Dat zal best. Zelf gebruikte ik ook overal pakjes voor, maar ben daar een stuk mee geminderd en daar voel ik me een stuk beter bij, plus dat ik veel gerechten lekkerder vind als ik de toevoegingen zelf heb gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel hoor, waarom niet, maar je kan ook met pakjes creatief zijn, en geloof me, ik weet hoe een instellingskeuken werkt (ervaring mee) dacht je dat die niets uit een pakje halen?
ik gebruik ook wel een pakjes hoor, voor de Bami bijvoorbeeld of mijn kip kerryquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
En daarbij is alles wat je zelf maakt lekkerder.
Maar er bestaan tegenwoordig ook producten die het je soms wat gemakkelijker maken en die ook best goed smaken.
Je krabbelt terugquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
En daarbij is alles wat je zelf maakt lekkerder.
Maar er bestaan tegenwoordig ook producten die het je soms wat gemakkelijker maken en die ook best goed smaken.
Mo lijkt mij geen hoe-de-wind-waait-waait-mijn-vestje typequote:
en jij een zure pruimquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een uitgedroogde paprika inmiddels
Zoals ik al zei, natuurlijk is wat je zelf maakt lekkerder. Maar ik ben niet tegen het gebruik van 'hulpmiddeltjes' in de keuken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo lijkt mij geen hoe-de-wind-waait-waait-mijn-vestje type
Voor bami en nasi gebruik ik boemboes van de tokoquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gebruik ook wel een pakjes hoor, voor de Bami bijvoorbeeld of mijn kip kerry![]()
kip van de Vegetarische slager dan heh....
Gadverdamme
De meest goedkope shit is soms primaquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo lijkt mij geen hoe-de-wind-waait-waait-mijn-vestje type
Hihiquote:
Zelfs de boemboes van de Xenos (merk Asli) zijn goed.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor bami en nasi gebruik ik boemboes van de toko
Dan zitten wij op één lijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, natuurlijk is wat je zelf maakt lekkerder. Maar ik ben niet tegen het gebruik van 'hulpmiddeltjes' in de keuken.
Goedkope shit dat zeg ik netquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs de boemboes van de Xenos (merk Asli) zijn goed.
Pruimen op sap, ik vind dat wat dubbelzinnig klinkenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor bami en nasi gebruik ik boemboes van de toko
Ik noem gewoon het beestje bij de naam, als het van jou mag....quote:
ah...Xenos, da;s wel handig want daar kom ik wel eensquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd, zal eens kijken als ik er weer ben.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een boeboe is een drapperige mix van kruiden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
is dat een mix? wil ik best proberen, niet te koop in de supermarkt?
Google stukquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
is dat een mix? wil ik best proberen, niet te koop in de supermarkt?
Door de yogurt van Del Monte, die zijn de lekkerstequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pruimen op sap, ik vind dat wat dubbelzinnig klinken
Ik moest ff google,,,, En ik heb hier een Toko op de hoek, waar ik nooit komquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een boeboe is een drapperige mix van kruiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |