quote:Op donderdag 3 september 2015 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Is dit soms een kloon van Henk? FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Denk het wel.quote:The power of beauty
Minecraft heeft nu een story modequote:Op donderdag 3 september 2015 20:54 schreef d4v1d het volgende:
Minecraft is niet leuk meer.
Vroeger veel gespeeld
Dus omdat jij het niet leuk vind, is het voor niemand leuk?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:54 schreef d4v1d het volgende:
Minecraft is niet leuk meer.
Vroeger veel gespeeld
ik zeg toch nergens dat het een feit is?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet leuk vind, is het voor niemand leuk?
d4v1d
Zeg je wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat het een feit is?
Beetje simpel Fokkertje
quote:
Ik krijg al bijna zin om volgende wedstrijd te gaan toeteren.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:13 schreef Specularium het volgende:
Is dit Oranje overtuigend?
Zeg het maar, jongens.
het is gewoon een harde diss.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dit een poging tot harde diss ofzo?
Ja ontzettend....quote:Op donderdag 3 september 2015 21:13 schreef Specularium het volgende:
Is dit Oranje overtuigend?
Zeg het maar, jongens.
Ik heb het idee dat hij er af is gestuurd omdat hij zwart is.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontzettend....
[ afbeelding ]
Die kreeg ook alleen maar rood omdat 'ie zwart is. Racistische scheidsrechterquote:Op donderdag 3 september 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontzettend....
[ afbeelding ]
Ja ik zette er even later nog achter dat die scheids gewoon een vuige racist is, anders was ik sneller.quote:
Scheids is een Serviër, dus zal wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |