Sjezus zeg.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg al bijna zin om volgende wedstrijd te gaan toeteren.
Die klap in het gezicht was wel overtuigend.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:13 schreef Specularium het volgende:
Is dit Oranje overtuigend?
Zeg het maar, jongens.
Ja, ik post ook in de NWS SCquote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij een beperking, David?
Ik moest lachenquote:
Hoezo vraag je dat nooit aan mij?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoi Felix.
Hoe was je dag in pak?
Omdat jij geen pics wil posten. 👠quote:Op donderdag 3 september 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat nooit aan mij?
Zuurpruim, vond m wel grappigquote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze opmerking was grappiger dan je plaatjes, misschien moet je dan alleen daar mee stoppen.
Nee, ik heb mijn rode schoenen nog niet aan gehad.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat jij geen pics wil posten. 👠
dan ga je ze nu aantrekkenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn rode schoenen nog niet aan gehad.
Nog steeds niet...?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn rode schoenen nog niet aan gehad.
Ik heb Teeven en Opstelten ook wel eens de kanker van Nederland genoemd.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Wilders is al een bosmongool, maar die Kuzu en Ozturk zijn ook echt twee klapjosti's'Wilders is als een tumor in je hoofd'
Nee.quote:
Stond niet mooi bij mijn kleding.quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stond niet mooi bij mijn kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |