Soms werkt dat het bestequote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben op paardrijden gegaan ómdat ik er bang voor was.
Is net als fietsen, je verleert het nooit weer.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soms werkt dat het beste
Staat wel op het lijstje: leren paardrijden. Maar het is er nog niet van gekomen.
Één van je gave papercrafts?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:59 schreef Saisai het volgende:
Heeft iemand nog goede DIY ideeën? Ik heb extreem veel verjaardagen deze maand (allemaal in één week of course) en geen geld
quote:
Oh, da's leuk ja! Heb ik voor mijn zusje ook gedaan. Eetbord, ontbijtbord en soepkom en een beker, allemaal met dezelfde stijl.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:19 schreef Saisai het volgende:
[..]Dat vind ik een beetje te gemakkelijk eigenlijk. Ik heb al wat bedacht, ik ga zo naar de kringloop om (gebaks)bordjes te halen en ga deze beschilderen
Ik denk dat mijn zus dit wel tof gaat vinden.
zien?!quote:Op woensdag 18 november 2015 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's leuk ja! Heb ik voor mijn zusje ook gedaan. Eetbord, ontbijtbord en soepkom en een beker, allemaal met dezelfde stijl.
Ik gebruik Google images, werkt alleen als je ingelogd bent bij google. Zal het ff uploaden bij imgur nu ze afgebakken zijn.quote:
Thanksquote:Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij doet foto het wel. Leuk Saisai!
Eerste wat me te binnen schiet is de Xenos. Die hebben vaak hordes aan nepbloemenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:53 schreef cvboer2 het volgende:
Aangezien hier een hoop creatieve mensen zitten, is er vast wel iemand die een antwoord op mijn vraag weet. Ik ben voor een projectje op zoek naar nep bloesem, iemand enig idee waar ik dat kan krijgen?
Jeetje wat leuk zeg!quote:Op donderdag 19 november 2015 11:27 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik gebruik Google images, werkt alleen als je ingelogd bent bij google. Zal het ff uploaden bij imgur nu ze afgebakken zijn.
Ze kunnen in de vaatwasser nu.
[ afbeelding ]
[..]
Thanks
Dat bied mogelijkheden. enige eis die ik heb dat het zo echt mogelijk moet lijken.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schiet is de Xenos. Die hebben vaak hordes aan nepbloemen
Hmm ja, dat zou ik niet durven zeggen. Soms lijken ze net echt, en soms is het plastic er van verre al af te zienquote:Op donderdag 19 november 2015 23:02 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat bied mogelijkheden. enige eis die ik heb dat het zo echt mogelijk moet lijken.
Ga ik doen. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja, dat zou ik niet durven zeggen. Soms lijken ze net echt, en soms is het plastic er van verre al af te zienJe kunt iig even langs gaan om te checken
Loods5 heeft véél nepbloemen en intratuin ook. Zijn wel wat duurder, maar dan lijkt het ook wat echter.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:02 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat bied mogelijkheden. enige eis die ik heb dat het zo echt mogelijk moet lijken.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Loods5 heeft véél nepbloemen en intratuin ook. Zijn wel wat duurder, maar dan lijkt het ook wat echter.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Loods5 heeft véél nepbloemen en intratuin ook. Zijn wel wat duurder, maar dan lijkt het ook wat echter.
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:06 schreef Saisai het volgende:
Oh, en de woonfabriek ook geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |