Knettergek. Deze man moet je inhuren voor feestjes.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:07 schreef Oliver23 het volgende:
Nam Quinsy Gario al nauwelijks serieus, maar afgelopen week bij Pauw maakte hij zich echt volkomen belachelijk
Eigen negers eerst.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:07 schreef Oliver23 het volgende:
Nam Quinsy Gario al nauwelijks serieus, maar afgelopen week bij Pauw maakte hij zich echt volkomen belachelijk
Wel goed gespeeld. En er is veel aandacht voor. Hoe een nul een niets discussie jarenlang kan laten door lopen.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:24 schreef DrDentz het volgende:
Quinsy Gario is een act. Quinsy Gario speelt Quinsy Gario, en dat doet hij met verve.
quote:Zwarte Piet massaal aanwezig bij intochten in het land
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Zwarte-Pieten.dhtmlquote:Anti-Pieten: 'Luid protest' bij intocht met Zwarte Pieten
quote:Op donderdag 3 september 2015 15:50 schreef Montagui het volgende:
Het polariseert zelfs zodanig dat ik geen weddenschap durf af te sluiten op een incident loos Sinterklaas 2015. De extreme geluiden uit beide kampen kunnen wel eens de grens van de maximale tolerantie hebben bereikt.
Als ze er deze keer weer een zooitje van maken tijdens de intocht dan denk ik dat het einde Pietendiscussie is. In de zin van "ze bekijken het maar".quote:Op maandag 14 september 2015 11:04 schreef Montagui het volgende:
Maar helaas ook slecht nieuws!
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Zwarte-Pieten.dhtml
En om mezelf maar even te quoten:
[..]
Je kunt je ook druk maken om TTIP, vluctelingen, de nieuwe bevoegdheden voor de AIVD/MIVD of het dagelijkse gepruts van de dames en heren politici in Den Haag en Brussel maar dan moet je je inlezen.quote:Op maandag 14 september 2015 11:39 schreef Ludachrist het volgende:
Dat mensen zich serieus zo druk kunnen maken om iets futiels als zwarte piet.
Beide kampen zijn lachwekkend.quote:Op maandag 14 september 2015 11:39 schreef Ludachrist het volgende:
Dat mensen zich serieus zo druk kunnen maken om iets futiels als zwarte piet.
Welk probleem?quote:Op maandag 14 september 2015 15:51 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Beide kampen zijn lachwekkend.
Verander lekker de kleur en het hele probleem is opgelost.
Jij bent behoorlijk geobsedeerd door moslims en de islam, krijg ik het idee.quote:Op maandag 14 september 2015 15:55 schreef HongKongPhoey het volgende:
Komen er nu straks ook Moslim pieten?
Welnee, dan verzinnen die anti's wel weer iets anders om over te zeiken.quote:Op maandag 14 september 2015 15:51 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
dit dusquote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welnee, dan verzinnen die anti's wel weer iets anders om over te zeiken.
Gario doet er goed aan zich bij een psychiater te melden.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:07 schreef Oliver23 het volgende:
Door die vluchtelingen heeft het hier anders bijna een week stilgelegen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben natuurlijk ook verder niets om ons zorgen of druk over te maken dus storten we ons maar op die arme Zwarte Piet.
Dat idee krijg ik van jou, jij moet en zal op me reageren om me af te zeiken he?quote:Op maandag 14 september 2015 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
Jij bent behoorlijk geobsedeerd door moslims en de islam, krijg ik het idee.
Het gegeven dat een grote groep mensen zich onprettig voelt bij hoe deze traditie wordt gevierd.quote:
De groep die zich er niet onprettig bij voelt is vele malen groter dus volgens jouw redenatie (het gaat om een "grote groep") hoeft er niets veranderd te worden.quote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Het gegeven dat een grote groep mensen zich onprettig voelt bij hoe deze traditie wordt gevierd.
Geweldig, dat dunne laagje pretentie om neutraal te zijn om vervolgens even nonchalant toch een kant te kiezen. Nice try.quote:Op maandag 14 september 2015 15:51 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af of dit wel zo isquote:Op maandag 14 september 2015 23:46 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Het gegeven dat een grote groep mensen zich onprettig voelt bij hoe deze traditie wordt gevierd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |