abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155869042
Oh en welkom Svane. Over 36 weken mag je dit topic weer verlaten :)
pi_155869502
Svane :W Welkom! *O*

Skoap en Malteser :*

Daui, schuddebuiken :D O+

Vandaag vachtje gekocht voor de babykamer O+ School is weer begonnen en dat is fysiek best zwaar, merk ik, maar ook fijn om weer aan 't werk te zijn. Wel gek: alles lijkt zoveel minder belangrijk dan toen ik stopte voor de zomervakantie. Merk echt dat langzaamaan m'n luiken dichtgaan, geen behoefte meer aan alle troep van buitenaf. Gewoon alleen mijn kindje en ik (okee en m'n lief natuurlijk! En poezen en papa en mama en zo, maar geen school) Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen, haha!
pi_155870187
Daui, ik vraag me steeds af hoe dat dan voelt.. 2 tegelijk..

Ik spring soms al omhoog door 1

Man heeft ons bed net omhoog gezet. Zometeen eens testen. Vrees dat ik morgen een opstapje moet kopen.
pi_155871085
Wij hebben net een box gekocht, 2ehands. Toen we het ophaalden kwamen we erachter dat de mensen rookten in huis. Wat stinkt dat. Maar goed schoongemaakt met azijn, hopenlijk gaat de geur er nog uit. Staat nu op het balkon te luchten.

Ik heb de laatste week dat als de baby erg sterk beweegt het zeer doet in m'n onderrug. Zullen m'n banden wel zijn...

Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd. Nu zal ik echt de 100 kilo wel voorbij zijn...
pi_155871433
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 18:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
Daui, ik vraag me steeds af hoe dat dan voelt.. 2 tegelijk..

Ik spring soms al omhoog door 1

Man heeft ons bed net omhoog gezet. Zometeen eens testen. Vrees dat ik morgen een opstapje moet kopen.
Wij hebben aan twee kanten een opstapje nodig. Mijn man met zijn 1,70 :')
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155872307
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 18:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wij hebben aan twee kanten een opstapje nodig. Mijn man met zijn 1,70 :')
Check! Wij ook!
pi_155873427
Kan je nagaan, ik ben maar 1,62.. T bed was zonder klossen 50 cm volgens man. Ik kan nu net voor t bed gaan staan en iets op t bed gaan zitten. Misschien is t voor mijn bekken juist wel fijn met t opstaan.

Jagar, die 100 kg zie je er in ieder geval niet aan af op je foto's hoor. Maar jij bent lang toch.
pi_155873630
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kan je nagaan, ik ben maar 1,62.. T bed was zonder klossen 50 cm volgens man. Ik kan nu net voor t bed gaan staan en iets op t bed gaan zitten. Misschien is t voor mijn bekken juist wel fijn met t opstaan.

Jagar, die 100 kg zie je er in ieder geval niet aan af op je foto's hoor. Maar jij bent lang toch.
Het is voornamelijk fijn voor degene die aan je bed moeten werken volgens mij. Met mijn 1.65 was ik toch ook blij dat ie weer omlaag kon.
pi_155873953
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net een box gekocht, 2ehands. Toen we het ophaalden kwamen we erachter dat de mensen rookten in huis. Wat stinkt dat. Maar goed schoongemaakt met azijn, hopenlijk gaat de geur er nog uit. Staat nu op het balkon te luchten.

Ik heb de laatste week dat als de baby erg sterk beweegt het zeer doet in m'n onderrug. Zullen m'n banden wel zijn...

Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd. Nu zal ik echt de 100 kilo wel voorbij zijn...
Ai dat zou ik ook balen vinden.. wij hebben er laatst ook een gekocht en ik had van tevoren even gebeld om te vragen of het uit een rookvrij huis kwam, op aanraden van een vriendinnetje. Anders had ik er wss ook niet aan gedacht. Hopelijk krijg je de lucht er nog uit!

Net definitief onze mini-vakantie geboekt naar Italië, waar we elkaar 10 jaar geleden ontmoet hebben O+.
pi_155875965
haha hier ook 2 kleintjes... (163 ik en Marcek is 169)
Ik durf straks geen klossen meer.... Denk dat we een extra matras gaan scoren.

Tijdens de kraamweek van O. scheurde de poot van het bed door terwijl ik met O. erop zat.
Eerst dacht ik dat het ineens flink regende... maar ik hoorde het scheuren van de poot..
Stond dus binnen 2 sec naast het bed incl Oona. Net op tijd.
Was niet heel erg fijn met een KS wond :(

Het bed in kwestie werd nooit meer de oude :+ kraakte als de hel.. De buren zullen wel gedacht hebben af en toe
2 weken geleden is hij opgehaald door de gemeente en staat er een mooi nieuw bed *O*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155876650
Wat een kleintjes zijn jullie allemaal!
pi_155877507
Zusje van, dat klinkt romantisch!

Lamb he jasses! T zal je eens gebeuren. Er staan hier 7 klossen onder, hopelijk stevig genoeg
pi_155877784
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Lamb29 het volgende:
haha hier ook 2 kleintjes... (163 ik en Marcek is 169)
Ik durf straks geen klossen meer.... Denk dat we een extra matras gaan scoren.

Tijdens de kraamweek van O. scheurde de poot van het bed door terwijl ik met O. erop zat.
Eerst dacht ik dat het ineens flink regende... maar ik hoorde het scheuren van de poot..
Stond dus binnen 2 sec naast het bed incl Oona. Net op tijd.
Was niet heel erg fijn met een KS wond :(

Het bed in kwestie werd nooit meer de oude :+ kraakte als de hel.. De buren zullen wel gedacht hebben af en toe
2 weken geleden is hij opgehaald door de gemeente en staat er een mooi nieuw bed *O*
Klinkt als een zeer niet tof iets. En eng!

Ons bed gaan we ook voorzien van een extra matras. Met 12 poten ga ik niet met klossen aan de gang. Was vorige keer geen probleem, Mits manlief het bed maar verschoonde dagelijks.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155881159
Wij moeten 10 klossen. Gaat prima.

Net een aanvaring met m'n moeder. Die vroeg of ze ipv morgen dinsdag kan komen. Maar ze komt in principe om op de kinderen te passen en die zijn dinsdag naar de gastouder. 'Ja dan kan ik de babykamer poetsen'. Toen ik vroeg waarom ze dan morgen niet komt zei ze: jij bent toch met verlof en thuis. En ik had me zo verheugd op een hele dag alleen dinsdag. Maar nu moet ik me instellen op een hele dag alleen met de kinderen en de dag erna een hele dag met mijn moeder :'( Nee lekker rust. Kan beter nog twee weken gaan werken :(
pi_155881218
Lamb naar verhaal. Gelukkig snelle reflexen.

Ik keek net naar mijn weerspiegeling in het raam. Mijn man vroeg of ik soms ook als kind in de toverdrank was gevallen ;)
Nu nog een blauw wit gestreept broekje, helmpje, 2 vlechten en een schattig klein hondje

Ik ben trouwens 1.61! Kleine mensen *O*
pi_155881432
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:00 schreef Estrys het volgende:

Kan je niet gewoon zeggen dat je dinsdag een dag voor jezelf wilt hebben?
pi_155881463
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:00 schreef Estrys het volgende:
Wij moeten 10 klossen. Gaat prima.

Net een aanvaring met m'n moeder. Die vroeg of ze ipv morgen dinsdag kan komen. Maar ze komt in principe om op de kinderen te passen en die zijn dinsdag naar de gastouder. 'Ja dan kan ik de babykamer poetsen'. Toen ik vroeg waarom ze dan morgen niet komt zei ze: jij bent toch met verlof en thuis. En ik had me zo verheugd op een hele dag alleen dinsdag. Maar nu moet ik me instellen op een hele dag alleen met de kinderen en de dag erna een hele dag met mijn moeder :'( Nee lekker rust. Kan beter nog twee weken gaan werken :(
oh dat suckt :o dan zou ik geloof ik zeggen dat ze woensdag ook niet hoeft :') dan is het nut van haar aanwezigheid toch ook een beetje beyond the point?
:)
pi_155881474
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:05 schreef Daui het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon zeggen dat je dinsdag een dag voor jezelf wilt hebben?
Ja daarom had ik die aanvaring ;)
pi_155881665
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh dat suckt :o dan zou ik geloof ik zeggen dat ze woensdag ook niet hoeft :') dan is het nut van haar aanwezigheid toch ook een beetje beyond the point?
Ik zei dat ik liever heb dat ze iets met de kinderen gaat doen. Even lekker met de kleinste naar buiten fietsen of zo. Want dat lukt me nu gewoon niet. 'Ja maar dat zal je straks ook moeten met drie'. Ja maar dan heb ik niet de conditie van een gepensioneerd renpaard he :(
pi_155881699
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja daarom had ik die aanvaring ;)
ohja heel goed! voor jezelf opkomen *O*
daar schiet je toch echt niets mee op zo. Lief dat je moeder wil komen hoor daar niet van maar zo is het voor jou eigenlijk bijna alleen maar nadelig.
pi_155881770
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:09 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik zei dat ik liever heb dat ze iets met de kinderen gaat doen. Even lekker met de kleinste naar buiten fietsen of zo. Want dat lukt me nu gewoon niet. 'Ja maar dat zal je straks ook moeten met drie'. Ja maar dan heb ik niet de conditie van een gepensioneerd renpaard he :(
hahahaha ja jemig daar zit idd nogal een verschil tussen...
Dat je niet oververmoeid en met gammel bekken achter je jengelde peuter aan moet enzo.
pi_155882050
Ik voelde me even totaal onbegrepen in ieder geval. En dan krijg je van die 'vroeger toen ik zwanger was' verhalen. Ga WEG laat me met rust :(
pi_155882147
Ojee. Van een hele dag mijn moeder in MIJN cocon zou ik ook niet gelukkig worden. :*
pi_155882435
Maar goed nu komt ze morgen in mijn cocon om me te helpen met de kinderen en dan is dinsdag mijn cocon leeg. En van mij alleen. Zonder kinderen, zonder ouders, zonder man. Just me, myself en mijn baby O+
pi_155882489
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:17 schreef Estrys het volgende:
Ik voelde me even totaal onbegrepen in ieder geval. En dan krijg je van die 'vroeger toen ik zwanger was' verhalen. Ga WEG laat me met rust :(
Logisch :*
En mja ik kan daar nooit zoveel mee. Je hoort ook vaak dingen als Vroeger had je geen bekkeninstabiliteit/reflux/huilbaby's etcetera. :') ja vast...
pi_155882513
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef Estrys het volgende:
Maar goed nu komt ze morgen in mijn cocon om me te helpen met de kinderen en dan is dinsdag mijn cocon leeg. En van mij alleen. Zonder kinderen, zonder ouders, zonder man. Just me, myself en mijn baby O+
O+
  zondag 6 september 2015 @ 22:25:28 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155882548
Oei.... jammer dat je moeder dat niet begrijpt Estrys -O- Ik snap t wel heel goed!
-edit- Fijn dat t toch geregeld is! *O*

Zusje, wat tof O+ Wanneer gaan jullie?

Wij zijn weer thuis! *O* Heerlijke vakantie gehad, straks lekker even de foto's op de computer zetten en bekijken O+ En vannacht weer in mn eigen bed slapen, met mn eigen voedingskussen ipv een kussentje van de bank :')
pi_155882738
quote:
O+

En ja die 'toen ik zwanger was' verhalen... Als ik die mag geloven, sta ik straks fris m'n eigen vruchtwater op te dweilen en neem ik gelijk de ramen even mee, nou doei!

Slaap lekker allemaal kortere en langere dames in bedden met danwel zonder klossen :*
pi_155883079
of ze begint over mijn zus die met 34+5 ging bevallen. En midden in een verhuizing zat en nog niet met verlof was. Tja mijn eerste kwam met 39,6 en de tweede met 41+1. Ik ben haar niet en ik ben jou niet en we zijn inmiddels 35 jaar verder... :(
pi_155884068
quote:
Ah fijn! ^O^
pi_155884350
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef Estrys het volgende:
of ze begint over mijn zus die met 34+5 ging bevallen. En midden in een verhuizing zat en nog niet met verlof was. Tja mijn eerste kwam met 39,6 en de tweede met 41+1. Ik ben haar niet en ik ben jou niet en we zijn inmiddels 35 jaar verder... :(
Oh ga door! Zo herkenbaar! O+ :')
pi_155888420
Ik werd wakker van de buikpijn, onderin, net boven mijn schaambot. Komt en t gaat. Geen idee of het hoofdje indaalt of dat ik een drol dwars heb zitten :') dat gevoel herken ik namelijk alleen van flinke obstipatie. Leuk zo'n eerste zwangerschap :')

Zwakt nu weer af gelukkig. Ze hadden een handleiding met t embryo mee moeten geven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cassandra87 op 07-09-2015 06:42:23 ]
pi_155888546
Estrys.. Jeetje fijn zo'n schoonmoeder. Leg t haar anders nog eens op n vriendelijke manier uit als ze er is.

L. Gaat straks weer naar mijn schoonouders. Het was de bedoeling dat ik dat zonder hem erbij ff snel boven kon schoonmaken o.a. Maar dat is al bijna klaar. (door hulp. V man) dus ik ga.. Tsja geen idee wat ik ga doen :)
pi_155888552
Ladyblack, fijn dat de vakantie geslaagd was! Maar je eigen bed ligt meestal toch t lekkerst.

Hier eerste nacht in een bed op klossen overleefd. Het valt wel mee. Het uit bed stappen is nu op zich wel fijner boor m'n rug en bekken.

Cassandra.. Dat had ik vorige week steeds pijn achter schaambot en toen ik bij de vk kwam zei ze dat de baby vast lag in t bekken.

Of misschien toch ff uitgebreid op de pot gaan zitten?
pi_155888554
Estrys, fijn dat het opgelost is nu! Lol @ de 'toen ik zwanger was..' verhalen.

Welkom terug LB! Fijn dat jullie zo genoten hebben. En lekker is dat hč, weer in je eigen bed slapen? ;). Wij gaan begin oktober pas, nog even wachten dus..

Haha cassandra @ die handleiding :D. Gelukkig is er Fok! met ervaren mama's, handige tips en 'toen ik zwanger was van de 1e..' verhalen die iets recenter zijn dan die van onze moeders ;)..
pi_155888585
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 07:05 schreef gestreeptestoel het volgende:
Estrys.. Jeetje fijn zo'n schoonmoeder. Leg t haar anders nog eens op n vriendelijke manier uit als ze er is.

L. Gaat straks weer naar mijn schoonouders. Het was de bedoeling dat ik dat zonder hem erbij ff snel boven kon schoonmaken o.a. Maar dat is al bijna klaar. (door hulp. V man) dus ik ga.. Tsja geen idee wat ik ga doen :)
Het is mijn eigen moeder. Dat clasht ook meestal zo lekker hard. ;) Mijn schoonmoeder zag ik begin juli denk ik voor het laatst. Lekker rustig :P
pi_155888613
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 06:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik werd wakker van de buikpijn, onderin, net boven mijn schaambot. Komt en t gaat. Geen idee of het hoofdje indaalt of dat ik een drol dwars heb zitten :') dat gevoel herken ik namelijk alleen van flinke obstipatie. Leuk zo'n eerste zwangerschap :')

Zwakt nu weer af gelukkig. Ze hadden een handleiding met t embryo mee moeten geven.
Als je die handleiding vindt; geef mij dan even een kopietje :') . Ik voel me af en toe ook net een hypochonder; bij elk pijntje denk ik "ho! Wat is dat!" :')

En wat betreft moeders: mijn moeder herinnert zich vooral nog hoe irritant oma's advies was bij haar zwangerschappen :') . Oma geeft nog steeds veel ongevraagde info, dus daar ergeren we ons nu samen aan. Mijn moeder houdt verder haar mond, tenzij ik met vragen aan kom zetten..
pi_155888635
Het meeste is voorwerk, indalen, weinig ruimte voor de baby en andere lichamelijke ongemakken. De bevalling is van een hele andere orde :P
pi_155888807
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 07:31 schreef Estrys het volgende:
Het meeste is voorwerk, indalen, weinig ruimte voor de baby en andere lichamelijke ongemakken. De bevalling is van een hele andere orde :P
Ik weet niet of ik dit nu hoopgevend vind hoor. }:|
  maandag 7 september 2015 @ 08:13:18 #290
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155888851
:D komt goed joh.
Over eerste zwangerschappen: ik herken niets tot weinig van bij mijn vorige zwangerschap :') zon tweede hoeft niet duidelijker te zijn.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155888888
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:13 schreef pinquit het volgende:
:D komt goed joh.
Over eerste zwangerschappen: ik herken niets tot weinig van bij mijn vorige zwangerschap :') zon tweede hoeft niet duidelijker te zijn.
Ja jeetje, zeg dat!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155888905
Moeders, schoonmoeders.. Blij dat t hier nog meevalt met de bemoeienissen etc. Wel hoor ik.. "bij mij was t heel anders.. Etc"
pi_155888922
Hier ook een heel andere zwangerschap dan de eerste. Vandaag 39 weken *O*

Zometeen zoon wegbrengen. Kan de bevalling beginnen, heb ik tenminste oppas ;)

Ik hoop eigenlijk dat t savonds of snachts begint. Man werkt een uur rijden v huis.. Due moet eerst weer terug komen. Zijn ze bij jullie vlot terug, mocht t nodig zijn?
pi_155889002
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:

Wij zijn ook wezen kijken bij een box, maar toen we erachter kwamen dat er in dat huis gerookt werd zijn we direct omgedraaid, die geur gaat er nooit helemaal uit ben ik bang.

Verder gaat de tijd zo hard, over minder dan 2 maanden al verlof :o. En na deze maand 1 dag minder werken per week. Voel me verder prima, maar de extra rust kan geen kwaad merk ik al.

Ook in 3/4 op de uitzetlijst al afgesteept, mijn man heeft graag alles op tijd klaar, nou dat gaat zo wel lukken :+

Ohja, moeders, de mijne en mijn schoonmoeder willen een keer mee naar de VK, dat mag prima, alleen ben ik bang dat ze er op die manier achter gaan komen dat het een jongen wordt. Of kun je dat prima met de VK overleggen?

Vorige week in de Prenatal al een ongemakkelijk moment, vage kennissen tegenkomen terwijl je met een blauw boxpakje rondloopt. "Oh, dus het wordt een jongetje?" Was zo overdonderd dat ik niets kon uitbrengen, toen maar uitgelegd dat we het aan niemand willen laten weten en met klem verzocht dat ze hun mond wilden houden.
  maandag 7 september 2015 @ 08:43:41 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155889089
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier ook een heel andere zwangerschap dan de eerste. Vandaag 39 weken *O*

Zometeen zoon wegbrengen. Kan de bevalling beginnen, heb ik tenminste oppas ;)

Ik hoop eigenlijk dat t savonds of snachts begint. Man werkt een uur rijden v huis.. Due moet eerst weer terug komen. Zijn ze bij jullie vlot terug, mocht t nodig zijn?
Anderhalf uur OV ;(
  maandag 7 september 2015 @ 08:45:33 #296
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155889102
Lief wil ook dat ik m bij t eerste krampje bel zodat ie meteen naar huis kan komen :') Mja ben benieuwd
pi_155889272
Hier 45 minuten afstand. Man komt wel direct weg zonder moeite, zijn baas wordt dan op hetzelfde moment opa :') nadeel is dat mijn sm verwacht bij de eerste wee aanwezig te kunnen zijn terwijl wij ouders pas na de bevalling willen inlichten
  maandag 7 september 2015 @ 09:07:36 #298
381212 Gulara
From the future
pi_155889322

[ Bericht 100% gewijzigd door Gulara op 07-09-2015 09:08:17 ]
pi_155889325
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zo'n 25 autominuten, goede verbinding.
Nu zit man ook twee dagen in de week in Duitsland, net over de grens maar toch dik een uur rijden. Gelukkig had hij afgesproken met manager dat vanaf 37 weken niet meer te doen. Niet omdat het dik een uur rijden is want dat valt best mee, maar omdat die verbinding behoorlijk file-gevoelig is. Vorige week (bij 37 weken 5 dagen) is hij toch nog een dagje geweest, dit alles in overleg met mij. Maar man heeft meer zenuwen dan ik dus hij vond het spannend en ik had nergens last van.

Goedemorgen trouwens, ik meld me hierbij.
  maandag 7 september 2015 @ 09:07:47 #300
381212 Gulara
From the future
pi_155889326
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:07 schreef Gulara het volgende:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')