Ja erg goed inderdaad. Vanmiddag ga ik weer lekker relax op de bank.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:33 schreef Moira. het volgende:
Niet geslapen gisteren, maar wel relax op de bank TV gekeken. Heerlijk.
Geweldig programma is dat jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met Kanniewaarzijn.
Opleidingsfestival? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Geweldig programma is dat ja
Ik was een dagje naar Amsterdam voor het opleidingsfestival van de PvdA. Zat vanochtend om 7 uur al in de trein. Was gelukkig inspirerende dag en nu dus weer 2.5 uur terug reizen
Een dag met allerlei workshops/gesprekken over politiek, debatteren/presenteren, in gesprek met Tweede Kamerleden, ledenwerving/vrijwilligersmanagement, gesprekken over zorg/armoede en schuldhulpverlening, verkiezingen, geschiedenis van de sociaal-democratie etcquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opleidingsfestival? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ho beetje late reactiequote:Op zondag 11 oktober 2015 18:37 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hou echt van zulke kou. Winter met strakblauwe lucht is mijn favoriete weertype.
Ben je jarig Moira?
Ja, mijne ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:37 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hou echt van zulke kou. Winter met strakblauwe lucht is mijn favoriete weertype.
Ben je jarig Moira?
Paardrijdenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:24 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, ik mag straks een buitenrit gaan rijden. Het is tyfuskoud. En geen zon.
Ik hoop heel stiekem dat het een voorbode is van een strenge winter en dan hopelijk een Elfstedentocht. Lijkt me fantastisch!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:19 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, mijne ook.
Ik hoop dat het flink gaat vriezen komende winter. Dan gaan er mensen schaatsen op de vijver voor onze flat. Zo leuk om naar te kijken.
Ik ben op paardrijden gegaan ķmdat ik er bang voor wasquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben bang voor paarden.![]()
En m`n schoonouders fokken paarden.![]()
En wij wonen ernaast.
Oh, dat is wel heftigquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Oh wauw, dat is ehh wel een aparte manier haha.
Als tiener is een vriendinnetje van mij overleden nadat ze een schop had gekregen van haar eigen paard. Dat maakte op mij zoveel indruk dat ik nooit weer dichter dan een paar meter bij een paard in de buurt ben geweest.
Ik aai wel eens een veulentje.
Ja he!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik hoop heel stiekem dat het een voorbode is van een strenge winter en dan hopelijk een Elfstedentocht. Lijkt me fantastisch!
Gaaf! Wie weet kan het nog een keertje!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:39 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja he!
Mn schoonvader heeft m n paar keer uitgereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |