quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
TRquote:
niet quoten kkssklquote:
Ik teken de petitie!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef Jorwol het volgende:
Het zou echt een regel moeten zijn dat als iemand gaat tijdrekken binnen een straal van 4m van de cornervlag, je die persoon gewoon mag neerschoppen
feyenoord fan gespotquote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef Onnoman het volgende:
ik hou de eer altijd bij mezelf.. tv uit doen voordat de wedstrijd is afgelopen
DAGGGGGGGGGGGG
Quinsy Gario klaagt je aan voor discriminatie.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Dankje BMI. Beter kan hij zwarte piet spelen. Hij is nu ook de zwarte piet.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Het is vanaf nu verboden om plaatjes te posten.
Ik zou je paspoort verbranden als je nog echt eer wilt overhoudenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef Onnoman het volgende:
ik hou de eer altijd bij mezelf.. tv uit doen voordat de wedstrijd is afgelopen
DAGGGGGGGGGGGG
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:35:38Zo word je 3e van de wereld, zo word je 3e in een ek-kwalificatiepoule. Of 4e.. Het kan verkeren. Echt doodzonde voor ons allemaal #nedijs reageer retweet
Om een schol mee te fileren zekerquote:Op donderdag 3 september 2015 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Jack kom er maar in met je fileermes,
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Om een schol mee te fileren zeker
1837 ofzoquote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef Max23 het volgende:
Eerste EK-Thuiskwali nederlaag sinds 1963?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Om een schol mee te fileren zeker
Het typen gaat niet echt goed vandaag.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze verdeienen het om gestraft te worden.
Ik heb gezapt. Die kutmuziek van die kwal kan ik niet hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
Nog even allemaal bloed zweet en trainen zingen
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef Houtenbeen het volgende:
niks aan de hand dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gun je inderdaad bijna niemand... Hazesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze verdeienen het om gestraft te worden.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef Houtenbeen het volgende:
3e is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je hebt nog genoeg andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het typen gaat niet echt goed vandaag.
Weet iemand misschien waar die sjaal van is?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef 0000 het volgende:
yes ik kan eindelijk weer mijn outfit aantrekken
[ afbeelding ]
Die vuile klapmongool nooit meer in Oranje SVPquote:
Jij zit nu gewoon mee te neuriën.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
Nog even allemaal bloed zweet en trainen zingen
Welk hoogtepunt?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
Lekker Blind. Mooie start, stop maar op je hoogtepunt.
Die hebben geen FYSIEK ERVARING ROUTINE.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
Dit was niet gebeurd met Tete en Riedewald.
Ik sta idd bekend om mijn uhquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog genoeg andere kwaliteiten.
Zoals uh... (vul aan)
Ik heb mijn vlaggetje erbij gepaktquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Jij zit nu gewoon mee te neuriën.
Gewoon ontslaan. Kortstzittende bondscoach ooit.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Die Blind heeft ook een kutleven eigenlijk. Niets presteren als coach van Ajax, dan een jaar of 10 wachten en dan weer niets presteren als coach van Oranje.
Tien keer per wedstrijd hetzelfde posten.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog genoeg andere kwaliteiten.
Zoals uh... (vul aan)
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon ontslaan. Kortstzittende bondscoach ooit.
Vuitton, trendy toch...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Weet iemand misschien waar die sjaal van is?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:37:59Deze wedstrijd vraagt om de slechtste krantenkop in jaren: Oranje zakt door het ijs. #nedijs reageer retweet
Ik denk de H&Mquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Beter wordt het niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Welk hoogtepunt?
Deze wedstrijd....?
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:38:55Het Nederlands elftal heeft de EK-kwalificatiewedstrijd tegen IJsland met 0-1 verloren. Terence Kongolo kwam niet in actie voor Oranje. reageer retweet
LvG Original.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Louis van Gaal.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Rikquote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:37:59Deze wedstrijd vraagt om de slechtste krantenkop in jaren: Oranje zakt door het ijs. #nedijs reageer retweet
DIE GAST WIL IK NU ECHT TYFUSHARD VOOR ZIJN BEK SLAAN, JEZUS MAN WAT EEN AUTISTquote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Heb je al eens zijn blogs op ED.NL gelezen?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
DIE GAST WIL IK NU ECHT TYFUSHARD VOOR ZIJN BEK SLAAN, JEZUS MAN WAT EEN AUTIST
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, Turkije blijf je wel voor, play offs winnen we.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is over en uit kerel.
Rustig kopsterkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met Riedewald was dit niet gebeurd.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Logisch met zo'n elftal.
Wat een slechte bondscoach.
Hoe durf je een Tete en Riedewald te selecteren?
Wat moet bv een Klaassen in het elftal?
En serieus wat een geblunder dat je na die rode kaart Huntelaar wisselt, waar sloeg dat in vredesnaam op? Heb je die 3 punten hard nodig en dan doe je zoiets? Tegen een Spanje, Duitsland en Brazilie oke. Maar dit was IJsland....
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, Turkije blijf je wel voor, play offs winnen we.
Als we de play offs überhaupt gaan halen ja...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zondag wordt er verloren in Turkije.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
idd, die spelen gelijk tegen Letland.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Rickertman96 het volgende:
in Turkije gaan ze er zo hard aan
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag wordt er verloren in Turkije.
Heeft geen FYSIEK ERVARING ROUTINE, Smoofie. Snap dat dan.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met Riedewald was dit niet gebeurd.
Idd, 2x verliezen tegen IJslandquote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, die spelen gelijk tegen Letland.
Enzo.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat speelde die Klaassen slecht.Ongelofelijk
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Robben MOET meedoen anders geen EK dat is een feit.
Laat ik zeggen dat het hele elftal heeft gefaald.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat speelde die Klaassen slecht.Ongelofelijk
Joh steek die 3e plaats in je hol man. Ik hoef niet eens naar dat hoeren EK toe met deze deceptieploeg.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
6 punten is waarschijnlijk voldoende voor de 3e plaats
sparen voor de wedstrijd vs Nederlandquote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, die spelen gelijk tegen Letland.
Bianconellie is de Danny Blind van dit forum.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft geen FYSIEK ERVARING ROUTINE, Smoofie. Snap dat dan.
juist...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Idd, 2x verliezen tegen IJsland
BMI en Bruma wel, maarja.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft geen FYSIEK ERVARING ROUTINE, Smoofie. Snap dat dan.
twitter:ajaciedennl twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:30:36Ik stop met kijken, ben er 100% klaar mee, scheitelftal behalve klaassen, sneijder, blind en cillissen reageer retweet
Objectief.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:ajaciedennl twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:30:36Ik stop met kijken, ben er 100% klaar mee, scheitelftal behalve klaassen, sneijder, blind en cillissen reageer retweet
Nee, dan was het 0-5 geworden.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Smoofie het volgende:
Met Riedewald was dit niet gebeurd.
Niveautje hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Troll mag ik hopen? Anders ben je behoorlijk triestquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben blij dat Oranje verloren heeft, had hij van Beek maar moeten selecteren.
Als er nog maar 16 landen mee mochten doen was Nederland nu al sowieso niet gekwalificeerdquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Yuhina het volgende:
Een gelijkspelletje tegen de Turken is waarschijnlijk ook voldoende!
Ongelooflijk dat je met zoveel puntverlies nog naar het EK kunt
Ik heb die van het EK 2012 alquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Replicat het volgende:
Positief: 2015/2016 Shirtje tegen DUMP prijzen
Zelfs met een kleine nederlaag is alles nog mogelijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Turkijke- uit op 0-0 houden dan komt alles goed man
Cavaliers is niet objectiefquote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Troll mag ik hopen? Anders ben je behoorlijk triest
Onder de injecties idd, Bayern kan de k*nk*r krijgen als ze daar wat tegen hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Robben MOET meedoen anders geen EK dat is een feit.
Daar wil je toch niet in lopen...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Replicat het volgende:
Fysiek Ervaring Routine. Dat blinde geschreeuw erom is gewoon lachwekkend. Tenzij het iets toevoegt, moet je het opstellen. Niet opstellen om het opstellen. Waarom ga je twee spelers die bij hun club op een B- of zelfs C-plan zitten, opstellen? Dan ben je toch volledig van God los.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, dan was het 0-5 geworden.
Een ek eindronde moet je verdienen, niet kado krijgen!!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Yuhina het volgende:
Een gelijkspelletje tegen de Turken is waarschijnlijk ook voldoende!
Ongelooflijk dat je met zoveel puntverlies nog naar het EK kunt
Nounou.rarquote:
Houd je mond eensquote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
JOH HET IS fukking arrogant dat iemand als danny blind, die geen fuk als voetballer was en als trainer geen fuk heeft gepresteerd vind dat hij bondscoach kan zijn....
ben je dan realistische als mens en persoon????
nee dan ben je fukking debiel en arrogant.
BMI dan. Die had lekker weg moeten blijvenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Dijk of Douglas niet oproepen, maar wel Bruma.
Ik ken iemand van Bayern. Ik stuur hem nu een whatsappje.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Onder de injecties idd, Bayern kan de k*nk*r krijgen als ze daar wat tegen hebben.
Die is ook legendarischquote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb die van het EK 2012 al
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:45 schreef NoNickOne het volgende:
EWA ZIJN ER NOG KAKKERLAKKEN IN DE ZAAL?
ajde idemoquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Replicat het volgende:
Beter wint Nederland wel anders zijn er weer van die toeterturken de hele avondquote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig kunnen die Turken er ook geen reet van dus we maken nog wel kans op de 3e plaats.
Wens hem een ziekte mocht ie er wat tegen hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ken iemand van Bayern. Ik stuur hem nu een whatsappje.
Wat kan Blind eraan doen dat Robben uitvalt, Martins indi zijn top IQ weer eens aantikt en Greg full retard gaat?quote:
Neequote:Op donderdag 3 september 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zou jij vorig jaar niet opflikkeren?
Geen idee wat hij heeft, maar je weet wel al hoe lang hij is uitgeschakeld?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:45 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben benieuwd wat Robben heeft, lijkt me dat ie de wedstrijd van zondag niet haalt
Oke Hans.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
IK GA SLAPEN
IK HEB NOG 1 MEDEDELING
AJAX WAS POEP VANAVOND
Slaap lekker Klaas.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
IK GA SLAPEN
IK HEB NOG 1 MEDEDELING
AJAX WAS POEP VANAVOND
Houd je bek nou eensquote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
IK GA SLAPEN
IK HEB NOG 1 MEDEDELING
AJAX WAS POEP VANAVOND
Stoer hoor.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wens hem een ziekte mocht ie er wat tegen hebben.
Tuurlijk wel, of ben je alleen supporter als we winnen?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet in lopen...
5,499999999quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10 hoe mad zijn jullie? Ik zit op de 7.9.
7.5.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:46:022 - For the first time ever, The Netherlands have been beaten twice by the same country in a qualification campaign. Humbled. reageer retweet
Ik 8.2quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
quote:In Nederland moet alles vanuit de organisatie. Er zit Nooit meer verrassing in. Alles is zo statisch en traag. Geen wonder dat je je tegenstander niet kunt verslaan. Het Ajaxvoetbal is doorgeslagen naar Oranje. traag, fantasieloos en met totaal verkeerde spelers in de basis. Waar zijn Nigel de Jong, Robin van Persie en Sven van Beek? Dat zijn winnaars, mensen die de bal naar voren roeien als het moet en vol gas geven.
je bedoelt memphisquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Depay liep alleen maar in de weg.
Heb je zelf getypt zeker?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
dit las ik op Voetbalzone en is precies hoe het is
[..]
'lijkt me'quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen idee wat hij heeft, maar je weet wel al hoe lang hij is uitgeschakeld?
wie? heb net tegen van der wiel gezegd dat ie een goeie wedstrijd speeldequote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ken iemand van Bayern. Ik stuur hem nu een whatsappje.
Die kut laatste woorden van OptaJohan altijdquote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:46:022 - For the first time ever, The Netherlands have been beaten twice by the same country in a qualification campaign. Humbled. reageer retweet
0quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Niet hoger dan een 2, Nederland heeft volkomen verdiend verloren, daar hoef je niet kwaad om te zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
AJAX WAS POEPquote:
De Vrij speelde niet slechtquote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Syntix het volgende:
Royal fucking sadness
Indi
Van der Wiel
De Vrij
Narsingh
Dat zulke gasten uberhaupt bij het NL elftal zittengvd zeg
Van der Wiel maakt die fout vooral door een gebrek aan ritme, dat kun je Blind wel aanrekenen, het is ook niet dat er geen andere rechtsbacks beschikbaar warenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat kan Blind eraan doen dat Robben uitvalt, Martins indi zijn top IQ weer eens aantikt en Greg full retard gaat?
Dat hij Huntelaar wisselt, 60 minuten zonder spits speelt en al die andere onzin is gewoon behoorlijk teringdom
De vrij is gewoon een degelijke speler voor oranje hoor, beetje niveautje Jaap Stam zoiets.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Syntix het volgende:
Royal fucking sadness
Indi
Van der Wiel
De Vrij
Narsingh
Dat zulke gasten uberhaupt bij het NL elftal zittengvd zeg
FF checkenquote:
Man, iedereen was kut, zeker toen Huntelaar eruit ging was het kansloos.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Je verliest door twee persoonlijke fouten, beiden toevallig spelers die totaal geen wedstrijdritme hebben, al kun je bij Indi gewoon van ongelofelijke kortsluiting spreken.
Blind heeft in mijn ogen vooral een fout gemaakt door Van der Wiel te laten spelen, je zag aan alles vanavond dat hij nog geen minuut gevoetbald heeft en dan ben je overal net te laat.
Nu maar hopen dat je zondag Turkije overleeft, dan heb je het gewoon nog in eigen hand ook om de playoffs te halen
Dat zag je bij de basiself al.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom zou je mad zijn, dit zag je aankomen
Precies.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zag je bij de basiself al.
Dan quote je me, maar lees je toch niet wat ik zeg, beetje jammer hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
AJAX WAS POEP
ik vind het wel zielig voor robben, die wilde gewoon weer vlammen op een groot toernooi,,,jammer dat die goser zo langzamerhand iedere keer bij het nederlands elftal iedere keer moet uitvallen....
Veltman heeft meer gescoord dan Narsingh en Promes bij elkaar dit seizoen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman hoort in de basis.
Veltman
/Syntix.
Ja vooral v Persiequote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
dit las ik op Voetbalzone en is precies hoe het is
[..]
Omdat het verdomme weer door randzaken is beslist. Die tyfusindi die doorslaat, van der Wiel die als een mongool inkomt en Robben uitvalt. En Depay met zijn Mr. Bigstar allures die geen kut presteert.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom zou je mad zijn, dit zag je aankomen
die ajaxcieden waren helemaal bedroevendquote:
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die ajaxcieden waren helemaal bedroevend
klaasen g elftal ofzo
het is toch fukking arrogant van blind dat hij 2 spelers van ajax selecteert die 2 minuten hebben gespeeld
dan neem je deze wedstrijd helemaal niet serieus
dan ben je gewoon een fukking debiel bondscoach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |