ik ben online nu. wil wel ff met barb online komen is trouwens lvl 70 met 78 paraquote:Op donderdag 24 september 2015 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, half uurtje. Prima, kom maar
Primaquote:Op donderdag 24 september 2015 14:35 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik ben online nu. wil wel ff met barb online komen is trouwens lvl 70 met 78 para
Geen probleemquote:Op donderdag 24 september 2015 15:05 schreef kovenant het volgende:
[..]
thanks again
nul naar 57 in 2 rifts.
Ik neem aan dat ie paragon bedoeld. Dus dat maakt geen reet uitquote:Op donderdag 24 september 2015 15:44 schreef kovenant het volgende:
dan ben je lvl 59 en kan je niet eens normal goed doen.
natuurlijk zo goed als geen gear dan
wie is "mij"quote:Op donderdag 24 september 2015 15:56 schreef leeell het volgende:
als je boost nodig hebt kan je mij gewoon inviten
ik heb je toegevoegd en gelijk request voor clan ingediendquote:Op donderdag 24 september 2015 16:02 schreef leeell het volgende:
<<< Zie naam.
De namen staan ook in de OP van t topic
quote:Op donderdag 24 september 2015 22:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
64 clearrr met 4minuten over, op naar de 65
wat is dit voor harry potter taal precies ?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
lekker hesowieso is twinks maken nu ook lekker easy. Heb altijd een lvl50 gem of ease en een norequiremens crown en firewalkers, met die aoe pants en mad monarch in cube. Hit niets, kill alles door erlangs te lopen
ohja, ik heb inderdaad zo'n legendary gemquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:25 schreef leeell het volgende:
Die gem die je kreeg tijdens onze grift? die zijn dus upgradebare zoals je had gedaan. Er zijn er een zooitje met verschillende effecten.
Die cube kan je halen in act III , bovenste landje, naam even kwijt.
Je kan hem gewoon upgraden, ook al draag je andere legendary gems.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:51 schreef kovenant het volgende:
[..]
ohja, ik heb inderdaad zo'n legendary gemal een paar lvls geupgrade.
als ik deze in mn gear heb zitten kan ik hem dan also nog upgraden of moet ik hem er dan eerst uithalen?
ook als deze gesocket is in mn gear?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:53 schreef seto het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon upgraden, ook al draag je andere legendary gems.
Yep!quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:54 schreef kovenant het volgende:
[..]
ook als deze gesocket is in mn gear?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |