quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
Nee, een Y-land.quote:
Werd tijd.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Van Persie die niet speelt is toch wel een genot.
Ik zal het doorgeven aan zequote:Op donderdag 3 september 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Beterschap aan Marco Reus en Kevin Strootman
NPO3quote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef GGMM het volgende:
Op welke zender wordt deze onzin uitgezonden?
#leukefeitjes?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef GGMM het volgende:
Op welke zender wordt deze onzin uitgezonden?
Schotland hoort daar zeker nog tussenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Beste volksliederen.
1. Rusland
2. Duitsland
3. Italië
Die zou je toch met de vlakke hand een enorme klap tegen het achterhoofd moeten geven.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef DonRaja het volgende:
Dat er nog mongolen zijn die fluiten bij volksliederen...
Users zonder UI zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
IJsland is een derderangs ploegje
ik verwacht een 5-0 overwinning
waarom???
ik ben een groot voetbalkenner.
klaasquote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
IJsland is een derderangs ploegje
ik verwacht een 5-0 overwinning
waarom???
ik ben een groot voetbalkenner.
In het buitenland staat het Wilhemus vaak ook in de toplijstjes.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Schotland hoort daar zeker nog tussen
Ik leef bij deze regel.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Users zonder UI zijn niet te vertrouwen.
Fixed.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Beste volksliederen.
1. Rusland
2. Italië
3. Brazilië
Ik vind Portugal altijd wel mooiquote:Op donderdag 3 september 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Beste volksliederen.
1. Rusland
2. Duitsland
3. Italië
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Depay Van Basten zingt niet mee.
Uitzetten.
Oke, je bent vergeven.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry.
Toch erg bedankt voor je bericht.
Canadaquote:Op donderdag 3 september 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Beste volksliederen.
1. Rusland
2. Duitsland
3. Italië
Andre Hazes is verast inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Andre Hazes wat een verassing.
Waarom wordt het niet in de Kuip gespeeld dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef DonRaja het volgende:
Oh tyfus... we zijn in de Arena, dus Hazes-gekweel...
Hazes op zijn tijd is mooi.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef DonRaja het volgende:
Oh tyfus... we zijn in de Arena, dus Hazes-gekweel...
indi, wijnaldum, de vrij hebben bij ajax gespeeld jonge?quote:
Daar kon de biomassacentrale een maand mee doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Andre Hazes is verast inderdaad.
Koude kroketten...quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wordt het niet in de Kuip gespeeld dan?
Oh ja, dat stadion is ongeschikt voor grote Europese wedstrijden.
Scherpquote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Omdat het stadion er vol mee zit?
Realisme bij een Feyenooderquote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat Klaassen niet bij Feyenoord speelt.. creatief en harde werker, precies de speler die we missen op het middenveld
HOIquote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zullen jou eens pakken, met de hele VBL SC.
Ik heb het over Bloed, zweet en tranen, dom varken.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
indi, wijnaldum, de vrij hebben bij ajax gespeeld jonge?
Dag GGMM. Dat vind ik ook. Dito.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje. Leuk dat je er bent.
Ik negeer die gast altijd in zijn volledigheid, maar je gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het over Bloed, zweet en tranen, dom varken.
Doe ik het zo goed GGMM?
Ligt dat naast Rotterdam?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Wijnaldam wordt de speler van de avond
waarom ?
Ik ben een groot voetballkenner
Best of Lee Towers ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Ze mogen weleens een nieuw cd'tje kopen daar in de Arena.
wees eens specifieker want dan ga ik even flink inzettenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Wijnaldam wordt de speler van de avond
waarom ?
Ik ben een groot voetballkenner
Jullie hebben Immers, die lijkt volgens Klaas op Klaassenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat Klaassen niet bij Feyenoord speelt.. creatief en harde werker, precies de speler die we missen op het middenveld
Haha gevat zegquote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar spelen ze nu momenteel inderdaad.
Altijd slecht gespeeld in oranje.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat Van der Wiel speelt is echt het enige onbegrijpelijke... nog geen minuut gespeeld dit seizoen en het is niet dat er totaal geen alternatieven zijn
Hij gaat scorenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wees eens specifieker want dan ga ik even flink inzetten
Klaassen is een goede speler. Met een goede toekomst.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Hebben we niets beters als Klaassen>?
Grote onzin dat hij basisspeler is
Janmaat heeft 100% meer rode kaarten gehaald dit seizoen. Als je niet oppast trapt hij de bal weer in eigen doel in de laatste minuut.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat Van der Wiel speelt is echt het enige onbegrijpelijke... nog geen minuut gespeeld dit seizoen en het is niet dat er totaal geen alternatieven zijn
immersquote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jullie hebben Immers, die lijkt volgens Klaas op Klaassen
Lays Naturelquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Welke chips hebben jullie er bij?
Pom Barquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Geenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Robben.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Is er ook een speler die een achternaam heeft die niet op "son" eindigt?
GMTAquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Monolith het volgende:
Staat er ook nog een IJslander in het veld die niet -son heet?
Daley Blind.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Is er ook een speler die een achternaam heeft die niet op "son" eindigt?
Sigthorsson.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Monolith het volgende:
Nog niks, maar ga zo maar even wat pakkenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet nu mijn broccoliquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
jij bent toch een voetbalkenner ?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
op welke plaats staat ijsland op de wereldranglijst weet iemand dat??
Nee want iedere man heet sson en iedere vrouw heet dottir van achterenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Monolith het volgende:
Lays oven baked naturelquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op RTL 5 doet Robbenson wel mee.
Oh ja dat begint weer, ok wat moet ik nu gaan kijken?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op RTL 5 doet Robbenson wel mee.
Ik zet hem vast vastquote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Nederland dit verliest neem ik een maand lang een sigthorsson ui
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de moeite waard om te bekijken
Verstandige mensen nemen geen chips op de donderdagavond.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom niet Stijn?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige mensen nemen geen chips op de donderdagavond.
dit zijn light chips dan kan hetquote:Op donderdag 3 september 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou internet loopt achter jaquote:Op donderdag 3 september 2015 20:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tering de NOS-stream loopt weer achter...
altijdquote:Op donderdag 3 september 2015 20:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tering de NOS-stream loopt weer achter...
Appel.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ah, dat verklaart het inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee want iedere man heet sson en iedere vrouw heet dottir van achteren
Als je op het randje leeft welquote:Op donderdag 3 september 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Als iedereen in Oranje even goed was als Robben hadden we nu veel beter gespeeld.
Dan kreeg niemand de bal xDquote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Als iedereen in Oranje even goed was als Robben hadden we nu veel beter gespeeld.
Leef jij op het randje?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je op het randje leeft wel
Blind is Blind.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef Zorro het volgende:
"Blind heeft dat niet gezien"
Te makkelijk deze.
Je hebt zelf een nekquote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef YazooW het volgende:
kijk al die hongernekken hier dan.
je kan ook gewoon voetbal kijken zonder je zelf helemaal vol te douwen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat zou HIDDING nu doen???
hopen dat oranje verliest
De gitarist van U2 leeft op het randje.quote:
bron?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef YazooW het volgende:
...quote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat snack jij erbij Klaas ?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
er wordt hier teveel over chips geluld
opdonderen daarmee
dit is niet het feyenoordtopic eikels
voetbal kijken zonder junkfood is als FC Lienden zonder Hans Kraaij jrquote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef YazooW het volgende:
nietsquote:
560 minuten momenteel na zeven min te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:52 schreef ForzaMilan het volgende:
CIllesson al 450 minuten geen goal tegen ofzo?
2/10quote:Op donderdag 3 september 2015 20:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Op het randje van degradatie, zoals een echte Feyenoorder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |