Oh ik heb er wel contact mee, alleen geen behoefte om iedereen te zienquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb amper contact met mijn eigen familie. Behalve mijn ouders en een van mijn broertjes, mijn jongste broertje heb ik nu alweer 2 jaar totaal geen contact mee. En ik vind het goed zo. En hij blijkbaar ook.
Dat is wel een goede ontwikkeling, het wordt steeds moeilijker om geen sporen achter te laten bij een misdrijf.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef anonymoussie het volgende:
Forensic Files.
Daarin demonstreren ze verschillende technieken om DNA te onderzoeken.
Hoe ontwikkeld we al niet zijn op dit gebied.
Ja. Vooral bij aanranding, moord enzo.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ontwikkeling, het wordt steeds moeilijker om geen sporen achter te laten bij een misdrijf.
Doe jij dat wel eens in het weekend, Wibi?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Vooral bij aanranding, moord enzo.
Nee hij wisselt het per week af.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij dat wel eens in het weekend, Wibi?
Nou dan niet hequote:
Eigenlijk ben ik niet Turks, hou jullie voor de gek.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat? Jij bent echt Turk, dan is geen probleem heh.
[ afbeelding ]
Gekke Punjabi dat je er bent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet Turks, hou jullie voor de gek.
Daarom wil jij ook geen ID geven heh lan, jij bent gewoon underkoffer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet Turks, hou jullie voor de gek.
wie heeft jou dat nou weer verteld?quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom wil jij ook geen ID geven heh lan, jij bent gewoon underkoffer.
quote:
Ik weet alles!quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie heeft jou dat nou weer verteld?
nietus, Yvonne kent mij irl.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |