weer eens te zien wat de gebruikelijk oorzaken zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door I-care op 07-09-2015 10:55:34 ]
  maandag 7 september 2015 @ 10:50:40 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155891124
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor een slachtoffer is een inbraak doorgaans een stuk ingrijpender dan alleen een gestolen televisie en ipad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 7 september 2015 @ 14:49:28 #96
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_155896305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Goed gedaan jochie
Tokkie gespot. :r
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_155896352
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Tokkie gespot. :r
Je kan veel van me zeggen, maar tokkie is wel de laatste categorie waar je me zou kunnen plaatsen.
Eerder welopgevoed, stronteigenwijs, stomvervelend en hoogst irritant, .. kom je allemaal mee weg.

:(
bivd kijkt met u mee.
  maandag 7 september 2015 @ 14:52:54 #98
186587 Byzantynixschii
pi_155896374
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:51 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Je kan veel van me zeggen, maar tokkie is wel de laatste categorie waar je me zou kunnen plaatsen.
Eerder welopgevoed, stronteigenwijs, stomvervelend en hoogst irritant, .. kom je allemaal mee weg.

:(
En tokkie dus.. als je het toejuicht dat kinderen mensen doden met vuurwapens.
pi_155896603
Als een 11 jarige kan voorkomen dat hem en zijn kleine zusje iets overkomt?
Door zichzelf en haar tegen een inbreker te verdedigen?

( en dat verklaart de politie in de eerste nieuwberichten)

*O*

Hulde, medailles, ticker-tape-parade.

Als dat, dit kan voorkomen zie ik geen enkel probleem.

En de audio van de onderstaande links wil je misschien NIET horen, ik zeg het er maar bij.

bivd kijkt met u mee.
  maandag 7 september 2015 @ 15:53:02 #100
186587 Byzantynixschii
pi_155897532
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Als een 11 jarige kan voorkomen dat hem en zijn kleine zusje iets overkomt?
Door zichzelf en haar tegen een inbreker te verdedigen?

Als een ekte Tokkie denk je slechts in twee tinten; zwart/wit. Niet verrassend natuurlijk.
pi_155899471
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:53 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als een ekte Tokkie denk je slechts in twee tinten; zwart/wit. Niet verrassend natuurlijk.

Ik geef het op.

Als legaal geweld illegaal geweld kan voorkomen dan vind ik het prima.
bivd kijkt met u mee.
  maandag 7 september 2015 @ 17:32:02 #102
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_155899944
quote:
Een 11-jarige Amerikaanse jongen die alleen thuis was met zijn zusje van vier heeft een jongen doodgeschoten die probeerde in te breken.

Hij werd geraakt in zijn hoofd en stierf ter plaatse, meldt CNN.

Het is niet duidelijk waarom de twee kinderen alleen thuis waren of hoe de jongen bij het vuurwapen kon komen. De moeder zou het pistool hebben gekocht na eerdere inbraakpogingen in de woning.

[..]

Bron

^O^

Nu maar wel hopen dat je er geen trauma's aan overhoud.
Ik denk dat een trauma makkelijker te verwerken is als de schuldvraag duidelijk is.
In dit geval was er een inbreker op de plek waar jij je het veiligst zou moeten voelen, in je eigen huis.
Ik zou daar denk ik vrij gemakkelijk vrede mee kunnen sluiten, de persoon in kwestie had hier namelijk niets te zoeken.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  maandag 7 september 2015 @ 19:49:28 #103
186587 Byzantynixschii
pi_155903778
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:12 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ik geef het op.
Goed plan.

quote:
Als legaal geweld illegaal geweld kan voorkomen dan vind ik het prima.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen, met je gejuich over doodgeschoten 16-jarigen. :W
pi_155904052
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ik denk dat een trauma makkelijker te verwerken is als de schuldvraag duidelijk is.
In dit geval was er een inbreker op de plek waar jij je het veiligst zou moeten voelen, in je eigen huis.
Ik zou daar denk ik vrij gemakkelijk vrede mee kunnen sluiten, de persoon in kwestie had hier namelijk niets te zoeken.
Alleen was die persoon volgens de verhalen juist door de dader opgebeld om naar dit huis te komen.
Daarbij is tot op heden geen inbraak aangetoond.
pi_155904145
En aan de mensen die denken dat 11 Jarigen dit soort dingen niet doen, je moet die elf jarigen niet vergelijken met wat je hier gemiddeld op het schoolplein ziet.

Zelfde land, ook een 11 Jarige, vorige maand:

quote:
DETROIT, Mich. – An 11-year-old boy is facing a charge of manslaughter after the shooting death of a 3-year-old boy.

Authorities say the 11-year-old was visiting his father’s house on Monday when he allegedly took a handgun from the bedroom closet.

The Wayne County Prosecutor’s Office told CNN that the boy threw the handgun out a window and into his father’s backyard.

He then allegedly grabbed the gun and jumped into a vehicle that was parked in the backyard.

A short time later, the 3-year-old entered the same car.

Officials have not released what happened at the point, only saying the 3-year-old was shot once in the face and died as a result of his injuries.

The 11-year-old is now facing a charge of manslaughter.

“I cannot remember a time where we have charged someone so young with taking a life. Very unfortunately and very tragically, the alleged facts in this case demanded it,” Kym Worthy, the prosecutor, said.
pi_155910670
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:58 schreef hottentot het volgende:
volgens de verhalen
bivd kijkt met u mee.
pi_155910732
quote:
Nee ga zelf lopen klootviolen in je eigen topic omdat je je eigen OP nog niet begrijpend kunt lezen, jij bent absoluut het toonbeeld van de vleesgeworden intelligentie haarzelf in je eigen egocentrische beleving.
pi_155910835
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef hottentot het volgende:

[..]

Nee ga zelf lopen klootviolen in je eigen topic omdat je je eigen OP nog niet begrijpend kunt lezen, jij bent absoluut het toonbeeld van de vleesgeworden intelligentie haarzelf in je eigen egocentrische beleving.

Ad homi-dinges, lol.
En,.. ow wacht, ik zal het simpel voor je houden.

Nietus.
bivd kijkt met u mee.
pi_155911082
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:57 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ad homi-dinges, lol.
En,.. ow wacht, ik zal het simpel voor je houden.

Nietus.
De politie heeft de verklaring ingetrokken tot nader onderzoek, maar jij blijft volharden zonder dat hier andere gronden dan vooringenomenheid, wensdenken en het niet toe kunnen geven van een fout voor te bedenken zijn.
pi_155911741
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:05 schreef hottentot het volgende:

De politie heeft de verklaring ingetrokken tot nader onderzoek,

Of je leest wat de politie zelf zegt.

quote:
:O
Als je moeite hebt met de vertaling hoef je het maar te vragen hoor, ik ben je natuurlijk graag van dienst.
bivd kijkt met u mee.
pi_155912087
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:26 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Of je leest wat de politie zelf zegt.

[..]

:O
Als je moeite hebt met de vertaling hoef je het maar te vragen hoor, ik ben je natuurlijk graag van dienst.
Ik twijfel meer aan jouw kennis van het Engels.

Waar beweert de beste man dat de 11 jarige wel of geen schuld heeft.
pi_155912251
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:36 schreef hottentot het volgende:

Waar beweert de beste man dat de 11 jarige wel of geen schuld heeft.

quote:
St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday.
bivd kijkt met u mee.
pi_155912352
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

[..]

Nee uit je eerdere quote welke een uitspraak op een later tijdstip weergaf welke de eerdere uitspraak dus tot een niet langer onderbouwde uitspraak maakt.

quote:
Maar ik gok dat je echt zo dom bent.

Succes ermee :W
pi_155912442
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:43 schreef hottentot het volgende:

Nee uit je eerdere quote welke een uitspraak op een later tijdstip weergaf welke de eerdere uitspraak dus tot een niet langer onderbouwde uitspraak maakt.

8)7

Drugs, is het eerste dat er in me opkomt.

En goeie ook als ik je zin lees.
bivd kijkt met u mee.
pi_155912480
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

8)7

Drugs, is het eerste dat er in me opkomt.

En goeie ook als ik je zin lees.
Lezen kun je dus ook al niet.
pi_155916013
^O^

quote:
Sgt. Schellman says two subjects approached the home twice earlier in the day, but never were able to get inside.
This story will be updated when more information becomes available.

updates:

bivd kijkt met u mee.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:19:09 #117
186587 Byzantynixschii
pi_155920147
quote:
Als het allemaal te moeilijk voor je is ga dan gewoon op het Donald Duck forum posten ipv hier. Of probeer eens een opleiding te volgen.
pi_155920215
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:19 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als het allemaal te moeilijk voor je is ga dan gewoon op het Donald Duck forum posten ipv hier. Of probeer eens een opleiding te volgen.
quote:
St. Louis County police Sgt. Brian Schellman said it was third time that the 16-year-old had attempted to break into the house Thursday.
quote:
quote:
This story will be updated when more information becomes available.
c_/

Niet moeilijk hoor, ik wacht gewoon op die updates.

Ow, wacht....

:Z
bivd kijkt met u mee.
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:57:08 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155922300
Als hij die donderdag al 2 keer eerder had geprobeerd in te breken, dan zijn er naar ik aanneem nog wel 911-calls die de 11-jarige iig bij de twee eerdere pogingen maakte?
En niet om het een of ander, maar als er op een dag 2 keer wordt geprobeerd in te breken terwijl mijn kind alleen thuis is, dan blijf ik vrolijk nog wat langer weg? Right..... :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_155922423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:57 schreef Leandra het volgende:
Als hij die donderdag al 2 keer eerder had geprobeerd in te breken, dan zijn er naar ik aanneem nog wel 911-calls die de 11-jarige iig bij de twee eerdere pogingen maakte?
En niet om het een of ander, maar als er op een dag 2 keer wordt geprobeerd in te breken terwijl mijn kind alleen thuis is, dan blijf ik vrolijk nog wat langer weg? Right..... :N
;)

Ik hou de optie open dat het stuk slecht geschreven is, en dat de reporter iets bedoelde als:

"De politie verklaarde donderdag ,dat de verdachte al twee inbraakpogingen eerder dan donderdag had gedaan."
bivd kijkt met u mee.
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:05:31 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155922472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:02 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

;)

Ik hou de optie open dat het stuk slecht geschreven is, en dat de reporter iets bedoelde als:

"De politie verklaarde donderdag ,dat de verdachte al twee inbraakpogingen eerder dan donderdag had gedaan."
Nou nee.... daar ga ik niet vanuit, als het vertaald was dan was het nog een optie, maar ik heb meer stukken gelezen waarin het om een derde poging die dag zou zijn gegaan....
Dus daar wringt de schoen behoorlijk imho.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_155922532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee.... daar ga ik niet vanuit, als het vertaald was dan was het nog een optie, maar ik heb meer stukken gelezen waarin het om een derde poging die dag zou zijn gegaan....
Dus daar wringt de schoen behoorlijk imho.
^O^

Helemaal mee eens in dat geval.

Je zou als ouder na de eerste poging gelijk naar huis rijden, ongeacht de reden dat je uberhaubt afwezig was, en je kinderen te pletter knuffelen, ze geruststellen, en maatregelen nemen.
bivd kijkt met u mee.
pi_155922771
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

^O^

Helemaal mee eens in dat geval.

Je zou als ouder na de eerste poging gelijk naar huis rijden, ongeacht de reden dat je uberhaubt afwezig was, en je kinderen te pletter knuffelen, ze geruststellen, en maatregelen nemen.
Eerste maatregel zou het opbergen van het wapen zijn zodat je kinderen er niet meer bij kunnen. :{
pi_155922897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:21 schreef nopenterNL het volgende:

[..]

Eerste maatregel zou het opbergen van het wapen zijn zodat je kinderen er niet meer bij kunnen. :{

Maar het zal wel de bedoeling zijn geweest dat het kind, de oppas, juist gebruik kon maken van de toegestane manier van verdediging van huis en haard tegen geweld dat bij home-invasions niet ongebuikelijk is.

In dat geval zou de eerste maatregel zijn om het wapen te ontaden, schoon te maken, te olieen, en te herladen, voordat je zelfs maar thee gaat zetten om het gebeurde nog eens rustig te bespreken, voordat je trots op je facebook post hoe knap je kind de bedreiging had afgehandeld.
bivd kijkt met u mee.
pi_155923197
quote:

Krijgt hij vast niet. Western mentaliteit wordt nog steeds aanbeden in de Verenigde Staten.

Zie je ook aan de manier hoe ze terroristen aanpakken: leiders neerknallen en dan moet alles opgelost zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')