abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155808689
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
24 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een DM :)
pi_155808800
Dus toch, Skoap! Sterkte!

Mignonne ook veel sterkte gewenst..

Razz, ik zal duimen dat je vandaag je telefoontje krijgt!
pi_155808846
Skoap, bah toch vruchtwater. Goed dat je er naar hebt laten kijken. Het had ook waterige afscheiding kunnen zijn.
pi_155809093
:W
Bedankt voor de lieve berichtjes :*

CTG was goed gelukkig. Nu afwachten of ik een of andere infectie heb. Zo ja, dan word ik ingeleid. Zo nee dan wordt het afwachten wat mijn lichaam gaat doen... En elke dag geloof ik nieuwe controles om te kijken of het goed blijft gaan. Totale bedrust tot die tijd & ik ga het ziekenhuis niet meer uit totdat ik bevallen ben....
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155809184
He skoap wat een omschakeling ineens! Ik hoop dat je niks alarmerends hebt!
Sterkte zo in t ZH :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155809191
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef Skoap het volgende:

CTG was goed gelukkig. Nu afwachten of ik een of andere infectie heb. Zo ja, dan word ik ingeleid. Zo nee dan wordt het afwachten wat mijn lichaam gaat doen... En elke dag geloof ik nieuwe controles om te kijken of het goed blijft gaan. Totale bedrust tot die tijd & ik ga het ziekenhuis niet meer uit totdat ik bevallen ben....
Pfff, sterkte zeg! Kan het dan zo zijn dat je nog 5 weken daar ligt totdat de bevalling vanzelf begint, of word je dan al eerder ingeleid?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155809232
Jeetje Skoap, heftig ineens! Sterkte :*
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:29:18 #8
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155809370
Razz, fijn dat de uitgebreide echo al een kleinere nekplooi liet zien. Ik hoop heel hard dat je snel de uitkomst van de test krijgt en dat alles goed is :*

Mignonne, veel sterkte met je oma :* heftig dat het allemaal ineens zo snel gaat...

Skoap, wat een schrik! Hopelijk geen infectie, zodat je mini nog even binnenboord blijft :*
pi_155809853
Succes daar Skoap! Dat lijkt me een hele omschakeling. Je klinkt optimistisch :)

Poe, 'mag ik dan bij jou' op de radio. En dat trekken mijn hormonen heel slecht :'(
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:00:30 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155809873
He Skoap wat is dat nou! :o

Dus ook al in t ziekenhuis tot de geboorte.... pff. Wel in goede handen gelukkig. Hopelijk kan je man veel bij je zijn met L :*
pi_155809896
Oef Skoap, dat is schrikken! Fijn dat de CTG in elk geval goed was, hopelijk is het geen infectie.

Mignonne, heftig.. Veel sterkte :*
pi_155809985
Jeetje skoap wat omschakelen ineens voor je. Heel veel sterkte ermee.

Mignonne sterkte met je oma.

Razz hopelijk krijg je nog voor het weekend goed bericht.
pi_155810136
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:59 schreef Estrys het volgende:
Succes daar Skoap! Dat lijkt me een hele omschakeling. Je klinkt optimistisch :)

Poe, 'mag ik dan bij jou' op de radio. En dat trekken mijn hormonen heel slecht :'(
Heel fijn.. Ik denk.. Ja dat vind ik ook een mooi nummer. Dus ik zoek m op in Youtube..

Hallo tranen :W zoon zit me aan te kijken.. :o
pi_155810304
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:10 schreef Skoap het volgende:

bah skoap, wat schrikken. Hopenlijk is alles goed en kan de kleine nog even blijven zitten!
pi_155810589
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:13 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Heel fijn.. Ik denk.. Ja dat vind ik ook een mooi nummer. Dus ik zoek m op in Youtube..

Hallo tranen :W zoon zit me aan te kijken.. :o
'Jouw liedje' van haar wel eens geluisterd?

Wat een schrik Skoap! Succes en sterkte :*
pi_155810738
Sterkte Skoap! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Longrijping en weeënremmers doen ze ws niet?
pi_155810863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:17 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, sterkte zeg! Kan het dan zo zijn dat je nog 5 weken daar ligt totdat de bevalling vanzelf begint, of word je dan al eerder ingeleid?
Dat moet ik nog even navragen, maar ik denk dat ze vanaf een bepaald moment wel gaan inleiden dan omdat de baby het dan net zo goed buiten de buik heeft als in de buik.
pi_155810963
Nja... ik ben er altijd wel voor om niet in te grijpen als het niet nodig is.
Ik ben dus ook ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen, maar dat was al 2 dagen nadat ze gebroken waren met 40 weken. Maar achteraf vraag ik me wel af of het nodig was geweest, want hoe groot is die kans op infectie nou eigenlijk? Dat zeiden ze er niet bij.... misschien was het een paar dagen later alsnog vanzelf gebeurd. En dan was de bevalling misschien minder heftig geweest voor N. (ademde niet zelf, couveuse etc.).
Maargoed, dat moet je zelf bepalen natuurlijk :)
Succes in elk geval!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155811037
Jeetje Skoap wat een omschakeling zo ineens! Ik hoop dat je geen infectie hebt en dat de bedrust er voor gaat zorgen dat baby nog lekker even bij je blijft zitten!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155811291
Jeetje Skoap dat is schrikken. Succes met alles. :*
pi_155811602
Sterkte Skoap! Remming en rijping wordt inderdaad niet meer gegeven na 34 weken. Waarschijnlijk is het wachten tot je 37 weken bent, zolang je geen infectie hebt of krijgt. Na 37 weken wordt er meestal ingeleid. Maar ook dan, als er geen infectie is, is er geen harde indicatie om ineens te gaan inleiden, dus mocht je eigen idee daar anders over zijn kun je dat gewoon aankaarten.
pi_155811684
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:45 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Skoap! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Longrijping en weeënremmers doen ze ws niet?
Klopt!
pi_155811735
Nou ik denk dat ik wel voor inleiden kies, ook omdat ik nog een zoontje thuis heb, het idee dat ik hier 4-5 weken moet liggen is mij dan echt wat te veel. Zou het natuurlijk wel doen zodra het gevaarlijk is voor de mini. Maar anders liever toch niet.
pi_155811802
Tjee Skoap, wat onverwacht. Sterkte! :*
pi_155811895
Succes Skoap! Hopelijk geen infectie en sterkte in het ziekenhuis. Kon je nog wat spullen meenemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')