Of gewoon regionale wedstrijd.quote:
Hoofdklasse.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of gewoon regionale wedstrijd.
Ook goed. Zo klein mogelijkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of gewoon regionale wedstrijd.
Ik heb al 5 jaar niets meer aan sport gedaan, dus nee.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je elke dag op killer heels loopt, moet je wel een beetje fit zijn.
Volgende wedstrijd gewoon ditquote:Op donderdag 3 september 2015 22:03 schreef anonymoussie het volgende:
Ze spelen al een tijdje kut.
Zo hoef ik ze ook niet te zien.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd gewoon dit
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)urken-toeteren.dhtml
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd gewoon dit
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)urken-toeteren.dhtml
Als je ziet hoe Nederland speelt zie ik Turkije dit weekend gewoon van ze winnen hoorquote:
Maar je bent gewoon een landverrader.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Nederland speelt zie ik Turkije dit weekend gewoon van ze winnen hoor
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Nederland speelt zie ik Turkije dit weekend gewoon van ze winnen hoor
Ik praat er toch over #teamopzij begrijpt dit.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je wil er zeker ook niet over praten.
Zoals ik eerder vandaag zei: apart geval.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
LTKVD is alleen Turk als het hem uitkomt.
Ja nee jij niet gelukkig...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag zei: apart geval.
Ja een stuk beter als jij gewoon weer een hekel aan mij hebt.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben wel blij dat we vertrouwd weer compleet niet op 1 golflengte zitten.
Maakt het ook weer overzichtelijk enzo.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een stuk beter als jij gewoon weer een hekel aan mij hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |