quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
Oh.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:42 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Je gaat nu een DM van Roland krijgen
Had een paar maanden, maar vervolgens vakantie en daarna gewoon inactief op fok en WZV. Nu de schooltijd weer is geworden is het ook weer tijd voor SOG.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had je zo lang een ban?Did you do?
Ik post ook weer sinds een lange tijd.
oh ohtwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:40:191 - The Netherlands have won only one of their last nine games in which they had a player sent off (vs. Andorra in 2005). Drawback. reageer retweet
RUUUUSTUUUUUGquote:Op donderdag 3 september 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Dit elftal mist een type Schaken en een type Beugelsdijk.
Schaken kwam de tweede helft die Brenett niet (meer) voorbijquote:Op donderdag 3 september 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
Dit elftal mist een type Schaken en een type Beugelsdijk.
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:40:54Waarschijnlijk ligt Guus Hiddink nu huilend van de lach op de bank #nedijs reageer retweet
De chicks?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een Mexicaanse stream, de reclames zijn echt...
Ja, wat denk je dan? dat iemand rapen staat te koken in de studio?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen denk ik dan toch?
Waarom niet gewoon de NOS-stream?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een Mexicaanse stream, de reclames zijn echt...
Ja, want zijn gepruts wordt vergeten? Hij is verantwoordelijk voor deze rotzooi.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:40:54Waarschijnlijk ligt Guus Hiddink nu huilend van de lach op de bank #nedijs reageer retweet
Als je Huntelaar was, had je gemist.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
Als ik Huntelaar was had ik de waterzak de dug-out in getrapt.
Belgiëquote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de NOS-stream?
Hij ligt op bedquote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef BadderHaring het volgende:
Kan Bruno nog voor Curacao/Suriname of welk godvergeten oord dan ook gaan spelen?
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je Huntelaar was, had je gemist.
De vrouwen. Volgend jaar geen bier en snacks hoeven te brengen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef zeefje het volgende:
Wie heeft er gewonnen?
Even weten voor bij het koffiezetapparaat morgen
Als ik er een heb die werkt, durf ik niet meer te switchen...quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de NOS-stream?
Je had toen je dit las een Nerdgasm he?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn topic staat in de top 5 van het laatste half uur
En dan geef ik hem dik gelijk. Wat een kutopstelling.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit gedrag is een beetje zielig eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nr 6 is de top 5? Ben jij Aad300?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Smoofie.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had een paar maanden, maar vervolgens vakantie en daarna gewoon inactief op fok en WZV. Nu de schooltijd weer is geworden is het ook weer tijd voor SOG.
En hallo allemaal.
Een zwarte Piet ertussen had ook wel passend geweest.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:44 schreef Seam het volgende:
Btw in dat spotje over racisme zijn opvallend weinig negroide spelers te zien
top6***************quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik een proxyquote:Op donderdag 3 september 2015 21:44 schreef Slomy het volgende:
Iemand nog een linkje naar een stream? Zit in talie, NOS doet het hier niet (want daarvoor moet je in NL zijn). Zo te horen is de wedstrijd in ieder geval niet slechter dan Italie - Malta wat hier op de tv is (en waar het ook nog 0-0 staat)...
Ad-block er overheen voor straf.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee jij dan.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit gedrag is een beetje zielig eigenlijk.
Noem mij eens een voetballende neger? Ik ken ze niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:44 schreef Seam het volgende:
Btw in dat spotje over racisme zijn opvallend weinig negroide spelers te zien
Huntertje is een waterdrager.. Die kent zijn plaats wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
Als ik Huntelaar was had ik de waterzak de dug-out in getrapt.
Hola Unblockje en dan op NL zetten.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:44 schreef Slomy het volgende:
Iemand nog een linkje naar een stream? Zit in talie, NOS doet het hier niet (want daarvoor moet je in NL zijn). Zo te horen is de wedstrijd in ieder geval niet slechter dan Italie - Malta wat hier op de tv is (en waar het ook nog 0-0 staat)...
Guus was echt nog veel erger: Affelay op het middenveld, spelers affikken in het openbaar, 4-2-4 spelen als een soort kamikazepiloot, die man was echt de weg kwijt.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan geef ik hem dik gelijk. Wat een kutopstelling.
Vraag dit aan een Belg en ze noemen je hun halve nationale team opquote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noem mij eens een voetballende neger? Ik ken ze niet.
NPO-app?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:44 schreef Slomy het volgende:
Ik zat aan deuken in de boter te denken.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je Huntelaar was, had je gemist.
Een man van naam en faam.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
Bert van Marwijk heeft zijn eerste wedstrijd als bondscoach van Saudi-Arabië gewonnen. Zijn elftal had in de WK-kwalificatie geen kind aan Oost-Timor (7-0).
Bert van Oranje
even goed zoekenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef VXXLL het volgende:
Ik heb teveel van die groene kikkersnoepjes gegeten
Nu ben ik misselijk![]()
Koeman had gewoon trainer moeten zijn, dit is nu allemaal gedoemd te mislukken. Het volk wilde Koeman, de spelers wilde Koeman en alle professionele trainers/analisten wilde Koeman, behalve die dwaas van de KNVB en uiteraard Hiddink zelf.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Een man van naam en faam.
Hij staat er nu inquote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag dat M. Skoda op de bank zit bij Tsjechie
Zou die de uitstraling van een automonteur hebben?
Met zijn voet lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bruma maakt nog wel een goal
De Clint Eastwood uit Manchesterquote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Al onze hoop is op deze man gevestigd.
[ afbeelding ]
Bafetimbi de zwarte panterquote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zal die meteen gewisseld worden voor een verdediger.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Alle hoop dat Memphis er een zondagsschot uitgooit
Sorry, ik heb geen zin in een serieuze discussiequote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Koeman had gewoon trainer moeten zijn, dit is nu allemaal gedoemd te mislukken. Het volk wilde Koeman, de spelers wilde Koeman en alle professionele trainers/analisten wilde Koeman, behalve die dwaas van de KNVB en uiteraard Hiddink zelf.
Koeman kan er toch ook geen kut van, man.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Koeman had gewoon trainer moeten zijn, dit is nu allemaal gedoemd te mislukken. Het volk wilde Koeman, de spelers wilde Koeman en alle professionele trainers/analisten wilde Koeman, behalve die dwaas van de KNVB en uiteraard Hiddink zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt die?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu is het tijd voor wereldsterretje depay om op te staan
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef Brammess het volgende:
jongens!!!!Ajax wint nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste keer dat ik iets keek met een inktzwart scenario was het negersex.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is een inktzwart scenario boys.
Vuile racist! Ik bel Sylvana.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat is erg rascistisch.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bafetimbi de zwarte panter
Memphis!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu is het tijd voor wereldsterretje depay om op te staan
jongens!!!!Jouw weddenschappen interesseren mij geen ene hol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jongens!!!!Zozo, big spenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
jongens!!!!Ajax verknalt hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
jongens!!!!favorieten bet .. gaat altijd wel eentje misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het gaat nu magnifiek zeg...quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Koeman kan er toch ook geen kut van, man.
jongens!!!!Ajax wint dat niet, gelijkspel denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Zijn hoed zal zijn hersenen wel hebben afgekneld want hij bakt er geen kut vanquote:
Ajax nietquote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze winnen wel. Celtic is naar een bedenkelijk niveau afgegleden.
ja wtf waarom gaat dat zo goed?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Evertjan het volgende:
je kan beter naar de ronde van Spanje kijken voor Oranje succes
Ajax ook. In Europa.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jaja 3 wissels na 1 helft. Nooit nietquote:Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef Seam het volgende:
Affie gaat er echt inkomen denk ik, gezien die lach
Ja maar dan kijk ik wie het meest doping heeft gebruikt toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Evertjan het volgende:
je kan beter naar de ronde van Spanje kijken voor Oranje succes
Als je niet kan winnen van Rapid Wien kan je ook niet winnen van Celtic.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dopingquote:Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja wtf waarom gaat dat zo goed?
Ze gaan naar dezelfde dokter als Dafne.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja wtf waarom gaat dat zo goed?
Een Frits van Turnhoutje wordt dit, 0-0 en de bonscoach looft de vechtkracht van het team.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Oke evertquote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef Evertjan het volgende:
WIJ ZIJN ORANJE WIJ ZIJN STERK ZO TROTS ALS EEN LEEUW STAAN WIJ VOOR ONS VADERLAND!!!
Nee dat mag niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef hottentot het volgende:
Iemand een werkende stream? (mag je dat vragen ???)
2 toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jaja 3 wissels na 1 helft. Nooit niet
nee niet posten en niet vragen behalve als het om Ned 3/SBS6 gaatquote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef hottentot het volgende:
Later denk ik, rond 70e minuutquote:Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jaja 3 wissels na 1 helft. Nooit niet
npo3.nlquote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef hottentot het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
Bleek ik gewoon nog groentesoep in de koelkast te hebben staan.
Nou die heb ik natuurlijk direct op het vuur gezet.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
3e, dan wil ik ergens niet eens meer door, gewoon staken en allemaal Martins Indi 90min lang ballen tegen ze kutkop rossen
Ja maar hij zei dat affelay erin ging komen, vandaarquote:
Koken op vuurquote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
Bleek ik gewoon nog groentesoep in de koelkast te hebben staan.
Nou die heb ik natuurlijk direct op het vuur gezet.
hadden wij Bert van Oranje nog maartwitter:NOSvoetbal twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:49:01Van Marwijk debuteert met ruime zege http://t.co/5ojf8cGn08 reageer retweet
Nee man luuk de jongquote:
Schade... Niet posten wist ik, de vraag heb ik vaker voorbij zien komen. Maar o.k.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee niet posten en niet vragen
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/NOSvoetbal/status/639525523287375872[tweet="639525523287375872","121096782","NOSvoetbal","http://pbs.twimg.com/profile_images/378800000793860212/1c45cb6e58d7901348b61903fb84dcda_normal.png","Thu Sep 03 19:49:01 +0000 2015"]Van Marwijk debuteert met ruime zege http://t.co/5ojf8cGn08[/tweet]
hadden wij Bert van Oranje nog maar
Officiële zender mag wel natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Schade... Niet posten wist ik, de vraag heb ik vaker voorbij zien komen. Maar o.k.
hier gaat wat misquote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/NOSvoetbal/status/639525523287375872[tweet="639525523287375872","121096782","NOSvoetbal","http://pbs.twimg.com/profile_images/378800000793860212/1c45cb6e58d7901348b61903fb84dcda_normal.png","Thu Sep 03 19:49:01 +0000 2015"]Van Marwijk debuteert met ruime zege http://t.co/5ojf8cGn08[/tweet]
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand toevallig een niet-werkende stream?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee niet posten en niet vragen behalve als het om Ned 3/SBS6 gaat
Niet met de tijd meegaan:')quote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet doen.Lever je penis dan in.
Hier gaat wat misquote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Jaquote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft iemand toevallig een niet-werkende stream?
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:52 schreef Sigaartje het volgende:
Die IJslanders moet je ook neer kunnen knokken zonder Robben en tien man.
Ik ook, echt ideaalquote:Op donderdag 3 september 2015 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Koken op vuur
Ik heb inductie. Werkt fijn
Gaat hier iets mis?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
hadden wij Bert van Oranje nog maartwitter:NOSvoetbal twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:49:01Van Marwijk debuteert met ruime zege http://t.co/5ojf8cGn08 reageer retweet
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha deze man kan niet eens een smiley posten.
neequote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef Sigaartje het volgende:
Zullen we het over voetbal hebben?
Kan gebeuren meid!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:52 schreef Rucola het volgende:
[..]
nee niet leuk. Er was dus pauze vandaar ;p
Snoeksquote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
Is er een KLB topic voor Frank Snoeks?
Ik hou ook meer van gasquote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee daar heb ik gas, het loopt namelijk altijd af met een sisser.
Nee. Dit is het Nederland - IJsland topic. Dan gaan we het daar over hebben ook. Wil je voetbal dan ga je maar ergens anders heen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef Sigaartje het volgende:
Zullen we het over voetbal hebben?
Ik snap GGMM wel, lekker op gas koken, met elk pannetje dat je opzet verneuk je Groningen weer een heel klein beetjequote:
Is ook waar, maar ga niet doen alsof het mannelijk is.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik snap GGMM wel, lekker op gas koken, met elk pannetje dat je opzet verneuk je Groningen weer een heel klein beetje
Hij heeft er nooit een gepaktquote:Op donderdag 3 september 2015 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Cilessen gaat weer een pingel pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |