quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef Henno het volgende:
Na zondag met ontslagbrief in de hand: nou Blind, het waren twee mooie wedstrijden!
tor? tor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij NEC bakt hij er geen reet van
gaat goed he mattiebakkerquote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met deze stand kan het nog altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny bedankt.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef Yuhina het volgende:
Wordt niks meer. Voorin mist een echte spits
Gewisseld voor Brunaquote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Skweezer het volgende:
WAAR IS HUNTELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Want: Blind.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom niet een verdediger eruit?? Je hoeft nu echt niet met 4 verdedigers te spelen![]()
Van de Wiel doet die nog mee?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom niet een verdediger eruit?? Je hoeft nu echt niet met 4 verdedigers te spelen![]()
Sowieso nog welquote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Onnoman het volgende:
kunnen we met een gelijkspel nog naar het EK?
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige keer dat iemand Narsingh een blind renpaard noemde scoorde hij wel mooi de 1-0!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja, 3e -> playoffsquote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Onnoman het volgende:
Zelfs met verlies nogquote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Onnoman het volgende:
[ Bericht 43% gewijzigd door KingRoland op 03-09-2015 22:28:18 ]Zonder wrijving geen glans
wordquote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je 3e word speel je toch een soort play-offs?
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is meer 'cringeworthy' dat je weet wie wat post. Mij persoonlijk intereseert me dat geen flikker.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw posts zijn cringeworthy. In SPT ook al.
Valt te bezien.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks aan de hand; gelijk spelen tegen Turkije en winnen tegen Tsjechië en Kazachstan en de 3e plaats is in the pocket.
Dit is toch wel erg triest als je hier lang over nadenkt. Ook als je maar heel even nadenkt trouwensquote:
Hbo zei ik toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef zoekeenleven het volgende:
word
Wow Cavaliers owned.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is meer 'cringeworthy' dat je weet wie wat post. Mij persoonlijk intereseert me dat geen flikker.
Een gebrek aan een sociaal leven misschien ? ik bedoel een leven buiten het internet om ?
Klaas Jan ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef Zorro het volgende:
Klaassen haalt tenminste zijn normale niveau.
KingRoland is dan ook een uitstekende mod. Lang Leve KingRoland!!!! HOEZEE HOEZEEquote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef VASND het volgende:
KingRoland zit er lekker op met de edits
whutquote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
BlindKlaassen
![]()
Martins indi![]()
![]()
V/D Wiel![]()
![]()
Depay![]()
![]()
![]()
Wat moet hier mee gebeuren opper?quote:
Ja snapte ook niet waarom die niet gewoon van der wiel wisselde voor Bruma en dan 3-3-3 spelenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Dit is toch wel erg triest als je hier lang over nadenkt. Ook als je maar heel even nadenkt trouwens![]()
En dan ook nog Narsingh inbrengen...
Iedereen speelt echt slecht.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
Depay speelt zwak. Die kan het niveau niet aan.
Het niveau van IJsland.
IJsland > Club Brugge.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van IJsland.
jaquote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je 3e wordt speel je toch een soort play-offs?
Syrië uit.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet hier mee gebeuren opper?
Erg beschamend dat het op zo'n manier moetquote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks aan de hand; gelijk spelen tegen Turkije en winnen tegen Tsjechië en Kazachstan en de 3e plaats is in the pocket.
alleen als je heel graag wiltquote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
we worden 4equote:Op donderdag 3 september 2015 22:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Nee dit wordt 2002 all over againquote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Nederland zal wel 3e worden, met een mazzeltje door de play-offs komen, waarna heel Nederland komende zomer weer gek wordt van opwinding "want we gaan wel ff winnen!"
Turkije moet nog tegen IJsland en Tsjechië. Die moeten ze dan beide winnen. Als ze van Tsjechie winnen, dan staat NL gelijk met Tsjechië. Doelsaldo van NL is momenteel beter.quote:
Niet een soort maar gewoon playoffsquote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
ik gok het ookquote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Basten!
Of ik, ik doe het nog beter gok ik.
een visquote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef GGMM het volgende:
Er was een plaatje aan het laden dat werd verwijderd.
Nu zag ik niet wat het was.
Soort kip of vis ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef GGMM het volgende:
Er was een plaatje aan het laden dat werd verwijderd.
Nu zag ik niet wat het was.
Idd, en dan er alsnog uit vliegen....quote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
playoffs tegen andere 3e uit andere groepjes
Bruno Martins Indi en Gregory van der Wiel hadden nooit opgesteld mogen worden. Niemand had dat middenveld goed mogen keuren.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen speelt echt slecht.
nee want 4e plekquote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Nederland zal wel 3e worden, met een mazzeltje door de play-offs komen, waarna heel Nederland komende zomer weer gek wordt van opwinding "want we gaan wel ff winnen!"
Net als Klaassen. En die hete aardappelvanger kan er ook geen kut van.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van IJsland.
alsof zij zich ooit zal verlagen tot naaktfoto'squote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
hij heette nickiminajnude.jpg
Moet je wel derde worden.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Dwars door de grassprieten heen.quote:
Geniale speler alleen de rest begrijpt het niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ajax mag blij zijn dat ze ooit 17 miljoen hebben ontvangen voor Blind.
Klaassen speelt prima.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Net als Klaassen. En die hete aardappelvanger kan er ook geen kut van.
quote:
We staan 2e toch? Of zeg ik nou iets heel erg doms?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Ooku het volgende:
[..]
Moet je wel derde worden.
Turkije staat voor en gaat over Nederland heen als het zo blijft.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geniale speler alleen de rest begrijpt het niet.
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:31:22Nederland consolideert vakkundig de 0-1-achterstand. #nedijs reageer retweet
JAquote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We staan 2e toch? Of zeg ik nou iets heel erg doms?
Mexicano en ik doen met je mee.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef Jorwol het volgende:
Museumstuk voor het IJslandse voetbal
Ik zet het geluid uit
Ik kan er heel slecht tegen dat Thijs de kenner over voetbal uit probeert te hangen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 03-09-2015 om 22:31:22Nederland consolideert vakkundig de 0-1-achterstand. #nedijs reageer retweet
had wel op de plek van wijnaldum gemoetenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klaassen speelt prima.
Dat je ook echt dit verzint omdat je beledigd bent dat een ex-PSVer kut speelt.Hoe zielig.
Dezelfde diarree blijven produceren, wat een held die Solarfieldquote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Klaassen voegt niets toe, net als de overige 9 met een oranje shirt.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klaassen speelt prima.
Dat je ook echt dit verzint omdat je beledigd bent dat een ex-PSVer kut speelt.Hoe zielig.
En net als jij op dit forumquote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klaassen voegt niets toe, net als de overige 9 met een oranje shirt.
Die wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kunnen die Belgjes nog wat fans gebruiken komende zomer?
Krijg er spontaan ingegroeide teennagels van.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Van WK finalist naar dit, vreselijk
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Halldórsson is gewoon beter dan Cillessen.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef Yuhina het volgende:
Narsingh haalt gelukkig wel z'n normale niveau.
Meefeesten met Vlaamse schones.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kunnen die Belgjes nog wat fans gebruiken komende zomer?
Haha.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Klaassen is beter dan Wijnaldum.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
HET KAN NOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met danny blind aan t roerquote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef bianconeri het volgende:
Met deze bondscoach gaat het echt niets worden
Kutjes. Vis.quote:
Doe je Ajax bril ff af.quote:
Een lager niveau? Sws niet hoger op, speelt niet goed. Net als de rest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit verkeerde woorden gebruiktquote:Op donderdag 3 september 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kutjes. Vis.
Leuke van jou, Karina.
Ben je nog geil?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Waarom vinden mensen het leuk om met zijn allen hetzelfde plaatje te posten? Wat is daar de lol van?
Zolang ik naar jouw ui kijk wel.quote:
Je boort hier mijn ambities mee in de grond.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Danny Blind.
De eerste bondscoach uit Zeeland.
Ook meteen de laatste.
want het laatste woord komt eraan?quote:
leuk plaatjequote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je boort hier mijn ambities mee in de grond.
Jij kijkt elke week Portugees voetbal?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:35 schreef satecl het volgende:
Hahaha wat een armoedig zooitje dat Oranje. Meer dan logisch met zo'n trainer. 3 flankspelers erin zetten, Bruma, Klaassen (), indi opstellen hahah kijkt hij we naar Portugees voetbal? Van der wiel
Hoop dat het 0-2 wordt, je vraagt er zelf om.
Komen we goed weg zeg. Kun je op een gelijkspel mikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn niet zo snel.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dit staan de mods dan wel toe
Hypocriet.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:35 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Valse tussenstand
of neersteken nog beterquote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef Jorwol het volgende:
Het zou echt een regel moeten zijn dat als iemand gaat tijdrekken binnen een straal van 4m van de cornervlag, je die persoon gewoon mag neerschoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |