Gewoon zwart.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Stond niet mooi bij mijn kleding.
Klopt ook wel. Al is die patjakker die er nu zit ook niet veel soeps.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Teeven en Opstelten ook wel eens de kanker van Nederland genoemd.
Gewoon oranje shirt, blauwe broek en groen vestquote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee mannen met hun wansmaak zijn leuk om naar te kijken.
Volgende week dan, morgen is casual Friday.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon zwart.
En dan killen met die rode heels.
Hij is opeens aardig stilquote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Fylax hoe was je dag, het was toch geen prank uiteindelijk? Iedereen kwam gewoon in kostuum?
Dat is wel weer tofquote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon oranje shirt, blauwe broek en groen vest
Bij Oranje speelt nu iemand in een oranje tenue met roze schoenen, wat vind jij daarvan?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende week dan, morgen is casual Friday.
Vergeet je rode hakken nietquote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel weer tofgestoord...maar wel tof.
Dat duidelijk is, dat smaak niet te koop is.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij Oranje speelt nu iemand in een oranje tenue met roze schoenen, wat vind jij daarvan?
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende week dan, morgen is casual Friday.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat duidelijk is, dat smaak niet te koop is.
Kun jij je vriendin niet gewoon in rode hakken stoppen?quote:
Die heeft dan ook alleen een goede smaak qua hond.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Fylax hoe was je dag, het was toch geen prank uiteindelijk? Iedereen kwam gewoon in kostuum?
Zijn ze ook. Opstelten is zo iemand die alleen wat bereikt heeft omdat hij een lage stem heeft.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Teeven en Opstelten ook wel eens de kanker van Nederland genoemd.
Pics van je shirt.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet nodig eens kleding gaan kopen. Al heb ik van de week wel een tof shirt besteld.
Die heeft ze wel es aangehad.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun jij je vriendin niet gewoon in rode hakken stoppen?
Die niet naakt wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |