Fieldfuckquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil dat gewoon zien. Zakje chips erbij en zo.
Kan die jongen wel elke dag naar de sportschool gaan, ik ben gewoon een stevige polderboer, die heb ik zo omver.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil dat gewoon zien. Zakje chips erbij en zo.
Heb je je eigen neus wel eens gezien?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een fokking lelijke wedstrijd was dit.
Volgens mij de lelijkste die ik NL ooit heb zien spelen.
Het is dat Viro een ontzettend lieve vent is, maar als hij zich moet verdedigen denk ik niet dat je hem kan hebben hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan die jongen wel elke dag naar de sportschool gaan, ik ben gewoon een stevige polderboer, die heb ik zo omver.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je je eigen neus wel eens gezien?
Once you ff you never go backquote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik gewoon mee. Daar hoef ik niet over na te denken.
Oh myquote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dat Viro een ontzettend lieve vent is, maar als hij zich moet verdedigen denk ik niet dat je hem kan hebben hoor.
Ken je mij nietquote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dat Viro een ontzettend lieve vent is, maar als hij zich moet verdedigen denk ik niet dat je hem kan hebben hoor.
Nee, maar hij schopt wel je kop erafquote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Iemand die groot is door anabolen is over het algemeen niet zo sterk.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
185cm met 15 jaar aan ervaring in full contact sparren
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar hij schopt wel je kop eraf.
En anders, steekt vingertjes wijs in de lucht, krijg je met mij te maken!
[ afbeelding ]
anabolenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Iemand die groot is door anabolen is over het algemeen niet zo sterk.
Fokker neemt gewoon zijn Kalashnikov meequote:Op donderdag 3 september 2015 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
anabolen
Ff eerlijk: in een gevecht zou jij het verliezen. Iemand die vecht voor hobby/sport heeft snel controle over een gevecht. Die vechten tactischer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |