quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:59 schreef Abdus18 het volgende:
Meh, weet niet zo goed wat ik nu nog moet upgraden, moet nog een restraint hebben, maar om daar kadala voor te gebruiken..meh.
Wapen ben ik ook nog niet echt tevreden over... beetje lastig allemaal
Iemand die ideeën heeft?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Abdus18-2107/hero/64507841
Heb dus ook nog een skrimshaw + die seasonal OH.. maar dan verlies ik 200k damage en krijg ik 3 mil thoughness erbij...
Een nieuw feature van 2.3.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:09 schreef hugecooll het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die cube powers in je profiel?
Je krijgt de oranje stat van de legendary er gratis bij zeg maar.quote:
Waar is die cube dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je krijgt de oranje stat van de legendary er gratis bij zeg maar.
mkay ff kiekequote:Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je even halen in Act III Adventure. Daar is een nieuwe area.
Rings bij Kadala is geen gek idee. Je hebt ook nog geen jewelry slot in je cube, dus als je rings gambled kun je b.v. hopen op een restraint of een Convention of elements.quote:
Ik had maanden niet meer gespeeld, maar ik vind het nu echt weer leuk inderdaad. Je begint met een nieuwe season sowieso weer vanaf nul. Daarbij zijn er allerhande nieuwe items waardoor je dus ook weer allerlei nieuwe builds krijgt. Dan heb je bovendien tegenwoordig Kanai's cube waarmee je 3 slots hebt om een legendary affix in te stoppen, 1 weapon affix, 1 armor affix en 1 jewelry affix. Dan kun je b.v. focus en restraint dragen en dan de affix van RoRG waardoor je 1 set item minder nodig hebt voor een set bonus in je cube equipen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff...ik twijfel zo of ik weer moet gaan spelen haha.
Snap niet meer waar jullie het allemaal over hebben , terwijl ik toch best lang heb gespeeld.
Maakt het het echt weer leuker? Heb nog steeds het gevoel dat het weer beetje zelfde blijft als altijd. Leuk voor 2 weken en daarna niet meer
Nee dat deed ik gelukkig al niet haha, het is ietsje trager met de skrimshaw, maar ik denk dat ik eerst eens moet proberen om een furnace, een restraint en die elements ring moet halen. de ringen maar gamblen en de furnace proberen te craftenquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rings bij Kadala is geen gek idee. Je hebt ook nog geen jewelry slot in je cube, dus als je rings gambled kun je b.v. hopen op een restraint of een Convention of elements.
Je moet bovendien ook lang niet altijd uit gaan van je sheet dps / toughness. Een Skrimshaw is met name bedoeld om meer te kunnen spammen vanwege de reduced mana kost.
Als je door reduced resource cost een skill 8x per 10 seconden kunt gebruiken ipv 4x bijvoorbeeld, dan weegt dat ruimschoots op tegen -20% dps. Mijn hele build is gebaseerd op allerlei legendary affixes die je niet direct terugziet in je dps en toughness. 14 ipv 7 hits met seven sided strike, 3.4% reduced damage per SSS hit, exploding palm bij het gebruiken van skills, veel cooldown reduction waardoor ik SSS strike kan gebruiken, wat me zowel een flinke DPS boost als een damage reduction oplevert (tijdens het gebruik van SSS krijg je geen damage), enzovoort.
Nooit puur naar je sheet stats kijken dus.
Verder is een Furnace geloof ik voor jouw build in de cube wel aan te raden.
Keys zoeken kut? Het is nog nooit zo makkelijk geweest. Gewoon even op hoge Torment spelen met een paar man en je hebt mats voor 5-10 amu's.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb Focus en Restraint binnen, niet echt geweldig maar wel meer dmg duidelijk. Alleen nog Hellfire Amulet (wat is keys zoeken kut) en juiste gems vinden. Verder ancient stuff vinden uiteraard.
T6 voldoende? Meer kan ik niet echt aan denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Keys zoeken kut? Het is nog nooit zo makkelijk geweest. Gewoon even op hoge Torment spelen met een paar man en je hebt mats voor 5-10 amu's.
Wij deden laatst met 4 man T6. Dan droppen er bijna altijd wel voor een paar mensen keys. De bosses droppen dan bovendien vaak 1 of 2 mats. Ik wil vanavond nog best wat rondjes met je doen op T8 ofzo, dan heb je het zo binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
T6 voldoende? Meer kan ik niet echt aan denk ik.
Volgens mij wel ja.quote:Ik hoorde dat je in zone moest zijn om key te krijgen, of is dat niet zo?
Ik doe wel mee, mijn hellfire is ook rukquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij deden laatst met 4 man T6. Dan droppen er bijna altijd wel voor een paar mensen keys. De bosses droppen dan bovendien vaak 1 of 2 mats. Ik wil vanavond nog best wat rondjes met je doen op T8 ofzo, dan heb je het zo binnen.
[..]
Volgens mij wel ja.
Gisteren grfit28 gedaan en nog een 6 minuten over. Maar ik mis nog wat essentiele gear om mijn damage echt te laten spiken. Ik heb een RoRG nodig, een Obisidian ring, en nog 2 delen van Tal Rasha's.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:51 schreef Monolith het volgende:
Ik ben er denk ik ook nog wel even vanavond. Snij nog aardig door grift 40 heen, dus dat kan wel wat hoger om ook m'n Bane of the Stricken nog op lvl 25 te krijgen.
Verder eindelijk eens hopen op een fist of az'Turraq ofzo.
Vond gisteren die belt die me grofweg 40% damage reduction geeft voor 3 seconden na het gebruik van SSS, dus dat is praktisch permanent. Dat gaat wel helpen op hogere grifts. Ik trigger op 40 eigenlijk nog niets eens NDE, zolang ik maar niet een paar seconden lang vol in arcane beams + molten ga staan ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren grfit28 gedaan en nog een 6 minuten over. Maar ik mis nog wat essentiele gear om mijn damage echt te laten spiken. Ik heb een RoRG nodig, een Obisidian ring, en nog 2 delen van Tal Rasha's.
Focus/Restraint kan ik helaas niet dragen met de build die ik wil spelen.
Lag Surrie de helft van de tijd plat? Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanavond doe ik (ihasaKAROT ingame) een aantal speedruns T10 rifts voor als er mensen willen aanhaken, waarschijnlijk vanaf een uurtje of 8. Geef maar een gil tegen die tijd als je mee wil lopen. Min requirement is lvl 70, thats it. Kosten voor repair voor jezelf , of niet sosureal
Maakt niet uit, ik waggel wel doorquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lag Surrie de helft van de tijd plat? Je verwacht het niet.
Wie weet doe ik wel mee. Volgens mij kan ik T10 wel aan, hoewel het misschien nog niet helemaal 'speed'riften is voor mij.
Tal rasha spec niet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren grfit28 gedaan en nog een 6 minuten over. Maar ik mis nog wat essentiele gear om mijn damage echt te laten spiken. Ik heb een RoRG nodig, een Obisidian ring, en nog 2 delen van Tal Rasha's.
Focus/Restraint kan ik helaas niet dragen met de build die ik wil spelen.
Ja, ongeveer. Misschien als uiteindelijk doel. Maar ik wil er eerst een beetje mijn eigen draai aan geven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:53 schreef Monolith het volgende:
Is dit trouwens niet een beetje wat je wilt, Biz?
Ja dat soort builds zijn natuurlijk nooit heilig, maar ik kijk er vaak naar voor inspiratie en om een basis te krijgen. Zeker nu ik monk speel, waar ik niet heel veel ervaring mee heb is het wel handig. Nadat ik de build grofweg compleet heb ga ik eens een beetje meer testen om te variëren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ongeveer. Misschien als uiteindelijk doel. Maar ik wil er eerst een beetje mijn eigen draai aan geven.
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat die set zo dominant is. Er zijn vrij weinig serieuze alternatieven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan gebruik je altijd focus en restraint
Is net een kleine hotfix op gekomen, maar niet veel verschil nog. Laatste keer dat ik eruit laggde overigens was omdat mn adapter was gesmolten ... whoopsquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Laggen we gezellig die hele rift naar de knoppen XD haha
Hopelijk fixen ze dat een beetje snel
Niet zoveel wall of death spammen, al dat vuur overal.... :xquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Is net een kleine hotfix op gekomen, maar niet veel verschil nog. Laatste keer dat ik eruit laggde overigens was omdat mn adapter was gesmolten ... whoops
Die warme dag deze week + WD spam + adapter achter de bank gevallen = bloedhete adapter die zichzelf uitschakeld = laptop die op powersave gaat = slome bende = leermomentjequote:Op vrijdag 4 september 2015 14:03 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Niet zoveel wall of death spammen, al dat vuur overal.... :x
Met alternatieven bedoel ik dan natuurlijk ook min of meer gelijkwaardige keuzes. Qua damage is er eigenlijk bijna nooit iets dat ook maar in de buurt komt, ook niet qua alternatieve sets of build specifieke items. Alleen als je wat meer defensieve builds wilt maken heb je echt alternatieven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alternatieven zat, maar gewoon wat minder sterk. Gebruik zelf ook nog geen F&R, kan ze gewoon niet vinden (of iig geen focus). Maar kan gemakkelijk alles aan dus nog geen worries.
Vooral als WD heb je naast F&R behoorlijk veel leuke keuzes
Hellfire wel inderdaad, maar dat is dan ook een 'speciale drop' dus daar valt nog iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja maar dan heb je ook hellfire amulets en bijv furnace en conviction of elements die je overal voor gebruikt ..
Wizard, as usual.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Met welke class spelen jullie?>
Ja ik was/ben altijd wel van de Monk, maar weet niet of dat met de nieuwe patch nog het handigst is. Aangezien ik natuurlijk zo sterk mogelijk wil worden en zo een hoog mogelijk niveau aan wil kunnen (aint/dont we all)quote:
Monk, not DH as usual.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ga ze vervangen voor Convection en RoRG, Obisidian gaat de cube in.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hellfire wel inderdaad, maar dat is dan ook een 'speciale drop' dus daar valt nog iets voor te zeggen.
Furnace zie je in mijn ogen toch al wel een stuk minder. Dat heeft ook te maken met de character specifieke abilities voor weapon slots. Monks hebben b.v. flow of eternity, in geom of Flying Dragon, DH heeft Calamity, In Geom of Fulminator, Fulminator is ook nog wel een optie voor Wizards, Crusader heeft Blood Brother, enzovoort.
Bijkomend probleem bij F+R is ook nog dat het gelijk twee slots zijn. Dus hoewel er wellicht één hele leuke ring is als alternatief, is er vaak niet echt een bijbehorende ring die het vervangen van F+R de moeite waard maakt.
WD! Most fun class worldquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
DH en wiz staan achteraan. Maar ze zijn allemaal wel grift 50+ sterkquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
haha okay...ik zie een WD, een Monk en een Wizzbetekent in ieder geval dat er niet maar 1 class OP is zoals vroeger vaak het geval was
Volgens mij is Barb weer eens de meest overpowerde class. Zoals gezegd DH en Wiz iets minder. Monk is echt uitstekend te doen met Uliana's. Ik heb nog lang geen top gear en snij nu moeiteloos door T8 of T9 heen en ik denk dat ik grifts ook al wel redelijk hoog kan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja ik was/ben altijd wel van de Monk, maar weet niet of dat met de nieuwe patch nog het handigst is. Aangezien ik natuurlijk zo sterk mogelijk wil worden en zo een hoog mogelijk niveau aan wil kunnen (aint/dont we all)
Dat sowieso. WD is niet eens echt overpowered volgens mij, maar gewoon voor de verandering eindelijk eens een beetje competitief. Als ik zo eens even kijk naar de grift rankings op diabloprogress.com dan zie ik monk en barb de multiplayer lijst aanvoeren en in de solo komt WD nog aardig mee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:12 schreef Abdus18 het volgende:
volgens mij is flavor of the month nu de WD en de Monk
Maar alle classes kunnen +50 gr makkelijk aan
speel gewoon wat leuk is
Season 4 cleared WD de hoogste grift (65) het snelste.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is Barb weer eens de meest overpowerde class. Zoals gezegd DH en Wiz iets minder. Monk is echt uitstekend te doen met Uliana's. Ik heb nog lang geen top gear en snij nu moeiteloos door T8 of T9 heen en ik denk dat ik grifts ook al wel redelijk hoog kan doen.
http://www.diabloprogress.com/quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Season 4 cleared WD de hoogste grift (65) het snelste.
Daarna Monk, dan Barb, dan Wizard, dan DH, dan Crusader.
Neu, maar leaderboards zijn natuurlijk wel een indicatie van de sterkte van de builds voor een bepaalde class. Hoewel je daarnaast ook nog wel specifieke speed farm builds hebt waarmee je zo snel mogelijk door T10 heen ragt zonder dat je nou bijzonder effectief bent op Grift 60+.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Nou dan zal ik eens kijken of het allemaal lukt vanavond en dan start ik met een Monk.
Die leaderboards, die zullen me een worst wezen haha. Als ik me daar druk om moet maken
Ik ben nergens het beste in, en dat is ook echt mijn streven niet.
Vriend van een maat van me heeft geen baan, speelt de hele dag niks anders. Das gewoon niet bij te benen (zou overigens voor geen goud met hem willen ruilen).
Ik kijk op de D3 site zelf. Maar daar staat zeker alleen EU op waar ik kijk...quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.diabloprogress.com/
Ik zie toch een barb die 67 heeft gehaald solo.
WD is geen necro hè. Het is meer een combi tussen sorceress en necro eigenlijk. Zeker met deze build aangezien het voornamelijk firewall spam is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:
Vinden jullie WD niet saai om te spelen? (Ondanks dat ie nu volgens mij erg goed is)
Weet t niet zeker hoor, maar op een gegeven moment vond ik t met de necromancer gewoon (te) layback met je legertje ondoden in diablo 2.
Mee eens, WD vind ik nou niet echt relaxed. Je ramt je een ongeluk op die firewall, tornado en kots comboquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
WD is geen necro hè. Het is meer een combi tussen sorceress en necro eigenlijk. Zeker met deze build aangezien het voornamelijk firewall spam is tegenwoordig.
Dit ja voor bountys!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
booooo maak WD, 500% speed exploding chickens ftw
Ja anders werkt het niet zo effectiefquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:18 schreef Abdus18 het volgende:
Voor exploding chicken heb je majumananananana set nodig toch?
Dan is mijn Monk inderdaad relaxter. Één keer per drie seconden SSS, epiphany één keer in de pakweg 30 seconden en mantra indien nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mee eens, WD vind ik nou niet echt relaxed. Je ramt je een ongeluk op die firewall, tornado en kots combo
Maar minions is ook een optie, alleen ben je dan weer AI afhankelijk. Wat pure frustratie is soms
Neeee okay, heb dan ook maar een paar levels aangemaakt, toen ben ik maar een barbarian op gaan starten die overal een stuk beter doorheen knalde.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
WD is geen necro hè. Het is meer een combi tussen sorceress en necro eigenlijk. Zeker met deze build aangezien het voornamelijk firewall spam is tegenwoordig.
Ja, gear heb ik bijna voor archon. Maar ik heb ook voor Del'Rasha nog niet alles op ancient.quote:Op zaterdag 5 september 2015 03:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tjah.. Moet je archon proberen als je de gear krijgt.. Is wat makkelijker
Ja ging prima, vooral de para lvls. Uiteraard nog steeds geen Fist of Az'Turraq.quote:
Gelukkig is het weekend begonnen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ging prima, vooral de para lvls. Uiteraard nog steeds geen Fist of Az'Turraq.![]()
Vanaf morgenmiddag kan ik helaas pas weer spelen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gelukkig is het weekend begonnen.
De volgende die ik vind als we samen spelen is wel voor jou als je hem dan nog niet hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:04 schreef Abdus18 het volgende:
Net eff solo 50 gedaan, gaat lekker met alle upgrades van gisteren. Nogsteeds zonder furnace zelfs :p
Ik ben bijna p700 en niet alles ancient...quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, gear heb ik bijna voor archon. Maar ik heb ook voor Del'Rasha nog niet alles op ancient.
Dat moet je echt pas laat doen... Kan je beter nog even lekker spelen en wachten op een drop en voor een fist rollen bij de kubequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:34 schreef Monolith het volgende:
Ik heb helemaal niets ancient nog, alleen één van de twee shenlong's fists, maar die gebruik ik alleen maar omdat ik nog steeds geen Fist of Az'Turraq heb.
Heb in ieder geval een lion's claw opzij gezet om te rerollen naar hopelijk een ancient wanneer ik de mats kan missen.
Ja die fist is de eerste prioriteit inderdaad. Gisteren nog weer 250 DB's tegenaan gegooid en een berg shards. Als ik die heb kan ik voor de ancients gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat moet je echt pas laat doen... Kan je beter nog even lekker spelen en wachten op een drop en voor een fist rollen bij de kube
Ik reroll pass bij de end season push en daarvoor wacht ik gewoon op drops etc. Want dan heb je alle kansen gebruikt voor max gear drops en dan is het tijd om te rollen bij de cube(voor mij dan).quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja die fist is de eerste prioriteit inderdaad. Gisteren nog weer 250 DB's tegenaan gegooid en een berg shards. Als ik die heb kan ik voor de ancients gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |