Voetbal kijken? Het EK gaat gewoon verder.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Wat ga ik doen in de zomer van 2016?
Iemand? Of hangt het ook nog van andere wedstrijdjes af?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:57 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi, ik volg geen voetbal. Alleen als WK of EK zelf is.
Als we niet scoren mogen we niet mee doen?
En als we wel scoren is 1-1 dan genoeg om mee te mogen doen?
Bedankt alvast
Nee ook niet, hangt af van de volgende wedstrijdenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
Schaamteloze crosspost:
[..]
Iemand? Of hangt het ook nog van andere wedstrijdjes af?
Pessimist/realist: We gaan sowieso niets meer winnen met dit elftal dus we gaan niet naar het EK.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
Schaamteloze crosspost:
[..]
Olympische Spelen kijken.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Wat ga ik doen in de zomer van 2016?
De eerste twee van de poule plaatsen zich voor het EK, nummers 3 spelen een playoffwedstrijd waar nog voor geloot zal worden. Dus gewoon voor Turkije eindigen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
Schaamteloze crosspost:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel wedstrijden er (nog?) zijn en hoeveelste "we" staanquote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste twee van de poule plaatsen zich voor het EK, nummers 3 spelen een playoffwedstrijd waar nog voor geloot zal worden. Dus gewoon voor Turkije eindigen.
Lekker kankeren op alles en penalty's claimen bij een corner. Lekker man!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel wedstrijden er (nog?) zijn en hoeveelste "we" staan
Ik sta alleen maar te juichen en te vloeken met bier in mn hand tijdens EK of WK
#nepsupporter
MET BIER IN MIJN HAND!!!!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker kankeren op alles en penalty's claimen bij een corner. Lekker man!
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 3 september 2015 22:01 schreef richolio het volgende:
Waarom gaat het met het WK altijd meer dan prima en gaat het EK ruk.![]()
Verder maakt het me niet zo veel uit eigenlijk, dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |