Mja, dat kan van alles zijn natuurlijk, maar wat minder alcohol heeft sowieso wel voordelen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar al een tijdje beroerd en licht in mn kop.
bek dichtquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Trek, kindjes in Afrika hebben honger.
Nou drink ik de laatste tijd al helemaal niet veel meer, maar in de tijd dat ik in de horeca werkte dronk ik gewoon gezellig mee met iedere gast, dat was ook niet echt gezond.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, dat kan van alles zijn natuurlijk, maar wat minder alcohol heeft sowieso wel voordelen.
minder kutposts.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, dat kan van alles zijn natuurlijk, maar wat minder alcohol heeft sowieso wel voordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke avond je helemaal volgieten is meestal niet het beste neequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou drink ik de laatste tijd al helemaal niet veel meer, maar in de tijd dat ik in de horeca werkte dronk ik gewoon gezellig mee met iedere gast, dat was ook niet echt gezond.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
minder kutposts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee, maar dronk nog wel regelmatig, en als ik drink, drink ik al snel te veel. Dus dan maar helemaal stoppenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke avond je helemaal volgieten is meestal niet het beste neeMaar had je er toen ook al last van?
Lopen er twee kutten over straat, vraagt de een aan de ander. Mag ik in het midden lopen?quote:
Daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar dronk nog wel regelmatig, en als ik drink, drink ik al snel te veel. Dus dan maar helemaal stoppen
Elflettering vindt dit helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lopen er twee kutten over straat, vraagt de een aan de ander. Mag ik in het midden lopen?
Heeft die nare ervaringen met kutjes?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering vindt dit helemaal niet grappig.
Das in ieder geval goed dat je het van jezelf weetquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar dronk nog wel regelmatig, en als ik drink, drink ik al snel te veel. Dus dan maar helemaal stoppen
Iedereen is een crisisacteur Arno, wij ook, we zitten allemaal hier om jou het idee te geven dat we bestaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef anonymoussie het volgende:
Wij hebben naar die hypnoseshow van Bo gekeken. Natuurlijk twijfel ik of we nou naar nog meer crisisacteurs hebben zitten kijken.
Ik dronk ook alleen nog maar in het weekend, maar dan nog, als ik vrijdag een kratje kocht, was hij zaterdag leegquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das in ieder geval goed dat je het van jezelf weetIk had eind vorig jaar dat ik bijna elke dag wel een paar glazen wegtikte. Niet in één keer heel veel maar gewoon 3/4 glazen op een avond, gingen soms 2 flessen bacardi in de week doorheen
. Gelukkig op tijd bij mezelf gedacht van 'waar ben ik nou mee bezig'. Nu alleen nog in het weekend en een heel stuk minder, nu doe ik een maand met een fles.
Ja dan weet je dat het verkeerd gaat jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dronk ook alleen nog maar in het weekend, maar dan nog, als ik vrijdag een kratje kocht, was hij zaterdag leeg
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen is een crisisacteur Arno, wij ook, we zitten allemaal hier om jou het idee te geven dat we bestaan.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das in ieder geval goed dat je het van jezelf weetIk had eind vorig jaar dat ik bijna elke dag wel een paar glazen wegtikte. Niet in één keer heel veel maar gewoon 3/4 glazen op een avond, gingen soms 2 flessen bacardi in de week doorheen
. Gelukkig op tijd bij mezelf gedacht van 'waar ben ik nou mee bezig'. Nu alleen nog in het weekend en een heel stuk minder, nu doe ik een maand met een fles.
Ruige jongen ik jaquote:
Oh, was jij er ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Nee ff for real.
Denken jullie dat dit kan, hypnose?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |