Pfff, sterkte zeg! Kan het dan zo zijn dat je nog 5 weken daar ligt totdat de bevalling vanzelf begint, of word je dan al eerder ingeleid?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef Skoap het volgende:
![]()
Bedankt voor de lieve berichtjes
CTG was goed gelukkig. Nu afwachten of ik een of andere infectie heb. Zo ja, dan word ik ingeleid. Zo nee dan wordt het afwachten wat mijn lichaam gaat doen... En elke dag geloof ik nieuwe controles om te kijken of het goed blijft gaan. Totale bedrust tot die tijd & ik ga het ziekenhuis niet meer uit totdat ik bevallen ben....
Heel fijn.. Ik denk.. Ja dat vind ik ook een mooi nummer. Dus ik zoek m op in Youtube..quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:59 schreef Estrys het volgende:
Succes daar Skoap! Dat lijkt me een hele omschakeling. Je klinkt optimistisch
Poe, 'mag ik dan bij jou' op de radio. En dat trekken mijn hormonen heel slecht
bah skoap, wat schrikken. Hopenlijk is alles goed en kan de kleine nog even blijven zitten!quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef Skoap het volgende:
![]()
Bedankt voor de lieve berichtjes
CTG was goed gelukkig. Nu afwachten of ik een of andere infectie heb. Zo ja, dan word ik ingeleid. Zo nee dan wordt het afwachten wat mijn lichaam gaat doen... En elke dag geloof ik nieuwe controles om te kijken of het goed blijft gaan. Totale bedrust tot die tijd & ik ga het ziekenhuis niet meer uit totdat ik bevallen ben....
'Jouw liedje' van haar wel eens geluisterd?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Heel fijn.. Ik denk.. Ja dat vind ik ook een mooi nummer. Dus ik zoek m op in Youtube..
Hallo tranenzoon zit me aan te kijken..
Dat moet ik nog even navragen, maar ik denk dat ze vanaf een bepaald moment wel gaan inleiden dan omdat de baby het dan net zo goed buiten de buik heeft als in de buik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:17 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, sterkte zeg! Kan het dan zo zijn dat je nog 5 weken daar ligt totdat de bevalling vanzelf begint, of word je dan al eerder ingeleid?
Klopt!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:45 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Skoap! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Longrijping en weeënremmers doen ze ws niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |