Ik vind dat ook nogal sneu altijd. Dus ga er niet meer op in.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over? Jullie vechten nooit. Jullie zijn gewoon fokkers.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook nogal sneu altijd. Dus ga er niet meer op in.
Je hoeft ook niet te vechten, maar je kan die skills wel hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Niet elk fokker zit hele dag op een zolderkamer te fokkenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee, vertel nog eens over de sportschool.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet elk fokker zit hele dag op een zolderkamer te fokken
Alleen pussies vechten met wapensquote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokker neemt gewoon zijn Kalashnikov mee
Ik vecht niet, lul mezelf er gewoon onderuitquote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen pussies vechten met wapensEchte mannen gebruiken hun lichaam.
Hoezo is die zo getraind?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef Viro het volgende:
Yoki zou het weer van mij winnen aangezien die getrained is om tegenstander snel uit te schakelen.
Ik hoef niet te vechten hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
'oeeeeeeeeeeee ik ben veel sterker dan jou oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'
Enige manier hoe je het kan bewijzen is door een meet te organiseren.
Nee niet eens, taekwondo was vandaagquote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, vertel nog eens over de sportschool.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb wel vaak gevochten met jongens. 1 keer succes gehad de andere keren ging ik met opgeheven hoofd ten onder :p
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet eens, taekwondo was vandaagMocht 2vs1 sparren vandaag. Lang niet gedaan, eindelijk weer vol uit mogen sparren.
Vind het nogal primitief als mannen zich menen op deze manier te moeten bewijzen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeiden mensen ook over bruce lee. Niemand had verwacht wat voor kracht zo'n klein ventje had.
Lekker sparrenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet eens, taekwondo was vandaagMocht 2vs1 sparren vandaag. Lang niet gedaan, eindelijk weer vol uit mogen sparren.
Bluf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |