Heeft ze een beetje een mooi figuur?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die heeft ze wel es aangehad.
Volgens mij heeft ze er 2.
Een normale. En eentje met een open neusje.
Okee, ben benieuwd.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik hem binnen heb dan stuur ik er wel 1 in DM.
En wij dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik hem binnen heb dan stuur ik er wel 1 in DM.
Tuurlijk. Lekker fit.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje een mooi figuur?
Stormfrontvogels Telstar.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij gaat niet public want het is een clubshirt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij kan dat dan trouwens gewoon zien op facebook want daar ga ik hem ook posten.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekker fit.![]()
Jij lijkt mij ook wel fit.
Zo iemand die heel lenig is en aan yoga doet of zo...
Ah, dan kan ze vast goed nachtsporten.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekker fit.![]()
Jij lijkt mij ook wel fit.
Zo iemand die heel lenig is en aan yoga doet of zo...
Ik ging bijna sporten....maar toen gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dan kan ze vast goed nachtsporten.
Ik ben totaal niet fit, eerder een luie zoutzak.
Ow, dat zou je niet zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dan kan ze vast goed nachtsporten.
Ik ben totaal niet fit, eerder een luie zoutzak.
Als je elke dag op killer heels loopt, moet je wel een beetje fit zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging bijna sporten....maar toen gelukkig niet meer.
Nachtsporten?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ging bijna sporten....maar toen gelukkig niet meer.
We vroegen jou niks Wibi.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:03 schreef anonymoussie het volgende:
Ze spelen al een tijdje kut.
Zo hoef ik ze ook niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |