Geen probleem hoor. Wij vermaakten ons wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja sorry, graafmachine > kabels in de wijk :/ Morgenavond weer een poging, die keys lopen niet weg
Grappig tochquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Er is een banwave geweest. Onder andere Gabynator die naar paragon 1500+ heeft gebot heeft een ban.
Alleen niet voor botten, maar voor Hellfire exploit.
Mooi. Diablo II was op een gegeven moment echt totaal verpest vanwege bots, duping en meer van die onzin.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Er is een banwave geweest. Onder andere Gabynator die naar paragon 1500+ heeft gebot heeft een ban.
Alleen niet voor botten, maar voor Hellfire exploit.
Mjah alleen hij bot al drie seizoenen lang en heeft het zelfs op twitch toegegeven. Maar daar doen ze niks tegen. Gast is dit hele seizoen maar iets van 12 uur niet online geweest. En dat was omdat diablo down was voor onderhoud.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi. Diablo II was op een gegeven moment echt totaal verpest vanwege bots, duping en meer van die onzin.
D2 was juist leuk door de bots en tppkquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi. Diablo II was op een gegeven moment echt totaal verpest vanwege bots, duping en meer van die onzin.
Vind ik niet. Als iedereen zo met de beste gear rondloopt omdat die extreem zeldzame runes, waarvan er eigenlijk maar een paar dozijn zouden moeten bestaan, eindeloos geduped zijn dan valt er weinig lol meer te beleven. Die item hunt is juist hetgeen dat de Diablo games leuk maakt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
D2 was juist leuk door de bots en tppk
Oh, te laat gezien... Anders had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:54 schreef CapnIzzy het volgende:
Iemand die mij even wilt boosten op season?
Het items vinden was bijzaak, ermee rondlopen en leuke dingen doen was waar het om draaide.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als iedereen zo met de beste gear rondloopt omdat die extreem zeldzame runes, waarvan er eigenlijk maar een paar dozijn zouden moeten bestaan, eindeloos geduped zijn dan valt er weinig lol meer te beleven. Die item hunt is juist hetgeen dat de Diablo games leuk maakt.
Dat vond ik dan allemaal weer geen hol aan. Als mensen zoveel mogelijk willen valsspelen, dan doen ze dat maar lekker met andere mensen die dat ook willen. In de meeste games treedt men er gelukkig aardig tegen op en D3 is ook relatief vrij van al dat soort onzin.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Het leuk van diablo 2 Was oren verzamelen. Mensen afknakken met tppk, low lvl duels en het hele bluf spelletje, mensen uitlokken om te duelleren om ze vervolgens te naaien met een bevriende Enchant sorcerer die vermomd als "slechte" orb sorc in de game stond te "kijken naar duels"
HC was toen nog echt leuk omdat je ook pvp had en zelf gemaakte game namen
Ook was mensen scammen met Skulders erg grappig
Precies, gezien de droprates hadden er hooguit enkele tientallen zods gedropt te zijn, maar iedereen had runewords met zods erin.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Echt spelen en shit vinden was het beste in d2. 1x een Ber-rune gevonden, zo happy. Superzinloos een maand later toen iedereen gedupede zod-runes had :/
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Het items vinden was bijzaak, ermee rondlopen en leuke dingen doen was waar het om draaide.
Het leukste van diablo 2 Was oren verzamelen. Mensen afknakken met tppk, low lvl duels en het hele bluf spelletje, mensen uitlokken om te duelleren om ze vervolgens te naaien met een bevriende Enchant sorcerer die vermomd als "slechte" orb sorc in de game stond te "kijken naar duels"
HC was toen nog echt leuk omdat je ook pvp had en zelf gemaakte game namen
Ook was mensen scammen met Skulders erg grappig
Dit ja, de blijheid toen ik eindelijk een eigen Enigma kon maken... Toen later gestopt en jaar later teruggekeerd en iedereen had gewoon 10 Enigma's 10 hoto 10 ctaquote:Op woensdag 23 september 2015 09:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Echt spelen en shit vinden was het beste in d2. 1x een Ber-rune gevonden, zo happy. Superzinloos een maand later toen iedereen gedupede zod-runes had :/
was ook omdat je eerder niet die runes kon upgraden verder dan een bepaalde rune. Met 1 patch kon iedereen ineens alles makenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, de blijheid toen ik eindelijk een eigen Enigma kon maken... Toen later gestopt en jaar later teruggekeerd en iedereen had gewoon 10 Enigma's 10 hoto 10 cta
Dat vereiste toch nog steeds wel heel wat runes? Even simpelweg upgraden naar Zod was geen kwestie van twee werkjes casual spelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
was ook omdat je eerder niet die runes kon upgraden verder dan een bepaalde rune. Met 1 patch kon iedereen ineens alles maken
Laat ik dit weekend nou opeens tijd hebbenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Get your farm on boys:
http://us.battle.net/d3/e(...)ekend-only-9-24-2015
Oeh. Wel aardig. Lekker public T7 farmen.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Get your farm on boys:
http://us.battle.net/d3/e(...)ekend-only-9-24-2015
Public?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oeh. Wel aardig. Lekker public T7 farmen.
Uiteraard. Maar in de nachtelijke uurtjes zijn meestal geen FOK!kers meer online...quote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Public?
Gewoon met 4 fokkers, turbochickin ftw
NOU WANNEER!quote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Public?
Goed punt, misschien dat ik dit weekend wel een nachtje door kan gaan...quote:Op donderdag 24 september 2015 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in de nachtelijke uurtjes zijn meestal geen FOK!kers meer online...
Ik zal ook eens even de turbospec aanzetten dit weekend voor T7quote:Op donderdag 24 september 2015 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Public?
Ah is het puur AD? Ik dacht dat het carnevil effect dat deed, maar was niet zo goed op de hoogte. Las idd wel over area damage weghalen uit de paragon.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
@Sap , WD is niet de oorzaak van de lag, het ligt aan de areadamage.
Probleem is daar ook weer de areadamage. Ze hebben de DH getweaked om max damage te halen met AoE in combo met areadamage, daar zijn ze voor gemaakt dit season. Echter aangezien areadamage fucked is en maar een aantal modifiers berekend zijn DH fucked.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:08 schreef Monolith het volgende:
Overigens zijn leaderboards natuurlijk niet de beste indicator van de vraag of een bepaalde class een beetje speelbaar is. Kleine verschillen in maximale DPS / survivability / group bonus zie je uitvergroot terug. Je ziet in de single player leader board overigens al iets meer variatie.
Sowieso zijn Monk, Barb en WD voor de 'fanatieke casual spelers' redelijk vergelijkbaar. Wiz gaat ook nog wel, terwijl DH en Crus toch wel echt minder zijn deze season. Balancing blijft altijd lastig, maar bij die laatste twee hebben ze het toch wel iets laten liggen in mijn ogen.
Wandel maar mee als ik je even moet boosten.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:24 schreef kovenant het volgende:
Kovenant#2266 is ook weer onlineik installer nu weer diablo
oh nou dat spel is 25 gig groot, ging wel heel snel.
45 minuten en hij staat erop..
thanks , even kijken wanneer ik kan.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wandel maar mee als ik je even moet boosten.
Misschien is dat voor boosten wat lastig aangezien je dan nog max T6 kan doen, maar daarna kun je rustig meewandelen voor wat paragon lvls en gear.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:21 schreef kovenant het volgende:
[..]
thanks , even kijken wanneer ik kan.
als ik speel is het over algemeen 30 - 60 minuten.
Je bent in 15 minuten van 0 naar 70 met paragon 50.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:21 schreef kovenant het volgende:
[..]
thanks , even kijken wanneer ik kan.
als ik speel is het over algemeen 30 - 60 minuten.
what the hell...quote:Op donderdag 24 september 2015 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent in 15 minuten van 0 naar 70 met paragon 50.
Toen was het andersquote:Op donderdag 24 september 2015 14:25 schreef kovenant het volgende:
[..]
what the hell...
ik heb een barb met 200 uur speeltijd ofzo met para 28 volgens mij volgens mij nog niet eens lvl 70
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |