Nee das waar. Ik ben gewoon een brok liefdequote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Nee ff for real.
Denken jullie dat dit kan, hypnose?
Hoe het gaat als in? Is mijn huis droog? Ja, het miezert hier alleen maar heel de dag. Hoe voel ik me? Op zich best goed eigenlijk.quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe het gaat als in? Is mijn huis droog? Ja, het miezert hier alleen maar heel de dag. Hoe voel ik me? Op zich best goed eigenlijk.
Zo ben ik, Harry.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een betrokken jongen, Wibi?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
We zijn toch een grote familie hier. One love, alles.
Nouuuu.......quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
Evil wat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:20 schreef anonymoussie het volgende:
Als jullie maar geen Evil Kin shit gaan uithalen.
Nee, maar ik hoef ze ook niet allemaal op een familiefeestje te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, heb jij soms een hekel aan iemand of zo?
Ik heb amper contact met mijn eigen familie. Behalve mijn ouders en een van mijn broertjes, mijn jongste broertje heb ik nu alweer 2 jaar totaal geen contact mee. En ik vind het goed zo. En hij blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef ze ook niet allemaal op een familiefeestje te zien.
Mijn eigen familie overigens ook niet.
Heh bah, doe ff normaal joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |