quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:59 schreef Abdus18 het volgende:
Meh, weet niet zo goed wat ik nu nog moet upgraden, moet nog een restraint hebben, maar om daar kadala voor te gebruiken..meh.
Wapen ben ik ook nog niet echt tevreden over... beetje lastig allemaal
Iemand die ideeën heeft?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Abdus18-2107/hero/64507841
Heb dus ook nog een skrimshaw + die seasonal OH.. maar dan verlies ik 200k damage en krijg ik 3 mil thoughness erbij...
Een nieuw feature van 2.3.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:09 schreef hugecooll het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die cube powers in je profiel?
Je krijgt de oranje stat van de legendary er gratis bij zeg maar.quote:
Waar is die cube dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je krijgt de oranje stat van de legendary er gratis bij zeg maar.
mkay ff kiekequote:Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je even halen in Act III Adventure. Daar is een nieuwe area.
Rings bij Kadala is geen gek idee. Je hebt ook nog geen jewelry slot in je cube, dus als je rings gambled kun je b.v. hopen op een restraint of een Convention of elements.quote:
Ik had maanden niet meer gespeeld, maar ik vind het nu echt weer leuk inderdaad. Je begint met een nieuwe season sowieso weer vanaf nul. Daarbij zijn er allerhande nieuwe items waardoor je dus ook weer allerlei nieuwe builds krijgt. Dan heb je bovendien tegenwoordig Kanai's cube waarmee je 3 slots hebt om een legendary affix in te stoppen, 1 weapon affix, 1 armor affix en 1 jewelry affix. Dan kun je b.v. focus en restraint dragen en dan de affix van RoRG waardoor je 1 set item minder nodig hebt voor een set bonus in je cube equipen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff...ik twijfel zo of ik weer moet gaan spelen haha.
Snap niet meer waar jullie het allemaal over hebben , terwijl ik toch best lang heb gespeeld.
Maakt het het echt weer leuker? Heb nog steeds het gevoel dat het weer beetje zelfde blijft als altijd. Leuk voor 2 weken en daarna niet meer
Nee dat deed ik gelukkig al niet haha, het is ietsje trager met de skrimshaw, maar ik denk dat ik eerst eens moet proberen om een furnace, een restraint en die elements ring moet halen. de ringen maar gamblen en de furnace proberen te craftenquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rings bij Kadala is geen gek idee. Je hebt ook nog geen jewelry slot in je cube, dus als je rings gambled kun je b.v. hopen op een restraint of een Convention of elements.
Je moet bovendien ook lang niet altijd uit gaan van je sheet dps / toughness. Een Skrimshaw is met name bedoeld om meer te kunnen spammen vanwege de reduced mana kost.
Als je door reduced resource cost een skill 8x per 10 seconden kunt gebruiken ipv 4x bijvoorbeeld, dan weegt dat ruimschoots op tegen -20% dps. Mijn hele build is gebaseerd op allerlei legendary affixes die je niet direct terugziet in je dps en toughness. 14 ipv 7 hits met seven sided strike, 3.4% reduced damage per SSS hit, exploding palm bij het gebruiken van skills, veel cooldown reduction waardoor ik SSS strike kan gebruiken, wat me zowel een flinke DPS boost als een damage reduction oplevert (tijdens het gebruik van SSS krijg je geen damage), enzovoort.
Nooit puur naar je sheet stats kijken dus.
Verder is een Furnace geloof ik voor jouw build in de cube wel aan te raden.
Keys zoeken kut? Het is nog nooit zo makkelijk geweest. Gewoon even op hoge Torment spelen met een paar man en je hebt mats voor 5-10 amu's.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb Focus en Restraint binnen, niet echt geweldig maar wel meer dmg duidelijk. Alleen nog Hellfire Amulet (wat is keys zoeken kut) en juiste gems vinden. Verder ancient stuff vinden uiteraard.
T6 voldoende? Meer kan ik niet echt aan denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Keys zoeken kut? Het is nog nooit zo makkelijk geweest. Gewoon even op hoge Torment spelen met een paar man en je hebt mats voor 5-10 amu's.
Wij deden laatst met 4 man T6. Dan droppen er bijna altijd wel voor een paar mensen keys. De bosses droppen dan bovendien vaak 1 of 2 mats. Ik wil vanavond nog best wat rondjes met je doen op T8 ofzo, dan heb je het zo binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
T6 voldoende? Meer kan ik niet echt aan denk ik.
Volgens mij wel ja.quote:Ik hoorde dat je in zone moest zijn om key te krijgen, of is dat niet zo?
Ik doe wel mee, mijn hellfire is ook rukquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij deden laatst met 4 man T6. Dan droppen er bijna altijd wel voor een paar mensen keys. De bosses droppen dan bovendien vaak 1 of 2 mats. Ik wil vanavond nog best wat rondjes met je doen op T8 ofzo, dan heb je het zo binnen.
[..]
Volgens mij wel ja.
Gisteren grfit28 gedaan en nog een 6 minuten over. Maar ik mis nog wat essentiele gear om mijn damage echt te laten spiken. Ik heb een RoRG nodig, een Obisidian ring, en nog 2 delen van Tal Rasha's.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:51 schreef Monolith het volgende:
Ik ben er denk ik ook nog wel even vanavond. Snij nog aardig door grift 40 heen, dus dat kan wel wat hoger om ook m'n Bane of the Stricken nog op lvl 25 te krijgen.
Verder eindelijk eens hopen op een fist of az'Turraq ofzo.
Vond gisteren die belt die me grofweg 40% damage reduction geeft voor 3 seconden na het gebruik van SSS, dus dat is praktisch permanent. Dat gaat wel helpen op hogere grifts. Ik trigger op 40 eigenlijk nog niets eens NDE, zolang ik maar niet een paar seconden lang vol in arcane beams + molten ga staan ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren grfit28 gedaan en nog een 6 minuten over. Maar ik mis nog wat essentiele gear om mijn damage echt te laten spiken. Ik heb een RoRG nodig, een Obisidian ring, en nog 2 delen van Tal Rasha's.
Focus/Restraint kan ik helaas niet dragen met de build die ik wil spelen.
Lag Surrie de helft van de tijd plat? Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanavond doe ik (ihasaKAROT ingame) een aantal speedruns T10 rifts voor als er mensen willen aanhaken, waarschijnlijk vanaf een uurtje of 8. Geef maar een gil tegen die tijd als je mee wil lopen. Min requirement is lvl 70, thats it. Kosten voor repair voor jezelf , of niet sosureal
Maakt niet uit, ik waggel wel doorquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lag Surrie de helft van de tijd plat? Je verwacht het niet.
Wie weet doe ik wel mee. Volgens mij kan ik T10 wel aan, hoewel het misschien nog niet helemaal 'speed'riften is voor mij.
Tal rasha spec niet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gisteren grfit28 gedaan en nog een 6 minuten over. Maar ik mis nog wat essentiele gear om mijn damage echt te laten spiken. Ik heb een RoRG nodig, een Obisidian ring, en nog 2 delen van Tal Rasha's.
Focus/Restraint kan ik helaas niet dragen met de build die ik wil spelen.
Ja, ongeveer. Misschien als uiteindelijk doel. Maar ik wil er eerst een beetje mijn eigen draai aan geven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:53 schreef Monolith het volgende:
Is dit trouwens niet een beetje wat je wilt, Biz?
Ja dat soort builds zijn natuurlijk nooit heilig, maar ik kijk er vaak naar voor inspiratie en om een basis te krijgen. Zeker nu ik monk speel, waar ik niet heel veel ervaring mee heb is het wel handig. Nadat ik de build grofweg compleet heb ga ik eens een beetje meer testen om te variëren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, ongeveer. Misschien als uiteindelijk doel. Maar ik wil er eerst een beetje mijn eigen draai aan geven.
Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat die set zo dominant is. Er zijn vrij weinig serieuze alternatieven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan gebruik je altijd focus en restraint
Is net een kleine hotfix op gekomen, maar niet veel verschil nog. Laatste keer dat ik eruit laggde overigens was omdat mn adapter was gesmolten ... whoopsquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Laggen we gezellig die hele rift naar de knoppen XD haha
Hopelijk fixen ze dat een beetje snel
Niet zoveel wall of death spammen, al dat vuur overal.... :xquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Is net een kleine hotfix op gekomen, maar niet veel verschil nog. Laatste keer dat ik eruit laggde overigens was omdat mn adapter was gesmolten ... whoops
Die warme dag deze week + WD spam + adapter achter de bank gevallen = bloedhete adapter die zichzelf uitschakeld = laptop die op powersave gaat = slome bende = leermomentjequote:Op vrijdag 4 september 2015 14:03 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Niet zoveel wall of death spammen, al dat vuur overal.... :x
Met alternatieven bedoel ik dan natuurlijk ook min of meer gelijkwaardige keuzes. Qua damage is er eigenlijk bijna nooit iets dat ook maar in de buurt komt, ook niet qua alternatieve sets of build specifieke items. Alleen als je wat meer defensieve builds wilt maken heb je echt alternatieven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alternatieven zat, maar gewoon wat minder sterk. Gebruik zelf ook nog geen F&R, kan ze gewoon niet vinden (of iig geen focus). Maar kan gemakkelijk alles aan dus nog geen worries.
Vooral als WD heb je naast F&R behoorlijk veel leuke keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |