Wij hebben aan twee kanten een opstapje nodig. Mijn man met zijn 1,70quote:Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
Daui, ik vraag me steeds af hoe dat dan voelt.. 2 tegelijk..
Ik spring soms al omhoog door 1
Man heeft ons bed net omhoog gezet. Zometeen eens testen. Vrees dat ik morgen een opstapje moet kopen.
Check! Wij ook!quote:Op zondag 6 september 2015 18:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben aan twee kanten een opstapje nodig. Mijn man met zijn 1,70
Het is voornamelijk fijn voor degene die aan je bed moeten werken volgens mij. Met mijn 1.65 was ik toch ook blij dat ie weer omlaag kon.quote:Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kan je nagaan, ik ben maar 1,62.. T bed was zonder klossen 50 cm volgens man. Ik kan nu net voor t bed gaan staan en iets op t bed gaan zitten. Misschien is t voor mijn bekken juist wel fijn met t opstaan.
Jagar, die 100 kg zie je er in ieder geval niet aan af op je foto's hoor. Maar jij bent lang toch.
Ai dat zou ik ook balen vinden.. wij hebben er laatst ook een gekocht en ik had van tevoren even gebeld om te vragen of het uit een rookvrij huis kwam, op aanraden van een vriendinnetje. Anders had ik er wss ook niet aan gedacht. Hopelijk krijg je de lucht er nog uit!quote:Op zondag 6 september 2015 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net een box gekocht, 2ehands. Toen we het ophaalden kwamen we erachter dat de mensen rookten in huis. Wat stinkt dat. Maar goed schoongemaakt met azijn, hopenlijk gaat de geur er nog uit. Staat nu op het balkon te luchten.
Ik heb de laatste week dat als de baby erg sterk beweegt het zeer doet in m'n onderrug. Zullen m'n banden wel zijn...
Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd. Nu zal ik echt de 100 kilo wel voorbij zijn...
Klinkt als een zeer niet tof iets. En eng!quote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Lamb29 het volgende:
haha hier ook 2 kleintjes... (163 ik en Marcek is 169)
Ik durf straks geen klossen meer.... Denk dat we een extra matras gaan scoren.
Tijdens de kraamweek van O. scheurde de poot van het bed door terwijl ik met O. erop zat.
Eerst dacht ik dat het ineens flink regende... maar ik hoorde het scheuren van de poot..
Stond dus binnen 2 sec naast het bed incl Oona. Net op tijd.
Was niet heel erg fijn met een KS wond![]()
Het bed in kwestie werd nooit meer de oudekraakte als de hel.. De buren zullen wel gedacht hebben af en toe
2 weken geleden is hij opgehaald door de gemeente en staat er een mooi nieuw bed
oh dat sucktquote:Op zondag 6 september 2015 22:00 schreef Estrys het volgende:
Wij moeten 10 klossen. Gaat prima.
Net een aanvaring met m'n moeder. Die vroeg of ze ipv morgen dinsdag kan komen. Maar ze komt in principe om op de kinderen te passen en die zijn dinsdag naar de gastouder. 'Ja dan kan ik de babykamer poetsen'. Toen ik vroeg waarom ze dan morgen niet komt zei ze: jij bent toch met verlof en thuis. En ik had me zo verheugd op een hele dag alleen dinsdag. Maar nu moet ik me instellen op een hele dag alleen met de kinderen en de dag erna een hele dag met mijn moederNee lekker rust. Kan beter nog twee weken gaan werken
Ja daarom had ik die aanvaringquote:Op zondag 6 september 2015 22:05 schreef Daui het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen dat je dinsdag een dag voor jezelf wilt hebben?
Ik zei dat ik liever heb dat ze iets met de kinderen gaat doen. Even lekker met de kleinste naar buiten fietsen of zo. Want dat lukt me nu gewoon niet. 'Ja maar dat zal je straks ook moeten met drie'. Ja maar dan heb ik niet de conditie van een gepensioneerd renpaard hequote:Op zondag 6 september 2015 22:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh dat sucktdan zou ik geloof ik zeggen dat ze woensdag ook niet hoeft
dan is het nut van haar aanwezigheid toch ook een beetje beyond the point?
ohja heel goed! voor jezelf opkomenquote:
hahahaha ja jemig daar zit idd nogal een verschil tussen...quote:Op zondag 6 september 2015 22:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zei dat ik liever heb dat ze iets met de kinderen gaat doen. Even lekker met de kleinste naar buiten fietsen of zo. Want dat lukt me nu gewoon niet. 'Ja maar dat zal je straks ook moeten met drie'. Ja maar dan heb ik niet de conditie van een gepensioneerd renpaard he
Logischquote:Op zondag 6 september 2015 22:17 schreef Estrys het volgende:
Ik voelde me even totaal onbegrepen in ieder geval. En dan krijg je van die 'vroeger toen ik zwanger was' verhalen. Ga WEG laat me met rust
quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef Estrys het volgende:
Maar goed nu komt ze morgen in mijn cocon om me te helpen met de kinderen en dan is dinsdag mijn cocon leeg. En van mij alleen. Zonder kinderen, zonder ouders, zonder man. Just me, myself en mijn baby
quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef Estrys het volgende:
Maar goed nu komt ze morgen in mijn cocon om me te helpen met de kinderen en dan is dinsdag mijn cocon leeg. En van mij alleen. Zonder kinderen, zonder ouders, zonder man. Just me, myself en mijn baby
Ah fijn!quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef Estrys het volgende:
Oh ga door! Zo herkenbaar!quote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef Estrys het volgende:
of ze begint over mijn zus die met 34+5 ging bevallen. En midden in een verhuizing zat en nog niet met verlof was. Tja mijn eerste kwam met 39,6 en de tweede met 41+1. Ik ben haar niet en ik ben jou niet en we zijn inmiddels 35 jaar verder...
Het is mijn eigen moeder. Dat clasht ook meestal zo lekker hard.quote:Op maandag 7 september 2015 07:05 schreef gestreeptestoel het volgende:
Estrys.. Jeetje fijn zo'n schoonmoeder. Leg t haar anders nog eens op n vriendelijke manier uit als ze er is.
L. Gaat straks weer naar mijn schoonouders. Het was de bedoeling dat ik dat zonder hem erbij ff snel boven kon schoonmaken o.a. Maar dat is al bijna klaar. (door hulp. V man) dus ik ga.. Tsja geen idee wat ik ga doen
Als je die handleiding vindt; geef mij dan even een kopietjequote:Op maandag 7 september 2015 06:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik werd wakker van de buikpijn, onderin, net boven mijn schaambot. Komt en t gaat. Geen idee of het hoofdje indaalt of dat ik een drol dwars heb zittendat gevoel herken ik namelijk alleen van flinke obstipatie. Leuk zo'n eerste zwangerschap
Zwakt nu weer af gelukkig. Ze hadden een handleiding met t embryo mee moeten geven.
Ik weet niet of ik dit nu hoopgevend vind hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 07:31 schreef Estrys het volgende:
Het meeste is voorwerk, indalen, weinig ruimte voor de baby en andere lichamelijke ongemakken. De bevalling is van een hele andere orde
Ja jeetje, zeg dat!quote:Op maandag 7 september 2015 08:13 schreef pinquit het volgende:
komt goed joh.
Over eerste zwangerschappen: ik herken niets tot weinig van bij mijn vorige zwangerschapzon tweede hoeft niet duidelijker te zijn.
Wij zijn ook wezen kijken bij een box, maar toen we erachter kwamen dat er in dat huis gerookt werd zijn we direct omgedraaid, die geur gaat er nooit helemaal uit ben ik bang.quote:Op zondag 6 september 2015 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net een box gekocht, 2ehands. Toen we het ophaalden kwamen we erachter dat de mensen rookten in huis. Wat stinkt dat. Maar goed schoongemaakt met azijn, hopenlijk gaat de geur er nog uit. Staat nu op het balkon te luchten.
Ik heb de laatste week dat als de baby erg sterk beweegt het zeer doet in m'n onderrug. Zullen m'n banden wel zijn...
Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd. Nu zal ik echt de 100 kilo wel voorbij zijn...
Anderhalf uur OVquote:Op maandag 7 september 2015 08:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ook een heel andere zwangerschap dan de eerste. Vandaag 39 weken![]()
Zometeen zoon wegbrengen. Kan de bevalling beginnen, heb ik tenminste oppas![]()
Ik hoop eigenlijk dat t savonds of snachts begint. Man werkt een uur rijden v huis.. Due moet eerst weer terug komen. Zijn ze bij jullie vlot terug, mocht t nodig zijn?
Zo'n 25 autominuten, goede verbinding.quote:Op maandag 7 september 2015 08:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat t savonds of snachts begint. Man werkt een uur rijden v huis.. Due moet eerst weer terug komen. Zijn ze bij jullie vlot terug, mocht t nodig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |