SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot laterquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker... Ik kruip zo onder de lakens.. Misschien dat ik nog wat mobiel doe, anders tot later
Sorry, ik had mijn kop er weer eens niet bij, gelukkig ben jij er om de problemen op te lossen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Mo!!!!!!!!!!!! jij had de lapo en ik ben de 2 vergeten in de TT
SeeYa.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker... Ik kruip zo onder de lakens.. Misschien dat ik nog wat mobiel doe, anders tot later
helemaal niet k heb het fout gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had mijn kop er weer eens niet bij, gelukkig ben jij er om de problemen op te lossen.
ik hou ook niet van rapmuziekquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fok! lijkt uitgestorven.
'Rap is voor mensen zonder muzikaal gehoor'
quote:
Aldus Keith Richards.quote:"Het enige indrukwekkende aan rapmuziek is dat het heeft aangetoond dat er heel veel mensen zijn zonder muzikaal gehoor. Ze zijn al tevreden met een beat en iemand die er doorheen schreeuwt.
Even op EBay of Beslist zoeken naar Bluetooth 3.5mm transmitter.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...
Ik heb sowieso al problemen om het geluid tussen decoder en TV en geluidsinstallatie helemaal synchroon te krijgen bij de beelden...quote:Op vrijdag 4 september 2015 02:29 schreef svann het volgende:
[..]
Even op EBay of Beslist zoeken naar Bluetooth 3.5mm transmitter.
Bij televisie valt dan wel op dat Bluetooth net iets vertraging geeft; geluid is net niet synchroon.
IR heeft dat weer niet.
dat lijkt me verdomd lastig TV kijken danquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al problemen om het geluid tussen decoder en TV en geluidsinstallatie helemaal synchroon te krijgen bij de beelden...
Het valt wel mee hoor, maar als je er echt op let klopt het niet helemaal.. En met de UPC decoder box valt een en ander te corrigeren maar het blijft lastig..quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
dat lijkt me verdomd lastig TV kijken dan
Tja, als jij het al niet weet, dan weet ik het helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor, maar als je er echt op let klopt het niet helemaal.. En met de UPC decoder box valt een en ander te corrigeren maar het blijft lastig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |